זהו הפרק החמישי מקווה שתאהבו תגובות בבקשה :)

הגיבור לעולם חוזר פרק ה'

16/03/2012 632 צפיות אין תגובות
זהו הפרק החמישי מקווה שתאהבו תגובות בבקשה :)

נועה חיכתה בחוץ לרועי ואמרה "שלא תעזי להתקרב אליו שמעת???"
עניתי לה "ווואאווו אני לא מתקרבת אליו שאלתי אותו שאלה בנושא הלימודים"
היא אמרה " בטח שווה לך לא להתקרב".
החלפנו מבטים כועסים והתקדמתי לכיוון ביתי מה היא חושבת לעצמה? נשיקה אחת והיא בעננים שמתי אוזניות ושמעתי שירים באייפון, הסתכלתי לאחור וראיתי את נועה ורועי מדברים פניה היו כעוסות כאילו הוא נפגש עם האקסית שלו (לא יודעת אם הייתה לו בכלל).
אלוקים מה יש לי מה אני מוצאת בילד הזה שהוא כל כך מוצא חן בעיניי אני כל כך מקווה שיתפתח בנינו משהו :) …
-בוקר-
קרני השמש נכנסו כשאימי פתחה את החלון סנוורו את פני אימא יצאה מהחדר ואמרה "יאללה עינברבור בוקר ואת יודעת מה בוקר מסמן??? בית ספר אז יאללה לקום" פתחתי את עיניי,קמתי ממיטתי והתארגנתי נתתי נשיקה מהירה לאימא לקחתי את השוקו ויצאתי בכיכר ליד הבית שלי ראיתי את רועי מחכה למישהו התקדמתי לעברו ופתאום ראיתי את נועה רצה לעברו וצועקת "רועיקיייי בוקר טוב נסיך" המשכתי להתקדם כדי שאם רועי ראה אותי שלא יחשוב שהתקדמתי בשבילו היא נתנה לו נשיקה בפה ורועי שראה אותי נתן לה נשיקה מהירה והסתכל עליי.
הגעתי לבית הספר ובפתח ישבה ילדה שנראתה ממש נחמדה התקדמתי לעברה התיישבתי לידה והתחלנו לדבר אמרתי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך