my story
רציתי להזכיר הסימן הזה :• הוא מעבר זמן :) ויהיו נקודות מבט של כמה אנשים :) תהנו ואני ישמח לביקורות:)

הוא עדיין פה – פרק 1

my story 08/07/2015 979 צפיות אין תגובות
רציתי להזכיר הסימן הזה :• הוא מעבר זמן :) ויהיו נקודות מבט של כמה אנשים :) תהנו ואני ישמח לביקורות:)

היי אהובים , אני מזכירה :

הסימן הזה : • הוא מעבר זמן :)
ויהיה נקודות מבט מכמה אנשים.

אז נסענו נסענו ולא הסתכלנו לאחור יותר :)

׳דיייי די כבר אמא׳ אמרתי בוכה שהיא זרקה את צלחת החרסינה שאהבה לפני 10 שנים ׳ תסתמי את הפה שלך ילדה מטומטמת׳ היא אמרה בארסיות , הייתי מכופפת לרצפה ושהיא סובבה את ראשה יצאתי במהירות מהבית.
עוד פעם לישון במוסד לנערות בסיכון , אחלה חיים לא ?

׳דינה בבקשה רק הלילה׳ התבכיינתי בפניה ׳הלי אני לא יכולה, לא נשאר מקום יותר׳ היא אמרה בעצב ׳אבל אני לא יכולה להשאר שם׳ צעקתי ויצאתי משם .
׳דיימ׳ אמרתי בלחש ׳הלי׳ הוא אמר ׳יש לך מישהו בבית?׳ ׳את באה לישון אצלי?׳ הוא שאל ׳אפשר?׳ אמרתי והדמעות איימו להתפרץ ׳כן יפה שלי אני מחכה לך׳


נכנסתי הביתה בתקווה שהיא ישנה , עליתי לחדר במהירות ולקחתי בגדים איפור ובושם מברשת שיניים.


׳מאמיי׳ הוא חייך אלי שפתח את הדלת ׳דיימ׳ אמרתי והתרסקתי בחזה שלו הוא לקח אותי לסלון ׳מה מה קרה׳ הוא אמר מובהל סיפרתי לו הכל בזמן שהוא בוחן את גופי עם לא קרה לי כלום .

׳ אני ישן על הרצפה ותשני במיטה׳ הוא אמר בעודו מסדר את השמיכות.
הרמתי מהר את השמיכות ואמרתי ׳מה יש לך דיימ׳ ׳ לא יודע׳ הוא אמר ׳אנחנו יושנים ביחד מגיל 3 ׳ חייכתי אליו והוא נכנס למיטה .
חשבתי כמה דקות ונרדמתי.

הי שלום , אני הלי אני בת 18 וחצי , אבא שלי מת בתאונת דרכים ואמא שלי .. אמא שלי לא אמא שלי יותר היא שותה היא מעשנת כל יום גבר אחר אצלה במיטה ועם היא במצב רוח היא יושנת אצלהם.
הידיד הכי טוב שלי זה דיימונד בן 19 , אבא שלו ואמא שלו גידלו אותי מגיל 8 שאבא שלי מת הם אנשים הכי טובים שהכרתי בחיי .

׳בוקר טוב׳ הוא חייך אלי משועשע שראה שהשיער שלי מבולגן והעיניים נפוחות מהדמעות של האתמול השפתיים שלי היו מעוותות ולחיי היו אדומות .
׳דיימ׳ התלוננתי ונכנסתי מתחת לשמיכה , הוא משך את השמיכה ׳יאלה גברת קומי׳ הוא אמר ׳טוב טוב ׳ אמרתי והמשכתי לישון.
הוא קפץ עלי כמו ילד בן 10 ׳אני קמה׳ אמרתי ונכנסתי להתקלח .

׳הוו מה עשיתי שקיבלתי את זה על הבוקר׳ אמרתי שראיתי את החביתות על השולחן , היה לחם וירקות בדיוק כמו שאני אוהבת , ׳נתת לי לישון טוב׳ הוא צחק ונשך את השפתיים שלו .
׳אתה רוצה להגיד לי שאתה מתלונן?׳ עיקמתי פרצוף ׳חס ושלום לא׳ הוא צחק והסתובב להוציא שוקו.

היה דפיקה בדלת ׳תפתחי׳ הוא צעק לי הלכתי לדלת ופתחתי אותה ..
׳סטיבן?׳
׳הלי?׳


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך