LIAN67
אני לא מאמינה שכתבתי את הפרק הזה באייפון זה היה סיוט נוראייי !!! מצטערת שלא העלתי פרק מלא זמן אבל אני מרגישה ששוב פעם במחסום בכתיבה והפרק יצא ביכלל כולו מרוח אבל אני מקווה שאהבתן אותו ושבוע טוב שתהיה לכן :)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 20

LIAN67 29/06/2014 1102 צפיות 4 תגובות
אני לא מאמינה שכתבתי את הפרק הזה באייפון זה היה סיוט נוראייי !!! מצטערת שלא העלתי פרק מלא זמן אבל אני מרגישה ששוב פעם במחסום בכתיבה והפרק יצא ביכלל כולו מרוח אבל אני מקווה שאהבתן אותו ושבוע טוב שתהיה לכן :)

2011

מכירים את זה שאתם מבולבלים ואתם לא יודעים מה לעשות ואיזה דרך לבחור , וכל דרך יש מכשולים שאי אפשר לעבור אותם . אז זה בדיוק מה שעובר עליי עכשיו .
כשליאם סיפר לי שהוא רוצה אותי לא ידעתי מה להגיד לו קיבלתי שוק . אני לא רציתי שהוא ביכלל יתאהב בי וגם הזהרתי אותו הוא יודע מה עובר עליי ואני מבינה אותו שהוא מנסה להשכיח לי את וייל אבל זה לא עוזר לי .
איך אומרים הזמן לא מרפא את הפצעים , הפצעים שויל עשה לי .
לא ידעתי איזה דרך לבחור , להמשיך את הדרך של ליאם וננסה להיות ביחד או שפשוט להעיף את ליאם מהדרך שלי ולהשאר רווקה אומללה שפגיעה מאהבה כמו ילדה בת 10 .
עם ליאם לא דיברתי איזה שבועיים , הוא ניסה לתקשר איתי עם זה לשלוח הודעות ולהתקשר אבל התעלמתי מימנו סיננתי , כמובן פגעתי בו אבל אני בעצמי לא ידעתי מה אני רוצה לעשות .
לורה כלכך כעסה עליי שהתנהגתי בכזאת טיפשות ואפילו הייתי אגואיסטית הוא גרם לי לנסות לשכוח את וייל וכל יום היה מבלה איתי הוא נהפך להיות ידיד נפש ואפילו סידר לי עבודה מעולה וזאת התודה שאני נתתי לו , הרגשתי איך הלב שלי אוכל מרוב האשמות .

״ אליאנה !!!!! ״ צעקה לורה בזמן שפתחה את הדלת של השירותים ומביטה בי שוכבת באמבטיה קרה שעשיתי לעצמי ועוצמת את עיניי ומנסה להירגע מכל הבלאגן שנוצר לי בזמן האחרון .
״ אליאנה !!!!!! ״ צעקה והסירה את הצמר גפן ששהכנסתי לאוזני כדי להיכנס לשקט ולשלווה שרציתי ליצור , פקחתי את עיני במהירות ורואה את לורה רוכנת את פניה ומביטה בי בעצבים .
״ מה יש לך ??? ״ צעקתי עליה כשידיי מחזיקות בדפנות של האמבטיה בחוזקה מרוב הבהלה שגרמה לי . ״את יודעת מה עשית לי עכשיו ?? חשבתי איזה חוטף בא להרוג אותי !! ״ מביאה בה בזעם והלם.
״אני קוראת לך שעה ואת בכיף שלך שוכבת לך באמבטיה ונהנת מהמים השקטים , אם את יודעת מה קרה לליאם נראה לי לא היית שוכבת פה ונהנת מכל רגע ורגע ״ , ״ מה מה קרה לליאם ?? ״ שאלתי אותה ומתעלמת מהמשפטים הראשונים שאמרה עליי .
״ הוא מאושפז בבית חולים במצב קשה מישהו הרביץ לו ״אמרה לי , ״ מה ?? למה ? מתי ?? ״ שאלתי אותה . לא מאמינה לדבריה שליאם במצב קשה ביגלל שמישהו הרביץ לו , הרגשתי איך הדמעות עולות בעייני וליבי פועם בחוזקה .
התרוממתי תופסת במגבת ומייבשת את גופי הרטוב במהירות , מתקדמת לארון ותופסת את הבגדים הראשונים שאני רואה . אוספת את שיערי לגולגול לא היה לי אכפת איך אני נראת העיקר לבוא ולראות את ליאם ולדעת שהוא בסדר ומרגיש יותר טוב .
התביישתי לבוא ביכלל אחרי מה שעשיתי לו את הקטע המגעיל הזה שהוא כלכל השקיע בי וניסה רק לעזור לי ואני רק דחיתי אותו והראתי את הצד המגעיל שלי .
יורדת למטה רואה את לורה מחכה לי באוטו נכנסת פנימה וחוגרת בזמן שלורה לחצה על הגז חזק .

נכנסתי לבית חולים , תמיד שנאתי בית חולים לא יכולה לראות את הצבע הלבן הזה הצבע החיוור שגורם לך להיות בדיכאון ולראות אנשים עצובים ולהבין עד כמה שאלוהים זה שבוחר לנו שלפעמים יש תקלות בחיים ואולי זה הגורל שלנו כנראה .
אני מתקדמת לחדר שלו אל עוצרת כמה מטרים מהדלת , לורה מבחינה את פניי המבולבלות מרגישה איך הגרון שלי יבש ומנסה לפתוח את הפה אך לא מצליחה .
״קדימה אלי את יכולה לעשות את זה ״ עודדה אותי והתקדמה אלי כשידה נוגעת בכתף בעדינות . אני מביטה בה לכמה שניות ומתקדמת לדלת , אני מכנסת פנימה ורואה את ליאם שוכב על מיטתו מחוסר הכרה . אני מתקדמת אליו ומבחינה את פניו הפצועות ואת רגלו שמכוסה בגבס.
הרגשתי איך הדמעות זולגות בפניי ומבינה שזאת אשמתי מה שקרה לו אם הייתי מסכימה להיות איתו כל זה לא היה קורה .
תופסת את ידו בחוזקה ומלטפת אותו בעדינות , ״ התגעגעתי ליאם ״ אמרתי לו ומביטה בעיניו העצומות , ״ אני עדיין לא מעכלת את מה שקרה לך , מי עשה את זה הוא כנראה בן אדם אכזר וחבר רגשות ״ אמרתי חנוקה בדמעות .
״אני מקווה שתחלים ליאם ואני כלכך מתחרטת שלא נתתי לך צ׳אנס ״ אמרתי ונושכת את שפתיי התחתונה .
״אלי ״ אמרה לורה כשנכנסה פנימה ״ אה ״ עניתי לה בקול צרוד .
״אולי תשתי תאכלי משהו , את כבר פה מלא זמן ״ אמרה לי ומביטה בפני המודאגות .
״לא לא בא לי כלכך , אני מעדיפה להשאר לידו ״ אמרתי ומביטה בליאן , ״ אליאנה אני מבקשת מימך אז לפחות תלכי תקני משהו לשתות ״ השיבה לי בזעם . גלגלתי את עיניי ומתעלמת מיצה שאמרה לי עכשיו .
״מה הרופא אמר לגבי ליאם ? ״ שאלתי אותה , שבזמן ישבה מול פניי , היא הביטה בי ומתעלמת מימני .
״מה יעני את מחזירה לי עכשיו ? ״ שאלתי אותה , ״כן , יחס גורר יחס ״ אמרה לי בפשטות והמשיכה להתעסק בפלאפון שלה .
נאנחתי בקול מרגישה שאני בגן ילדים , ״טוב את יודעת מה ?! אני עכשיו אלך לקנות משהו העיקר שאת תרגעי כי אני חושבת שאת צריכה ללכת בדחיפות לאברבנל״ הרמתי את קולי בזמן שאני קמה וגוררת את הכיסא לאחור .
המשכתי להביט בה אך לא הייתה שום תגובה אלא גיחוך קטן , הרגשתי איך הכעס מצטבר בגופי ויוצאת במהירות מהחדר שאני שומעת איך הדלת מוארת בחוזקה בגללי , ממשיכה להתקדם במסדרון לכיוון הדוכן בזמן שאני ממלמלת לעצמי עד כמה שהיא ויפשה ומעצבנת ודאו בת רק להתווכח וחושבת שהיא יכולה להחליט עליי.
אך לפתע אני מרגישה איך גוף כבד נתקל בי ומפיל אותי על הריצפה , ״ איההה מה עובר עלייך ?! תסתכל לאן שאתה הולך ״ צעקתי לעברו , ״ אני מצטער לא שמתי לב פשוט מיהרתי כי יש לי דברים לעשות ״ אמר והושיט את ידו לעברי , הרמתי את מבטי לעברו ואני רואה בחור בסביבות ה20+ עם מדים כחולים ומביט בי מחוייך הזמן שידו עדין מושיטה לעברי לעזרה כדי שאני יקום מה ריצפה הקרה ושבטח כבר נהיה לי סימן כחול בתחת.
״תסלחי לי גברתי ״הוסיף את לדבריו ומחכה שאני יגיב בחזרה , ״ סולחת ופעם הבאה תסתכל , לא יפה להתקל באנשים ״ אמרתי בקול רק ומושיטה את ידי לידו בכך הוא מושך את למעלה ומפעיל קצת כוח .
״עם נשים כאלה אני אשמח להתקל כל הזמן ״ אמר וחייך , ״ח.״ צחקתי בציניות רבה .
״קוראים לי שון ולך ? ״ שאל אותי , ״ אליאנה ״ אמרתי בזמן שאני מסדרת את בגדיי .
״טוב אני מצטער שאני נתקלתי בך אבל יש לי דברים לעשות , יש לי פה לחקור בחור שנפגע כתוצאה מאלימות פיזית ״ אמר בחיוך התחיל ללכת בלי שיגיד משהו .
״היי הייי תחזור אני יודעת למי אתה מתכוון ״ צעקתי לעברו ומתקדמת במהירות אליו .

״טוב שכמו כרגע דיברתי עם הבוס שלי והוא אמר לי שהם מצאו צילומים שהבחור מרביץ לליאם ״ אמר בזמן שישבנו כולנו בחדר של ליאם .
״רגע , לא הבנתי ליאם היה במועדון שכל זה קרה ״ שאלה לורה מבולבלת את שון .
״כנראה שכן המנהל של המועדון התקשר אחינו והוא אמר שיש לו את הצילומים , הוא שם מלצלמות מאחורי המועדון איפה המחסן שלו ״ ענה ללוקה בזמן שהוא ממשיך לכתוב את הדוח .
״אבל מעניין למה הוא הרביץ לו ״ שאלתי בקול חלש ומביטה בשון , ״ אני לא יודע צריך לפתוח את הראש להיות יצרתים יש מלא כיוונים ״ ענה לי והכניס את הדוח לתיקו .
״טוב , אני צריך שאחת ממכן תבוא איתי למשטרה ואולי תזהה משהו מוכר וידוע לכן ״ אמר לנו .
״תלכי את לורה , אני מעדיפה להשאר ליד ליאם ״ אמרתי לה אך היא סירבה עם ראשה , ״ לא לא תלכי את , את מכירה את ליאם יותר מקרוב ויודעת עליו בהרבה יותר מימני ״ אמרה לי בקול נוקשה .
״טוב אני יבוא איתך״ אמרתי בשקט ומתקדמת עם שון ליציאה , נכנסת כבר מהוויכוחים שלי עם לורה .

״טוב אליאנה אני רוצה שתביטי טוב טוב ותגידי לי אם את יודעת משהו ״ אמר לי שישבנו בחדר קטן וסגור שעומד לפנינו מחשב נייד . הנהנתי עם ראשי לעברו .
הוא לחץ עם העכבר את הסרטון ״ תראי אליאנה השעה שתיים עשרה בלילה כלומר חצות מאחורי המועדון ״ אמר וממשיכים להביט במסך של המחשב . ״ הנה פה הבחור גורר את ליאם באגריסביות מאחורי המועדון ומדביק אותו ליקר ומדבר איתו כמה דקות ״ המשיך להסביר לי ולהפרט מה שקורה בסרטון .
״ עכשיו הוא מתחיל להכות אותו בחוזקה לאחר שליאם אמר ובטח התגרה בו וכך הבחור מתעצבן מימה שליאם אמר לו ״ הוסיף לדברו . אני מסתכלת את הסרטון ומזדעזעת מהמקרה הזה לא מאמינה שיש דבר כזה .
״ אני אני לא יכולה לראות את זה שון , קשה לי אני מצטערת ״ אמרתי ומסיטה את מבטי לכיוון הנגדי .
״אוקיי אבל מה שאני רוצה מימך זה שהסוף תגידי לי אם את מכירה אולי את הבחור הזה״ אמר לי .
״אוקיי ״ עניתי , ״ הנה אני מעביר את זה ״ אמר ומתחיל ללחוץ עם העכבר ועוצר את התמונה ומקרב אותה כדי שאני יזהה את הפנים שלו .
״״זה מטושטש לא רואים כלום ״ אמרתי לו , ״ כן ברור , אני עכשיו מפעיל את התוכנה לזיהוי פנים ״ עונה לי בחיוך רחב , ״ זה יקח כמה דקות ״ .
קירבתי את הכוס המים הקרים לשפתי , ״ הנה אליאנה ״ אמר לי והפנה את המחשב לפניי .
״ מזהה אותו ״ שאל אותי בזמן שאני מביטה המסך ומרגישה איך הבטן שלי מתכווצת מכאבים והלב שלי דופק במהירות ועיניי מתמלאות בדמעות חדשות בעיניי .
״ וייל ״ מלמלתי בשקט .


תגובות (4)

אני מאוהבת בסיפור הזה תמשיכייי

29/06/2014 02:03

ידעתי שזה וויל עוד מתחילת הפרק !!! דיי נו אני רוצה אותם ביחד !!!
שליאם מצידי ימות גם אחרי ששברו לו את הרגל !!
תמשיכי !!

29/06/2014 02:29

אני אוהבת אותכןןןן !!

29/06/2014 12:32

את כותבת מושלם!!!קראתי את כל הפרקים… זה פשוט מהמם!!!אהבתי3> תמשיכי….

08/11/2014 22:39
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך