אנה יורקוב
זה רשום אצלי במחברת, יש לי בערך פרק אחד או שניים בינתיים, אבל אני לא יודעת אם שווה לעלות את הכל לכאן, זה על לסבית, ביסקסואלית וכל העניין הזה בעיקר, אני רק אגיד שבהמשך מתברר שרייצ'ל עברה משהו בעברה ובסופו של דבר היא תגיע למצב שתאלץ לעשות בחירה חשובה, אני לא אגלה יותר למקרה שתאהבו , זה היה יותר מן הקדמה :) מקווה שתרצו את ההמשך :)

הגיע זמן לסלוח, הגיע זמן לשכוח. – פרק ראשון (להמשיך??)

אנה יורקוב 02/07/2014 1500 צפיות 2 תגובות
זה רשום אצלי במחברת, יש לי בערך פרק אחד או שניים בינתיים, אבל אני לא יודעת אם שווה לעלות את הכל לכאן, זה על לסבית, ביסקסואלית וכל העניין הזה בעיקר, אני רק אגיד שבהמשך מתברר שרייצ'ל עברה משהו בעברה ובסופו של דבר היא תגיע למצב שתאלץ לעשות בחירה חשובה, אני לא אגלה יותר למקרה שתאהבו , זה היה יותר מן הקדמה :) מקווה שתרצו את ההמשך :)

היא הביטה מסוקרנת לכיוון הגבר הגבוהה ומלא השמחת חיים שעבר מולה והדיף ריח משגע, קיוותה שהוא לא הבחין במבטה. לפתע הבחינה כי הוא הסתובב ומבטם נפגש, היא הפנתה את ראשה לכיוון ניירות העבודה שלה וקיללה חרישות את עורה הצח עליו הכל בלט, ממבט אחד מביך היא היתה סמוקה כמו עגבניה.
היא ניסתה להתחפר מאחורי הניירת ולהתרכז בעבודתה, כשלפתע הבחינה בזווית העין כי הוא צועד לכיוונה. היא החלה לתקתק במחשב את ימי הישיבות במהירות וניסתה להתרכז, כשהוא חלף על פניה כיאילו והיתה אוויר והשאיר את ניחוח הבושם המרענן שלו הרגישה הקלה, אך זעמה, מדוע היא – רייצ'ל ג'ונסון שהיתה ידועה כאישה חזקה שלא נמשכה לגברים, הגיבה כך למראה הבחור המוזר שעבר במשרדה? היא עצרה את מחשבותיה עליו וחזרה לעבודתה לפני שהיתה מתפקעת מרוב עצבים שלא היתה להם סיבה מוצדקת.
היא סיימה את עבודתה וקבעה לארוחת צהריים עם ג'סיקה. היא וג'סיקה היו ביחד כבר שנתיים, ורייצ'ל התכוונה להציע לג'סיקה נישואין בעוד שבועיים. הרבה פעמים תהתה אם מה שהיא מרגישה אל ג'סיקה זה באמת אהבה, אבל רייצ'ל נמשכה לג'סיקה, ג'סיקה היתה יפה, היה לה גוף שכל גבר חולם עליו, היא היתה שחקנית,עיניה היו חומות כדבש .ג'סיקה היתה תמיד מאופרת בחן, שערה הבלונדיני גולש על כתפיה בתלתול רך, וחיוכה הקורן מבליט את גומותיה. כל פעם שנזכרה בג'סיקה עלה לרייצ'ל חיוך על הפנים ורייצ'ל תמיד דאגה לג'סיקה.
רייצ'ל וג'סיקה היו דומות מאד בהשקפת עולמן. שתיהן היו טבעוניות ושתיהן התאמנו ביחד בחדר הכושר בכל יום שלישי. לעיתים היו מדליקות שירי רוק בקולי קולות בבקרים, בדרכן לעבודה. מערכת היחסים שלהן היתה נפלאה.
רייצ'ל היתה הגברית מבינהן, היא אהבה לפנק את ג'סיקה ועשתה הכל בהנאה. היו לה עיניים ירוקות ושיער חום בהיר, ברוב המקרים אסוף לפקעת ורק במקרים מיוחדים לקוקו. רייצ'ל לא היתה מתאפרת לעולם, היא תמיד אמרה שזה בזבוז זמן מוחלט עבורה כיוון שאהבה את עצמה גם בלי, וחזרה שוב ושוב על כך שזה כלל לא בריא לעור הפנים. לרייצ'ל היה חזה קטן והיא היתה מאד רזה, אבל בהחלט היה בה משהו יפה ושונה משאר הבנות, ועל כך ג'סיקה אהבה אותה מאד.
לבסוף הגיעה רייצ'ל אל ה"ווגה בר" שהיה בר מסעדה טבעוני, הן היו לקוחות קבועות שם. היא הביחה בכך שג'סיקה עוד לא כאן והתיישבה במקומן הקבוע. "וודאי התעקבה בצילומים" חשבה לעצמה רייצ'ל ובינתיים הזמינה שתי מנות לה ולג'סיקה. אחרי מספר דקות נכנסה ג'סיקה, יפה ולוהטת כהרגלה עם המחשוף השופע והחיוך הקורן.
"היי ג'ס" קמה רייצ'ל ונשקה לה.
"היי רייצ'" היא העמיקה את הנשיקה והפכה אותה לחושנית ומתוקה, כשרייצ'ל עצרה את הנשיקה גוערת בה עם מבט שובב ורומזת לה שכאן זה לא המקום והזמן.


תגובות (2)

נשמע מעניין!אבל הייתי שמחה אם הייתי עושה תקציר לסיפור..:)
תמשיכייי!

02/07/2014 05:22

וועי את קוטבת מלא בלי רבחים בלי קלום… כואב הראש מילקרוא את זה
תירדי שורות, תעסי רבחים…
זה לא הולח כחה
מה שקן , קטיבה טובה

02/07/2014 05:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך