nthv99
היי אני יודעת שזה פרק קצת משעמם אבל זאת ההתחלה
אשמח אם תגיבו ואם יש רעיונות לשיפור או סתם ביקורת אני אשמח לשמוע

הוא לא יוצא לי מהראש- פרק 3

nthv99 10/10/2013 1104 צפיות תגובה אחת
היי אני יודעת שזה פרק קצת משעמם אבל זאת ההתחלה
אשמח אם תגיבו ואם יש רעיונות לשיפור או סתם ביקורת אני אשמח לשמוע

פרק 3
-נקודת המבט של סער-
התעוררתי וראיתי שכבר 4 וחצי אז נכנסתי למקלחת ואחריה לבשתי חולצת טי שירט בצבע כחול כהה וג'ינס שחור. ירדתי למטה לקחת לי כוס קולה, התישבתי על המיטה לקחתי את הגיטרה והלחנתי שיר חדש שכתבתי לפני כמה ימים.
הייתה דפיקה בדלת וצעקתי לאמא שתפתח אז היא אמרה שהיא מקריאה ללילי (לילי היא אחותי היא בת 9 אהבת חיי הילדה הזאת) אז ירדתי בעצמי לפתוח .
-נקודת המבט של מאי-
אמא דפקה בדלת מאחוריה היה נראה ילד קצת יותר גדול מימני והזמין אותנו להיכנס. הוא קרא לאימו והציג אותה ואת עצמו ואז אימי הציגה את אבי אותה ואת אחותי ואני הצגתי את עצמי. ישבו יחד בסלון שלהם והם היו ממש נחמדים מסטבר שהבן הגדול שלה שקוראים לו סער גדול מימני בשנה והוא איתי באותו בית ספר.
לא יכולתי שלא לבהות בו הוא היה נראה ממש טוב העיניים שלו פשוט הפנטו אותי. אחרי שישבו שם מספר שעות אבי אמר שאנחנו צריכים ללכת אז ניפרדנו לשלום אבל שההיתי בפתח הדלת שאלתי את סער אם הוא ירצה לבוא אלי מחר להכיר קצת חברים מהאיזור והוא הנהן לחיוב והלכנו לביתנו.
-נקודת המבט של סער-
פתחתי את הדלת, אלה היו השכנים שלנו קראתי לאימי ואחותי שיכירו אותם והם הציגו את עצמם ואימי הציגה אותנו ופנינו לסלון.
יכולתי להביט בה במשך שעות במאי החיוך שלה כבש אותי לא יכולתי להפנות את מבטי מימנה היא הייתה נראת שונה כזאת.
לפני שהלכו היא שאלה אם אני רוצה לבוא מחר ולהכיר עוד ילדים שמחתי והסכמתי.
הלכתי לסלון נשכבתי על הספה לראות קצת טלוויזיה ואז רועי התקשר..


תגובות (1)

מובן לך שאת ממשיכה עכשיו נכון?? תמשיכייי:)

10/10/2013 08:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך