אני ישמח לביקורות אם הן טובות ואם הן רעות זה סיפור ערסים ראשון שלי (:

הגורל יודע שאני ואת נועדנו להיות ביחד – הקדמה

05/11/2013 1245 צפיות 8 תגובות
אני ישמח לביקורות אם הן טובות ואם הן רעות זה סיפור ערסים ראשון שלי (:

גל לוי – מה קורה ?? סופסוף עולה לי״ב בת 17 . אני גבוהה .. מאוד זאת אומרת לאא ממש אני 1.75 אני ממש רזה .. אבל ממש אבל מלאה במקומות הנכונים . הרבה פעמים קראו לי אנורקסית כי אני שטוחה בבטן והירכיים שלי ממש צרות אבל זה לא אומר כלום . התיאבון שלייי עד לשמיים ונוטלה זה אהבת חיייי היחידה . יש לי שיער חום ועיניים כחולות הרבה פעמים הציעו לי לדגמן אבל אני עדיין לא מוכנה לזה אולי אחרי התיכון . אמא ? יש לייי היא הכל בשבילי אבא ? יש לי חורג אמא שלי סיפרה לי שאבא שלי היה פושע או משהו כזה והוא והיא התאהבו והוא נטש אותה חודש לפני שנולדתי .. משהו כזה אי ואבא החורג שלי די קרובים זאת אומרת אין בעיות אבל אח שלי אדיר והוא ? מלחמת עולם שלישית .כמו שהבנתם יש לי אח .. אח תאום מעצבן ומושלם ביחד .
לא סובלת מזרחית . שונאת מזרחית . אני אוהבת מוסיקת רוק ישנה כמו פינק פלויד .
החברה הכי טובה שלי ? ספיר מלאכי מאוהבת בילדה הגמדה הזאת . אני סוג של ילדה טובה אבל עם דגש על הסוג של .. לפעמים אני שותה אבל בחיים שלי אני לא יגע בסיגריה כמו שאח שלי עושה והורס לעצמו את הריאות . החלום שלי זה להיות רופאה – מנתחת . הציונים שלי מעולים ואני מאושרת . אבל אח שלי עם ציונים ברצפה . חבר ? עם אח כזה לא היה וכנראה עד גיל 30 לא יהיה .
האמת שהציעו לי הרבה פעמים ואחד מהם הייתי ממש מאוהבת בו -,-.

ספיר מלאכי – אני הבן אדם הכי שמח שקיים , אף אחד לא אומר לי מה לעשות ואלוהים הוא היחיד ששופט אותי אז מי שיש לו בעיה איתי שיקפוץ לי . אני גמדה אבל סתמו אני אוהבת את עצמי יש לי עיניים חומות ושיער שחור שזופה בת 17 . אני לא ישקר אני יפה . בתוכי יש מסיבה והיא מופסקת רק כשאני הולכת לישון . אני מוצאת כל דבר טוב בדבר רע . החברה הכי טובה שלי זאת גל לוי הנסיכה .
היא גבוהה ממני בראש וחצי הענקית אבל מה ? רזה כמו מקל .
מאוהבת ? באח החתיך והמושלם שלה אבל איתו אין לי סיכוי איתו והאמת היא שהייתי עושה הכל כדי להתאהב במישהו אחר אבל אין מה לעשות . חבר אני גם ככה לא יכולה בגלל בן דוד שלי אלירן אין נסיך שלי הוא .. הוא נולד שבוע לפני ואנחנו עושים כמעט הכל ביחד .אם היה לי חבר הוא היה מגלה את זה כי הוא תמיד יכיר מישהו בכל מקום אפשרי

אלירן מלאכי – היחיד והמיוחד . כל מקום שאני ילך העיניים יהיו עליי . אפילו אני מסונוור מהיופי שלי . יש בי הכל יופי , אופי וצניעות ;-) עיניים כחולות ושיער שחור קוביות שרירים גבוה מאוד מטר שמונים ושבע . עם כמה בנות כבר שכבתי ? אפילו שחשבון זה לא הצד החזק שלי אפשר לדעת ששכבתי עם הרבה . חלום שלי .. לשחק בברצלונה .
בנתיים נסתפק במכבי . שותה ומעשן אפילו שאני לא מאושר עם כל הקטע של העישון זה ממכר .
אהבת חיי ? ספיר הבת דודה המושלמת שלי . היא הכל בשבילי מי שנוגע בה או פוגע בה מת .
ציונים ? די בסדר הם סבירים אני עושה מה שבראש שלי כשאני רוצה להיכנס לשיעור אני נכנס כשאני לא רוצה אני לא נכנס . המורים כבר רגילים לזה ולא יכולים להתווכח איתי . מי שמעצבן אותי או במיון או בבית קברות . אהבה ? לא היה ולא תיהיה עוד 10 שנה נראלי ? נחשוב על זה
חבר הכי טוב ? לא חבר , אח אדיר לוי
מזרחית ודיכאון המוסיקה הכי טובה שתשמע

אדיר לוי – בן 17 אח תאום של גל . חי את החיים . אין סיכוי שתמצאו אותי בלי כוסית עליי . אני שותה ומעשן ואחותי כולה מתה מהריח המסריח מזה אבל כשמנסים לא יוצאים .ציונים טובים ? אינלי אבל אני סומך על אחותי בקשר לזה . חלום שלי לשחק בביירן אבל בינתיים אני במכבי עם האח שליי אלירן מלאכי נראלי בן דוד של החברה הזאת של אחותי . אחותי גל ? היא הדבר הכי חשוב לי בחיים מי שיפגע בה ימצא את עצמו מפוחלץ . חולה על מזרחית לא כמו אחותי שאם היא לא הייתה אחותי לא הייתי מאמין שהיא מרוקאית . אהבה ? חחחחחחח אפילו לא בצחוק . אם אני ירצה יהיה לי אבל אני לא רוצה ומעוניין אז לא תודה . שיער חום ועיניים כחולות דומה לגל רק שלי יש קוביות ושרירים ואני יותר גבוה ממנה ב10 סנטימטר .חתיך ומושלם וזה ידוע .


תגובות (8)

נשמע נחמד תמשיכי

05/11/2013 08:00

אהבתי יש לי שאלה הוא מכיר את האבא האמיתי שלו?

05/11/2013 08:10

יענו אדיר ? לא מכיר את את אבא שלו
אבל אם אלירן אז יש לו אבא והוא מכיר אותו

05/11/2013 08:20

נראה ממש יפה תמשיכי!!!!!!!!!!

05/11/2013 08:25

זה נשמע מהמם תמשיכייי

05/11/2013 08:44

נשמע יפה תמשיכיייייי

05/11/2013 08:47

תודה לכולם נסיכות <3

05/11/2013 12:09

מושלם תמשייכיי

05/11/2013 14:06
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך