Butterfly
אמ סיפור שכתבתי כשהייתי בכיתה ה' ._. תגיבו את דעתם:)

ההתערבות- ניסיון

Butterfly 27/09/2014 637 צפיות תגובה אחת
אמ סיפור שכתבתי כשהייתי בכיתה ה' ._. תגיבו את דעתם:)

כשהגיע הביתה, שמח להכיר את מיטל, חברה חדשה של יעלי, רזה עם חיוך הורס ושיער חום גולש על כתפיה. זרק \"היי\" קצר והלך להתקלח.
הוא לא התפלא כששמע את הדלת נפתחת, את הוילון המוסט באיטיות אמנם העמיד פנים כאילו \"נתפס על חם\" אבל זה היה רק הצגה. הוא חיפש מה לומר כאשר יעלי התישבה על הריצפה ליד האמבטיה ולא ממש מצא לכן פלט שאלה טיפשית כמו :
\"אז היא בעיניין ?\"
\"כן היא בעינין \" ענתה יעלי וסגרה את הדלת אחריה.
כבר חמש שתיים לטובתה, חשב לעצמו, כדאי שיתאמץ קצת יותר בשבילה.
הוא יצא מהמקלחת, התנגב והלך לחדרו. הוא סגר את הדלת וחשב : מי יכול להיות בעיניין של יעלי אחותו הקטנה ? היא אמנם יפה וחכמה ומצחיקה וחמודה אבל היא קטנטנה. היא בסך הכל בת 15 והוא והחברים שלו בני 17.
הוא התלבש וירד למטה. מיטל כבר הלכה.
\" כרגע אני מובילה אתה מודע לזה ?\" שאלה יעלי את אחיה הגדול.
\" מודע\" ענה ביובש ולקח מלפפון חמוץ מהצלחת שהיתה באמצע השולחן. הוא נכנס לחדרו והתישב על כיסא המחשב והתחבר לפייסבוק.
\" 5 הצעות חברות חדשות…. 17 התראות…. 8 הודעות….\" מימל לעצמו מחפש בין חבריו, ובן האנשים שהציעו לו חברות. פתאום אורו עיניו \"דניאל מתן ! חבר טוב שלי שישמח לצאת עם קטינה.\" הוא שלח לו הודעה. דניאל ענה לו כעבור רגע.
\" יעלי !!!\" הוא קרא אליה. \"מה?\" ענתה לו ובאה לחדרו.
\"מצאתי עוד מישהו\" הוא אמר לה במבט ערמומי.
\"באמת ? יופי מתי הוא יבוא?\" שאלה יעלי ועיניה אורו בתיקווה.
\" עכשיו הוא כבר בדרך\" נשמע קולו המרוצה מעצמו.
פעמון הדלת צילצל. הוא הלך לפתוח.
הם החליפו כמה משפטים של \"היי אחי מה קורה?\" וכאלה. דניאל שאל איפה יעלי אז הוא הצביע לחדרה.
הם דיברו שם והוא הקשיב להם מבעד לדלת. כעבור רגע דניאל יצא משם שמח וזרק לעברו, באמת נחמדה ! ועזב את הבית.
הוא היה מרוצה, עדיין חמש שלוש לה אבל יותר ממה שהיה קודם.
התחרות הזאת בינהם התחילה בחג המולד.
ביום הזה הגיעה אליהם מיכל חברתו של יונתן לאכול איתם ארוחת ערב. יעלי לא ממש אהבה את מיכל, היא לא הייתה יפה במיוחד, לא חכמה כלכך ודי סנובית.
אחרי שהיא הלכה יעלי התערבה עם יונתן שהיא יכולה להשיג לו מלא בנות הרבה יותר יפות ונחמדות ממיכל שהיו מתות להיות חברות שלו. הוא התערב איתה שהוא יוכל למצוא לה חבר סוף סוף.
ומכאן זה צמח וגדל עד שהפך לתחרות מי יצליח להביא יותר חברים שיהיו בענין של השני.
יעלי הייתה מרוצה שהובילה. רוב הבנות שהיא הביאה היו ממש יפות באמת, וגם היו בגיל שלו, אבל אף אחת מהן לא עשתה לו משהו.
נשמעו דפיקות בדלת שקטעו את מחשבותיו על התחרות.
הוא סגר את המחשב ויעלי נכנסה לחדרו. היא מצאה אותו שוכב על המיטה בעינים עצומות.
\" יש לי חבר.\" אמרה יעלי בפנים רציניות. הוא פקח את עיניו בבת אחת והסתכל עליה.
\" לא מאמין לך…\" צחק עליה.
\" לא, באמת יש לי חבר !\" התעקשה יעלי.
\"אז מי זה?\" הוא שאל בגיחוך.
\"זה לא חשוב.\" ענתה, \"אבל אתה יכול להפסיק את ההתערבות הזאת\"
\"ההתערבות הייתה רעיון שלך\" הוא הזכיר לה.
\"כן בסדר אני לא סיימתי, אבל אתה יכול להפסיק\" היא אמרה וקמה.
\"מה זאת אומרת?\" הוא שאל.
\"שאתה יכול להפסיק לחפש לי חבר, יונתן. אני אמשיך לחפש לך מישהי יותר שווה ממיכל הקרציה הזו, אבל אתה לא צריך לעשות דבר בתמורה. זהו. מבין?\" הסבירה יעלי בחוסר סבלנות.
\"ההתערבות הזאת גם ככה הייתה מפגרת.\" הפטיר ונשכב על המיטה. היא יצאה החוצה במשיכת כתפיים. לפעמים הוא ממש לא הבין אותה. טוב, נשים.
הוא דווקא חשב שמיכל סבבה, ולא הבין את המאמצים של יעלי לגרום לו להפרד ממנה. המעמד שלה בשכבה היה די גבוה, וכך גם שלו וזה היה נוח לשניהם.


תגובות (1)

בשביל כיתה ה' זה יפה , אפילו מאוד

27/09/2014 21:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך