רומי;)
סתם לידע אותו מושב שהיא גרה בו ואותה העיר צמודים אחד לשני שמה שמפריד בינהם זה שדות.
תגובות וממשיכה זה ממש חשוב לי, אז אם אתם יכולות להגיב ולהגיד מה דעתכם זה ממש יעזור לי.

'הוא והיא' חלק ב'

רומי;) 19/02/2014 786 צפיות 3 תגובות
סתם לידע אותו מושב שהיא גרה בו ואותה העיר צמודים אחד לשני שמה שמפריד בינהם זה שדות.
תגובות וממשיכה זה ממש חשוב לי, אז אם אתם יכולות להגיב ולהגיד מה דעתכם זה ממש יעזור לי.

היא דיברה איתו, היא אמרה לו שהיא כלכך נמטערת אבל אמא שלה לא מסכימה לכל הקשר,
והיא? היא בסךהכל ילדה טובה, אם אמא אמרה זה מה שיהיה.
הוא היה אומר 'יפה שלי אני אוהב אותך כמו שבחיים לא אהבתי אנחנו לא מוותרים עלזה אנחנו נמשיך להיפגש..' היא לא הבינה איך הם ימשיכו להיפגש, היא לא הייתה הולכת לעיר הזאת הרבה פעמים ואמא שלה תחשוד, היא ידעה אתזה…
עברו שבועיים מאז שהם נפגשו, זה היה יום שלישי בימים האחרונים הוא לא שלח הודעות בכלל, היא לא הבינה מה עובר עליו, כל יום הם היו מדברים ופתאום זה השתנה..
היא דיברה עם החברה הכי טובה שלה, הסבירה לה איך היא מרגישה, החברה ביקשה את המספר שלו.
'אין לי בעיה להביא לך אבל בשביל מה?' ככה היא אמרה לה
'תסמכי עליי' ענתה לה החברה, היא נתנה לה את המספר, החברה דיברה איתו שלחה לו הודעה ארוכה של איך שחברה שלה מרגישה בגללו והיא לא מוכנה שאחותה תיפגע ככה…
הוא ענה לחברה שהוא יודע שזה פוגע בה אבל הוא מתוסכל ומבולבל, עוד באותו ערב הוא שלח לה הודעה שהוא מצטער ושהוא יודע שזה פוגע בה, הוא לא התכוון הם המשיכו לדבר 'אני אוהב אותך חייםשלי' 'גם אני אותך מאמי' ככהזה היה, עד שבא הבום.
היא דיברה עם מישהי שגרה בעיר הזאת, אותה אחת סיפרה לה על מישהו שהיא מכירה ואז גם היא סיפרה עליו, היא מכירה משם מלא חברות אז היא שאלה אותה אם היא מכירה, אותה אחת אמרה לה תתני שמות אני יגיד לך אם אני מכירה. לאט לאט איכשהו היא הגיעה לשם שלו, אותה ילדה שאלה אותה איך היא מכירה אותו, 'אני בקטע איתו' היא ענתה לה.
'זה לא הגיוני' הילדה אמרה לה, היא לא הבינה למה זה לא הגיוני.
'זה לא הגיוני שאת בקטע איתו אם הוא בקטע עם חברה שלי'…


תגובות (3)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

19/02/2014 08:55

תמשיכיי ומהר

19/02/2014 09:59

זה מושלםםםםםםם
אבל זה לא כלכך מובן… את יכולה להוסיף שמות ? רק אם את רוצה…
תממשייכיייייי

20/02/2014 02:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך