חולמת וכותבת
מקווה שתאהבו, זה סיפור שאני וחברה שלי רשמנו.

החלום הטוב

חולמת וכותבת 18/11/2016 648 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו, זה סיפור שאני וחברה שלי רשמנו.

כשליה ואני היינו בנות 18 עדן ערך מסיבת יומולדת בבית שלו הוא הזמין אותנו ואת כל החברים שלו. המסיבה של עדן התחילה ב8:00 אבל רוב האורחים הגיעו בשעה 9:00 לפי מה שליה אמרה לי כי היא גרה לידו היא הגיעה בסביבות 9:00 היא התחילה להתקשר אליי שאני אבוא כבר כי היא לא מכירה שם הרבה ילדים היא מכירה שם את עדן, הקראש שלי דני וגם את חברה של עדן שקוראים לה תומר עניתי לליה בפעם השלישית שהיא התקשרה אליי אמרתי לה "שאני שתי דקות שם ושההורים שלי מקפיצים אותי אליו כדאי שאני לא אקח את האופנוע שלי איתי" אמרתי לה שתצא החוצה לפגוש אותי ובזמן הזה שדיברנו בפלאפון שמעתי שהיא פתחה את הדלת שמעתי קול שעוצר אותה אבל לא הבנתי מי זה.
יצאתי מהאוטו וראיתי את ליה עומדת שם לבד מוסמקת עם פרצוף של מה קרה פה הרגע שאלתי אותה מי זה היה הקול המיסתורי היא אומרת לי "זה היה עדן הוא תפס לי את היד ושאל אותי לאן אני הולכת ואז הסתכלתי הצידה וראיתי את תומר עומדת ומסתכלת עלי במבט מוזר אז הוצאתי את היד שלי ממנו ואמרתי לו שאני יוצאת לפגוש אותך ויצאתי מהר מהדלת אני לא יודעת מה קרה אחרי שיצאתי אבל אני יודעת שתומר ודני ראו את מה שקרה"
אנחנו נכנסות לתוך הבית ואז אני מסתכלת לצדדים ואני רואה את דני מסתכל עלי במבט מבולבל ובצד השני אני רואה את תומר מסתכלת על ליה ולוקחת את עדן לחדר שהיה לידם לדבר.
משכתי את ליה שהסתכלה בדיוק עלי בפרצוץ של למה זה קורה לי עכשיו?! ושנינו התחלנו להתקדם לכיוון של דני, עברנו ליד דני ונתתי לו חיבוק ואמרתי לו "תתעודד זה מסיבת היומולדת של החבר הכי טוב שלך לך תשמח תתחיל עם בחורות תפסיק עם הפרצוף האידיוטי הזה ולך להנות".
המשכנו ללכת אמרתי לכמה ידידים שלנו שלום והמשכנו למטבח לקחת שתייה, פתאום דני בא מאחורי ומפתיע אותי ושואל בחיוך "מה למזוג לכן בנות" אני עונה "2 ויסקי עם קולה לא חזק" הוא מחזיר לי קריצה וחיוך ומוזג לשנינו, אחרי כמה דקות שתומר לקחה את עדן לחדר אני שומעת צרחה שהיא צעקה על עדן "מה זאת אומרת אתה לא אוהב אותי יותר יודע מה אנחנו גמרנו!" כולם רצו מהר לראות מה קרה וראו שתומר טורקת אחריה את הדלת של הבית ואחרי זה עדן יוצא מהחדר מסתכל על כולם וכולם מסתכלים עליו ומתחילים לדבר ביניהם ושומעים לחשושים "מה זה" "מה קרה פה הרגע" "מה זה שמעתם עדן לא אוהב יותר את תומר זה אומר שיש מישהי אחרת שהוא אוהב" "מישהו יודעת למה זה קרה" ופתאום מישהו פונה אליי לא ראיתי מי זה כי לא הצלחתי להסתובב אחורה ואז הוא שאל אותי "תגידי את יודעת מה קרה פה ולמה זה קרה, את יודעת שקרה משו עם עדן וליה שנייה לפני שבאת אני חושב שזה בגלל שהוא אוהב אותה ולא את תומר" ואני עדיין ממשיכה לחשוב לעצמי מי זה לא הצלחתי להבין מי זה מכל הקולות שהיו סביבי פתאום אני נזכרתי במה שליה אמרה לי עוד בתחילת הערב זה שדני ותומר ראו את מה שקרה בתחילת הערב, ואם תומר יצאה אז כנראה שזה דני ששאל אותי ואז הצלחתי להסתובב ועניתי לו " שאני לא יודעת מה קורה חוץ מזה שעדן אוהב מישהי אחרת".
הסתובבתי בחזרה וראיתי את עדן מסתכל לכיוון שלנו אז לקחתי יוזמה וצעקתי על כולם שימשיכו במה שהם עשו, וכך כולם עשו הקשיבו לי וחזרו לדברים שעשו או למקום שישבו בו. אמרתי לדני שיקח את ליה מפה שעמדה בפה פעור. הלכתי לעדן לשאול אותו מה קרה אבל אז הוא בדיוק התחיל ללכת אחרי ליה תפסתי אותו ביד ושאלתי אותו "מה לעזעזל אתה חושב שאתה עושה למה אתה הולך אחריה, אם אתה חושב שאתה יכול להיפרד מתומר ואז ללכת ישר לליה אז אתה טועה, גם אם היא אוהבת אותך אז אתה ממש לא נפרד ממשהי ואז הולך למישהי אחרת, אבל אם אתה תהיה עם ליה ואתה תפגע בה אני אפגע בך אז לא כדאי לך להעליב אותה ולך לחגוג את היומולדת שלך כבר"
באתי לליה ודני, והיא שאלה אותי מה אמרתי לעדן עניתי לה סתם שאלתי איך בינתיים.
בינתיים עדן שם מוזיקה אני וליה התחלנו לרקוד ודני הלך לחברים שלו.
רקדנו וקפצנו, בזמן הזה ליה הלכה רגע לשירותים ואז שמו ריקוד סלואו כדאי שהזוגות ירקדו, ליה ואני התחלנו להתקדם לכיוון הספה לשבת ואז פתאום מישהו תפס אותי ביד התחלתי להתנגד כי לא הבנתי מי זה ואז קול מנחם אומר לי "תרגעי תפסיקי להתנגד תבואי פשוט ותרקדי איתי" אמרתי לעצמי טוב מה כבר יכול לקרות, הסתובבתי למי שתפס אותי והייתי בשוק תמיד קיוויתי בתוכי שזה יקרה, לא חשבתי שהוא בכלל מעוניין בי, חשבתי שאנחנו רק ידידים.
אמרתי לליה שתחכה לי על הספה כשאני אסיים עם הריקוד. הסתובבתי וראיתי שזה היה דני, הייתי בשוק תמיד רציתי שנהיה ביחד אבל הוא הזמין אותי רק לריקוד סלואו אחד, הסכמתי לבוא איתו לריקוד.
הלכנו לאיפה שכולם רוקדים שמתי לו ידיים על הכתפיים והוא שם לי ידיים על האגן התחלנו לרקוד הסתכלתי בינתיים מאחוריו הסתכלתי כל דקה על ליה כדאי שהיא לא תלך עם עדן, אז דני אמר לי "למה את לא מסתכלת עלי, תפסיקי לדאוג לחברה שלך היא תסתדר, תסתכלי לי בעיניים".
הסתכלתי לו בעיניים, העיניים שלו נצצו הוא נראה מאושר, הוא התחיל להצחיק אותי, לא התייחסתי לכל מה שהיה סביבי הרגשתי שזה רק אנחנו באותו הרגע לא דאגתי לשום דבר, לא הסתכלתי לשום מקום רק עליו, הרגשתי כיאלו אני מכירה אותו שנים, הרגשתי כיאלו אנחנו האנשים היחידים בכדור הארץ, לא רציתי שהרגע יגמר ובמיוחד באותו הרגע הרגשתי הכי מאושרת בעולם. נגמר השיר אמרתי לו תודה והסתובבתי לראות איפה ליה, והיא אפילו לא הייתה על הספה התחלתי לחפש אותה ואת עדן כי ידעתי שהוא רצה לדבר איתה. אמרתי לדני שיבוא איתי לחפש את עדן וליה, עלינו למעלה התחלנו להיכנס לחדרים, ופתחנו דלת של החדר של עדן וראינו אותם שם יושבים ומדברים, החלטנו שלא נפריע להם וירדנו למטה המשכנו לרקוד ואחרי חצי שעה-שעה שאנחנו רוקדים החליטו לשים את השיר של עומר אדם-מודה אני, אני רציתי לשבת אבל דני אמר לי שאני לא יושבת לרגע שאנחנו נמשיך לרקוד, ואז בשיר הזה לקראת סוף השיר הסתכלנו אחד לשני בעיניים ואז דני נישק אותי, והשיר כבר נגמר ואנחנו עדיין עומדים ומתנשקים באמצע הרחבה. כולם אמרו לנו ללכת אבל בקושי שמעתי אותם הייתי מרוכזת בנשיקה. הפסקנו את הנשיקה ושמחתי כל כך ואמרתי לו שילך לחברים שלו יבלה שלא יהיה רק איתי, שמעתי רק מהצד את החברים שלו צועקים לו ושמחים בשבילו ואני יצאתי החוצה, שלחתי מלא הודעות לליה אמרתי לה שאני יושבת בחוץ על הנדנדה מחכה לה. בינתיים כל הבנות שם באות אליי ואומרות לי כל הכבוד ואיזה נשיקה הייתה, אז לבסוף ליה הגיעה והתיישבה לידי והתחילה לספר לי על מה שהם דיברו למעלה אבל הפסקתי אותה עוד רק כשהיא התחילה לדבר וסיפרתי לה על הנשיקה ועל מה שהרגשתי ועל מה שהחברים שלו אמרו לו ועל מה שכל הבנות אמרו לי, שמחנו כל כך שנינו ורק אז היא התחילה לדבר על מה שעדן אמר שהוא נפרד מתומר כי יש לו מישהי אחרת בראש כבר כמה זמן והוא לא ידע איך להיפרד מתומר ואז הוא אמר לה שהיא לא מפה ושליה התכוננה לצאת החוצה והוא תפס אותה ביד ונישק אותה.
עדן ודני יצאו אלינו החוצה ושאלו אותנו: "למה אנחנו יושבות פה בחוץ?" שנינו ענינו ביחד "סתם מספרות חוויות" אז עדן אמר "יאללה בואו בחזרה פנימה לחגוג ולרקוד".
כולנו חזרנו פנימה הלכנו למטבח אני וליה שתינו שוטים של בלאק לייבל והלכנו לרקוד עם דני ועדן וגם בלעדיהם. לא הסתכלנו מה השעה והשעה נהייתה מאוחר אבל מפני שליה ואני לא היינו צריכות ללכת לעבודה בבוקר אז שתינו עוד קצת, החברים של עדן התחילו ללכת עד שלקראת הבוקר נשארנו רק ארבעתינו, הזריחה כבר התחילה לצאת, אז יצאנו החוצה והסתכלנו על הזריחה ונכנסנו לעזור לעדן לנקות.
כשהגיע סוף הערב לליה לא היה מפתח ולי לא היה מי שיקח אותי הביתה אז ביקשנו מעדן אם אנחנו יכולות להישאר לישון אצלו הוא אמר שגם דני נשאר לישון אצלו, סיימנו לנקות, אני ודני הלכנו לחדר האורחים ועדן וליה הלכנו לחדר שלו, אני הייתי כל כך מאושרת באותו הערב ובמיוחד באותו הרגע, דני התחיל להגיד לי משו ואז אני נרדמתי לו באמצע הדיבור.


תגובות (2)

יפה. תמשיכי לכתוב.

21/12/2016 16:03
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך