הוא לא יחזור,הכל ישתנה פרק 5

Sunflower 28/12/2013 955 צפיות תגובה אחת

אמא העלתה אותי אם הכיסא לחדר שלי התיישבתי על המיטה, פתחתי את הלפטופ, ונכנסתי לפייסבוק, לא דברים מעניינים, כמה תמונות וסטטוסים מהמסיבה, כתבתי על התמונה של גל, ״מושלמת <3״ , ירדתי עוד קצת בדף הבית,
רוני קליין-חיימשלי, היה כיף בטירוף, אני אוהבת אותך <3 <3 <3 -עומרי כהן-
והיו שם כמה תמונות שלהם באיזה צימר, רציתי להגיב ״נסיכים״ אבל התביישתי, התביישתי שהיא לא תענה לי,או שהוא יחשוב שאני מקנאה, אז לא כתבתי את זה, הצעתי לו חברות והוא אישר,דיברנו מלא בצ׳אט, השעה הייתה שתיים עשרה וחצי, אמא שלי תהרוג אותי אם היא תדע שאני ערה,בכל זאת יש מחר בית ספר, חשבתי, כיביתי את המחשב ,התכסתי בשמיכה ונרדמתי.

-בוקר-
התעוררתי,התלבשתי (אני יכולה לקום אם הקביים,אבל הרופא ביקש שאני יעשה את זה רק למקרי חירום,ובשבילי זה מקרה חירום), לבשתי ג׳ינס קצר גבוהה,וחולצה רחבה אם הספרה 5, צחצחתי שיניים ,עשיתי קוקו גבוהה ומתוך, והתגלגלתי אם הכיסא למטה,אכלתי, ויצאתי.

-בבית ספר-

נכנסתי לבית ספר, התגלגלתי לכיוון הכיתה,איחרתי בשש דקות, המורה יכעס עלי בטוח,נכנסתי לכיתה,המצאתי שנתקעתי אם הכיסא גלגלים בכניסה במכונית, הוא קיבל את זה ואמר לי להיכנס לשיעור,נסעתי למקומי בכיתה,חייכתי אל עומרי והוא אלי, הקשבתי לשיעור הסטוריה,לא שזה עניין אותי,אבל בעוד שבוע יש לנו מבחן, פתאום נשמע צלצול חזק מאוד ,לא הצלצול של ההפסקה,צלצול ארוך וצפצפני, כולם צרחו , הייתה פאניקה, כולם ברחו מהכיתה,הבנתי שגם אני צריכה לצאת, אבל לא הצלחתי הגלגל נתקע, לא הבאתי את הקביים,אף אחד לא היה בשביל לעזור לי לברוח,נתקעתי בכיתה, הכל התחיל להתמלא עשן, פתאום ראיתי אש,האש התפשתה,כל הכיתה כמעט הייתה אש,צרחתי ״הצילו״ אבל כולם ברחו, הדבר האחרון ששמעתי היה מכבי אש נכנסים ,ואז כבר התעלפתי.

כשהתעוררתי, כבר לא הייתי בבית הספר, הייתי במקום לבן , הכל לבן, מיטה לבנה, הייתי לבושה בגדים לבנים,עמדו לידי שתי אנשים שבכו, לא היה לי מושג מי הם,ראיתי גם הרבה אנשים אם חליפות לבנות,לא הבנתי מה אני עושה כאן, האנשים שבכו התקרבו אלי וחיבקו אותי,הם נראו מאושרים לעומת קודם,הם אמרו שהם התגעגעו אלי כל כך, לא עניתי,הייתי נבוכה לא היה לי שמץ של מושג מי הם, ״את זוכרת אותנו?״הם שאלו אותי ״טוב הרופא אמר שהדברים יחזרו אליה לאט לאט,תוך חודשיים היא תיזכור הכל״ הם התלחששו ביניהם, הסתכלתי על גופי,כל הגוף היה חבוש ובמקומות שהוא לא היה היו בו חבלות ופצעים , הזדעזעתי לראות את זה,זה ממש כאב.


תגובות (1)

אעאעאע תמשיכי! מושלם!

28/12/2013 12:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך