T_yo
אני מרגישה שאף אחד לא קורא את הסיפורים... אז בבקשה תגיבו יותר מי שקורא/ת (אני בספק אם בנים קוראים את זה...) סליחה שאני לא מעלה ברציפות (למי שאכפת) אבל אני שוכחת... (לא סיבה מספיק טובה... אני יודעת) בבקשה תסלחו לי!!! אני אשתדל! באמת!!! סליחה!!!

ההוא וההוא חלק 8

T_yo 23/02/2015 940 צפיות תגובה אחת
אני מרגישה שאף אחד לא קורא את הסיפורים... אז בבקשה תגיבו יותר מי שקורא/ת (אני בספק אם בנים קוראים את זה...) סליחה שאני לא מעלה ברציפות (למי שאכפת) אבל אני שוכחת... (לא סיבה מספיק טובה... אני יודעת) בבקשה תסלחו לי!!! אני אשתדל! באמת!!! סליחה!!!

"או מיי גאאאאד!!!" נטליה צרחה, "אני כל כך שונאת אותך עכשיו!" המשיכה, "מה? למה?" שאלתי, "כי יש לך חבר!" צעקה, וחייכתי מסמיקה, "מישהו קרא לי?" רון הגיע, התיישב בנינו ושם יד על כתפי, "לא אתה." אמרתי, והורדתי לו את היד ממני, הוא עשה פרצוף עצוב, "את עדיין אוהבת, נכון?" פנה לנטליה, "אני תמיד אוהב אותך." אמרה בגיחוך, "יאיי." התלהב ושם את ידו על כתפה של נטליה והיא נשענה עליו, "אז מי החבר החדש של דני?" שאל והסתובב אליי במבט קריפי, "ליאם!" נטליה ענתה בהתלהבות, חייכתי מבוישת, "מזל טוב!" התלהב וחייכתי, "רגע… למה לא דברתם בבוקר?" שאלה אותי בתמיהה, "כי… אני ממש לא רוצה להראות שאני מתלהבת." עניתי, "ולמה הוא לא דיבר איתך?" "כנראה מתבייש?" עניתי לא בטוחה, "נשמע מבאס קצת…" אמר רון, "לא נורא, חוץ מזה נשיקה אחת לא אומרת כלום. נכון?" ושניהם הסתכלו עליי, "אם הוא זרם עם הנשיקה, אז כן… זה די אומר משהו…" ענתה נטליה, "אבל יכול להיות שהוא מתבייש להפגין חיבה בפומבי?" שאלה, והיססתי לרגע, "לא נראה לי… הרי לא הייתה לו בעיה להציע לי לדייט…" השבתי, "אנחנו יכולים לשבת פה כל היום בניסיון להסיק מסקנות. אולי פשוט תשאלי אותו." הציע רון לבסוף, "כן זה יהיה רעיון קצת יותר חכם." הסכמתי איתו, קמנו והתחלנו לחפש את ליאם בשטח בית ספר, בסוף מצאנו אותו במגרש כדורסל משחק עם עוד כמה בנים מהכיתה (כמה צפוי), כשהוא ראה אותנו הוא חייך אליי והמשיך לשחק, חייכתי אליו חזרה, אבל קצת נעלבתי שהוא לא פשוט ניגש אליי, "למה הוא לא בא?" נטליה שאלה מופתעת כאילו קראה את מחשבותיי, "הוא אמור לשמוח ולרוץ אלייך, לא?" המשיכה, ממש קראה את מחשבותיי, "ליאם!" רון צעק וליאם נבהל והסתובב, "בוא רגע!" המשיך לצעוק וליאם עשה פרצוף לא מבין ורץ לקראתנו, "כן?" שאל והסתכל עליי מחויך והסמקתי, "לדני פה, יש משהו לשאול אותך." ענה, הסתכלתי עליהם ברמיזה שילכו, "אה, כן, ביי." רון אמר וצחקתי, צפיתי בהם הולכים ומתרחקים, "כן?" שאל כשכבר נראו רחוקים מספיק, "זה קצת לא נעים לי להגיד את זה… אבל אני מרגישה כאילו…" לא ידעתי איך להשלים את המשפט, הוא הסתכל עליי תוהה, והמשכתי, "כאילו אתה מתבייש להיות איתי…" הרגשתי פתאום כל כך סתומה, אולי אני טועה וזו רק אני, אבל ראיתי איך הוא משפיל את המבט שלו לאט, "תראי…" התחיל לומר מהסס, "זה פשוט ש-" אדם רץ וקפץ עליו כשהוא שם יד על כתפו, "מה קורה? איפה אתה?" שאל בקול רם, "כן אני בא." הוא הסתכל עליי מתנצל, "תודה." שמעתי את ליאם אומר לאדם בלחש, יש מצב שאדם יודע משהו?


תגובות (1)

נסלח קרפדה, וזה מהממממממם
תמשיייכייי כבר!!!

23/02/2015 23:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך