אני יודעת שלא כתבתי את ההמשך הזה המון זמן, אז, מקווה שאהבתם:), עוד ארבע תגובות ואני ממשיכה!:)

הדרך אל מציאת האהבה-פרק 9

02/04/2012 712 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שלא כתבתי את ההמשך הזה המון זמן, אז, מקווה שאהבתם:), עוד ארבע תגובות ואני ממשיכה!:)

הגענו לביתו של עומר.
טל בדיוק יצא החוצה אל חבר שלו, הוא אמר "הופה!, חזרתם!, יאללה עפתי". וסגר את הדלת.
ואז עומר אמר לי "תגידי, את רוצה אולי ללכת איתי בערב לטייל קצת?", "אממ…, אוקיי" עניתי לו.

כשהלכתי מביתו השעה הייתה כבר 17:30,
אמא שלי הייתה די עצבנית…
"כמה זמן לקח לך להכין שיעורים בדיוק???" היא שאלה בקוצר רוח,
"אמא, בערב אני יוצאת עם חברה, בסדר?", שאלתי – אמרתי לה.
"את לא ענית לי על השאלה!" היא אמרה לי בהרמת קולה באמצע,
"לקח לי זמן…, אז?!, העיקר שאני אבין, לא?!" שאלתי אותה כעוסה
"טוב, טוב, עם מי את יוצאת תזכירי לי?" היא שאלה אותי, "עם חברה שלי!!", עניתי לה מהר, "באיזה שעה את יוצאת?" היא שאלה אותי, "לא יודעת!, אני אדבר איתה עכשיו!", עניתי לה, "בסדר, בסדר…" היא אמרה.

נכנסתי לחדר שלי מלאה בעצבים., היתקשרתי לעומר.
-עומר?
-נופר?
-היי, אמממ…, תגיד, ביזה שעה אנחנו נצא?
-ניראה לי בשעה שש וחצי, מתאים לך?
-כן.., טוב, אוהבת
-אוהב, ממוואאהה (צליל של נשיקה)
-ביי ביי…
-ביי.

'או-אהה, אני יוצאת לעוד פגישה עם עומר!', חשבתי לי בראש.
אז השעה הייתה כבר שש, התאפרתי, התלבשתי, עשיתי לי תסרוקת פצצה!, וירדתי למטה…
"את כולה הולכת עם חברה שלך!, למה ההופעה הזאת?" שאלה אמא שלי כשירדתי,
"מה?!, אסור לי להיות יפה כשאני יוצאת?", עניתי לה.
"אוקיי, אוקיי, אבל תקחי איתך מעיל טוב?, אולי ירד גשם היום!", אמרה לי אמי, "טוב, יצאתי!", אמרתי לה, "ביי" היא אמרה לי ורצתי לכיוון סוף הרחוב.

ואז ראיתי שם את עומר בלבוש סוף!!!, חולצת לאקוסט שחורה, מיכנסיי ג'ינס שחורים, ומעיל חום כהה…
"היי!" הוא אמר לי, "מה איתך?", "הכל בסדר", עניתי לו., "מוכנה לטייל?"הוא שאל אותי, "אני מוכנה כשאתה מוכן…" אמרתי לו, ויצאנו לדרך..

לפתע שמענו בום גדול, והתחיל לרדת גשם…
עומר אמר לי "שלוש, ארבע, ו-", והוא רץ ומשך אותי אחריו אל מחסה מפני הגשם..,
"נירטבת הרבה?" הוא שאל אותי, "כן, דיי הרבה…" עניתי לו.

ונישארנו שם איזה חצי שעה, ואז היינו כבר צריכים לחזות לבתים.., היינו חייבים לרוץ שוב, כל אחד לבייתו,
אז רצנו, אבל לפתע החלקתי על שלולית ולא הצלחתי לקום.., ואז עומר, סחב אותי בזרועותיו כמו באגדות!!!
"את בסדר?" עומר שאל אותי לחוץ, "כן, כן.." עניתי לו., "הינה, אנחנו עוד מעט בבית שלך, את תסתדרי עד לשם?" הוא שאל אותי, לרגע שחכתי שההורים שלנו לא יודעים עלינו, והיבטתי בו במבט מוזר, ואז נזכרתי, "אה!, כן, כן, אני אסתדר", עניתי., הוא נישק אותי נשיקה מתוקה, והוריד אותי, "להיתראות!" הוא אמר לי, "להיתראות", עניתי לו.

אני חזרתי הביתה מאושרת ושמחה, וביכלל שחכתי את הרגל הכואבת שלי…


תגובות (1)

אהבתי מאוד
אשמח אם תקראי גם את הסיפור שלי הוא על ג׳סטין (:

02/04/2012 16:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך