ההיסטוריה האחרת של רומיאו ויוליה פרק 2

Bloddy bomb 24/11/2019 392 צפיות אין תגובות

אנדרינה ולונידס כרמונה מנסים להשתייך לחברה הגבוהה בכל מחיר ולשם כך הן משתמשות בבנם החתיך ויקטור אנדרוס, שהאישה מתעקשת כל הזמן לגרום לג'ולייט להתאהב ובכך להיות קשורה לסינסטרה, תוך כדי חיפוש אחר משפחה באותה מידה עשירה לעסוק בבתה הצעירה ג'וסלין, ואילו ליאונידס חושבת רק על האפשרות לעשות עסקים עם ויקטור אנדרוס, מכיוון שהיא מודל לחיקוי שלו.

לכריסטלה ולויקטור אנדרס יש בת צעירה יותר: קארן, ילדה נסוגה ומלאת חוסר ביטחון, שבעבר הייתה קורבן לאלימות שהותירה אותה בסימן.

. כריסטלה דואגת לה יותר מדי ומנסה לעודד אותה להתקדם, תמיד בעזרתה של ננה פרפקטה ללא תנאי, מבלי לחשוד שמאורו נהנה להטריד את הילדה, מכיוון שהוא מחשיב אותה כמפגרת.

לדיס ריברמלו, רכילות ומדיחה של שושלת, התיידדה עם אנדרינה, שאליה היא תמיד נושאת את הרכילות על הסינסטרה, איתה האישה מבקשת למרוח כתפיים ואשר היא מזמינה לפגישה בה הם לעולם לא משתתפים, מאכזבת אותה ובכן, הם לא מכירים אותה או את משפחתה.

כעבור שבוע , יוליה התלוותה לרומיאו בשביל להודיע בפני כל בני כרמונה שהם התחילו לצאת , למרות הבדלי המעמדות ביניהם.

יוליה נהנתה מהעובדה שהיא יכולה לשחק עם רומיאו כאילו הוא היה התחביב שלה. היא משעשעת מהמחשבה שסנטינו , המאהב שלה פשוט מתפוצץ מקנאה.

רומיאו מזמין את יוליה החוצה , מנשק אותה בסתר ומבטיח לה שהוא יעשה הכול כדי שמשפתחה תקבל אותו.

היא לוקחת אותו הביתה כדי לסיים עם חשדותיה של כריסטלה , ומציגה את רומיאו כחבר החדש שלה.

היא דוחה את הילד ולא רואה בו חלק מהמעגל הרחב של החברים שלה ופחות כבן משפחה אצלם בבית.

יוליה נהנית בחברתו , היא מרוצה מהכול מאז שהיא התאהבה בו , וזה מגיע לאוזניו של סנטינו , שמביע את אכזבתו לאחר שנודע לו שיוליה היא אכן החברה החדשה של רומיאו.

סנטינו מציע שהילדה תישאר אוהבת לצידו בזמן שהיא מתכננת להתחתן עם הכיבוש החדש שלה.

יוליה צוחקת להנאתה ואומרת שרומיאו הוא פשוט צעצוע שהיא רוצה להשתעשע בו עד שהיא תתעייף ממנו לגמרי.

רומיאו ממלא את משפחתו באושר כאשר הוא מודיע להם שהוא יוצא עם יוליה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך