זה סיפור שמבוסס על סיפור אמיתי השם שלי הוחלף בלירון, וליובל במציאות קוראים רועי. זה לא הסיפור המדוייק, אבל הרוב באמת קרה. (באמת היה לנו טיול משפחות לנחל מערות למשל)

" הוא אוהב אותך" פרק 1

15/04/2013 870 צפיות 3 תגובות
זה סיפור שמבוסס על סיפור אמיתי השם שלי הוחלף בלירון, וליובל במציאות קוראים רועי. זה לא הסיפור המדוייק, אבל הרוב באמת קרה. (באמת היה לנו טיול משפחות לנחל מערות למשל)

רצתי לעבר התחנה שלי בהסעה. אם אני מפספסת אותה עכשיו אז אמא תהרוג אותי! היא אמרה שאם עוד פעם אחת אני יפספס את ההסעה והיא תאלץ להסיע אותי עד בית הספר אני יקבל עונש. אוף למה אני תמיד מפספסת אותו! רק שתדעו: קוראים לי לירון, אני בת 10 ויש לי עיניים חומות כהות ושיער חום חלק. אין לי זמן לפרט יותר אני יפספס את ההסעה… יש! הגעתי בשניה האחרונה! אוקיי הגעתי לבית ספר. השיעור הראשון מתחיל. המורה פתחה את השיעור בלחלק לנו דפים שעליהם רשום:

טיול משפחות – נחל מערות

הינכם מוזמנים לטיול גיבוש כיתתי בנחל מערות בחירבה ערה. נקודת מפגש בחניון בירושלים.
__________

בתודה מראש, ועד ההורים.

ביום שבת באתי לטיול. נכנסנו לנחל המערות ונרטבו לי הרגליים קצת. נכנסנו לתוך מערה קצת צפופה והתקשתי "לנווט" או איך שלא אמורים לקרוא לזה. יובל, אחד הבנים בכיתה, נתן לי יד ולחש לי "אל תפחדי…" "אני לא פוחדת!" עניתי בעצבנות. "סליחה…" הוא נשאר אדיש. הוא המשיך לתת לי יד ולהוביל אותי במנהרות. רציתי לצעוק עליו ולנער אותו ממני אבל התחושה הזאת דווקא הייתה לי דיי נעימה…. ככה המשכנו לתת יד ביד עד סוף המנהרה.

****** יומיים אחרי *******
יום שני היום ואני הולכת לבית הספר. אחרי ההפסקת אוכל הלכתי להביא את המחברת מהלוקר שלי אז ראיתי על הלוקר פתק שעליו רשום:

היי לירון :)
אני מאוהב עד הגג! באמת בך! וראיתי שוקולד מוצמד לפתק.

כעבור חודשיים אני ויובל כבר היינו חברים. אהבתי אותו עד הגג. יום אחד הוא אמר לי: "לירון אני מצתער, אבל אני חייב לעזוב אותך. זה סיפור ארוך. תשמרי על עצמך." והלך.


תגובות (3)

מהמםםםםםםםםםם!!!
לפחות לפי דעתיD:

15/04/2013 15:39

תודה רבה

16/04/2013 02:13

אחד סיפור יפה שתיים את יודעת על מה אני מדבר

25/04/2013 12:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך