*~Alin~*
אני חדשה באתר..וזה סיפור ראשון שאני כותבת,רציתי לדעת עם יש משהו שאני צריכה לשפר..
אשמח לתגובות <3
1 - 2 תגובות ואני ממשיכה :)

הוא אוהב אותי? – הקדמה+פרק 1

*~Alin~* 09/07/2013 828 צפיות 6 תגובות
אני חדשה באתר..וזה סיפור ראשון שאני כותבת,רציתי לדעת עם יש משהו שאני צריכה לשפר..
אשמח לתגובות <3
1 - 2 תגובות ואני ממשיכה :)

"נו,עדן את באה למסיבה בריכה?" שאלה אותי שקד בעצבים שדיברנו בפלאפון..
"בסוף לא..סורי" אמרתי.
"אהה טוב,חבל עומר רצה שתבואי" אמרה בחיוך קטן,יכולתי להרגיש את החיוך על פנייה
"איך את יודעת? הוא אמר לך משהו עליי?" שאלתי בחיוך.
"תשאלי אותו" אמרה בהתגרות.
"נו" זירזתי אותה
"טוב,טוב! הוא שאל אותי אם את תבואי,ואמרתי לו שאני לא יודעת אז הוא אמר לי למה את לא שואלת אותה בקיצור אחשלי עומר,דלוק עלייך" אמרה והתחילה לצחוק,צחקתי איתה גם.
אוקיי אז..היי,אני עדן עטארי אני בת 16 כיתה י'..שיער שחור חלק ארוך,פוני בובה,ועיניים כחולות..
אני גרה בבית גדול,לא ענק,אבל אפשר להגיד שהוא גדול.
יש שלוש חדרים בבית שלי,אחד לי,אחד לאחותי הקטנה,שירן,ואחד לאבא ואמא שלי,גיא וגלית.
החדר שלי כולו בצבע לבן -שמנת. וישלי ארון ורדרד,מיטה ורודה,שידות לבנות,כן כול החדר שלי בנוי מוורוד ולבן,חדר נסיכתי כזה..אני ממש אוהבת,החדר שלי בקומה השנייה,וישלו יציאה למרפסת,אני כולכך אוהבת לשבת שם,שאני צריכה קצת שקט,זמן להירגע..אני תמיד הולכת לשם.
אממ אוקיי,ישלי חברה ממש טובה,קוראים לה שקד,היא באותו הכיתה שלי,והיא הייתה חברה הכי טובה שלי מאז ומתמיד.
ישלה שיער חום שטני כזה,שהוא חלק, וגלי בקצוות,עיניים חום דבש יפות.
ישלי ידיד ממש טוב בשם עומר,שהוא גם במקרה אח של שקד..הוא הגיע רק שנה שעברה לביתספר,ומאז אני והוא ידידים ממש טובים,אפילו קצת מעבר לידידים. שקד כול הזמן אומרת לי שהוא מדבר עליי המון,ושהוא אוהב אותי,אבל לא יודעת עם באלי חבר עכשיו,כבר נפגעתי פעם אחת,ולא באלי לעבור את זה שוב..
עומר גבוהה,והוא ושקד ממש דומים,תאומים,רק שישלו עיניים ירקות.
הוא בכיתה שלי,ו..הוא אחלה :(
טוב אז החופש הגדול התחיל לפני שבועיים וחצי ומאז הילדים בכיתה שלי לא מפסיקים לצאת למסיבות ביחד וזה..והאמת שאין לי כבר כוח,אני לא ממש טיפוס של מסיבות וכאלה..אני יותר מעדיפה לעבוד וזה,אהה ושבוע הבא אני מתחילה לעבוד במלצרות במסעדה..
טוב אז שכבתי במיטה ושמעתי שירים,עד שלפתע שמעתי דפיקות בדלת


תגובות (6)

מהממממממממממם תמשיכי!!!!!!!!!!!

09/07/2013 14:37

היי ברוכה הבאה ( :
ממש אהבתי תמשיכייי זה נשמע מעניין (:
וכדאי לך להוסיף יותר תיאורים בסיפור, ותכתבי בשפה קצת יותר גבוהה ואז זה יתן לסיפור שלך מראה יותר מכובד וזה גם ישמע יותר מעניין ( ;
~ Jennifer B16 ~

09/07/2013 14:39

מושלםם תמשיכייי

09/07/2013 15:52

מהממם תמשיכייי,אבל תעשי פרקים יותר ארוכים

10/07/2013 02:35

תמשיכיייייי

10/07/2013 04:57

תודה רבה על התגובות בנות<3 אוהבת אותכן המון:)
המשכתי,תקראו ותהנוווו :))))

10/07/2013 07:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך