LOL
כמו שאמרתי שאני יעלה תמונות של דמויות אני אמרתי ואני גם יקיים (:
פנימיית האהבה זה השם החדש..
ובגלל שהיום זה יום השואה אני לא יעלה עוד פרקים...

פנימיית האהבה (שם חדש) פרק 7(:

LOL 07/04/2013 1498 צפיות 5 תגובות
כמו שאמרתי שאני יעלה תמונות של דמויות אני אמרתי ואני גם יקיים (:
פנימיית האהבה זה השם החדש..
ובגלל שהיום זה יום השואה אני לא יעלה עוד פרקים...

ניסיתי להקשיב למה שהם דיברו
אליאנה:"יופי אז התוכנית שלנו עובדת כמו שצריך חברות שלי?" הייתי אדומה
ליבר:"כן כן אנחנו נתחבר אליה יותר ויותר וככה נדע מה היא מתכננת וחושבת לעשות אל תדאגי"
רוני:"כן אליאנה אל תדאגי עוד מעט אנחנו נהיה חברות טובות ונוציא מימנה הכל!!"
אליאנה:"יובל יש לך משהו להגיד?"
יובל:"אממ.. לא והיא סידרה ביני לבין בן ככה שהיא עכשיו לא תוכל לגנוב גם אותו"
אליאנה:"ואת ליבר תשימי לב עם קורה משהו בינה לבין רוי נכון?"
ליבר:"כן ברור" יצאתי מהשירותים בוכה ומאוכזבת נכנסתי לחדר ולא רציתי לדבר ולשמוע מאף אחד. נכנסתי לחדר שכבתי במיטה בוכה עד שחשבתי שהכל יסתדר שיש לי חברות שאוהבות אותי ובאמת רוצות לטובתי גם זה לא ? מה עשיתי רע?! קמתי לצאת לחדר אוכל וראיתי את יובל ,בן,נדב,לירון,ליבר ורוני יושבים בשולחן הם סימנו לי לבוא לשבת איתם אבל אני התעלמתי והמשכתי בשלי ואמרתי לעצמי כל עוד המגעילות האלה איתם אני בחיים לא יתקרב לנדב,לירון ובן ישבתי עם הילדות מהכתה שלי והיה בסדר הרגשתי לא הכי שייכת אבל הייתי שקועה במחשבות של למה הם עשו לי את זה…
מנקודת המבט של בן:
אחרי שאמילי דיברה איתי החלטתי שאני לא יאכזב אותה והלכתי ליובל והזמנתי אותה למסיבה למרות שלא רציתי אבל אמרתי לעצמי שאני יתן לזה צא'נס היא כל כך שמחה שהזמנתי אותה שהיא בכלל לא חשבה עם להגיד לי כן או לא היא ישר אמרה כן . הלכתי לחדר ישבתי עם הבנים דיברנו צחקנו והלכנו לישון בבוקר שקמנו חיכינו שאמילי תבוא לקרוא לנו אבל היא לא קראה ואז דפקו בדלת חשבתי שזאת היא וזאת הייתה יובל עם רוני וליבר היא נתנה לי נשיקה ויצאנו לארוחת בוקר ישבנו בשולחן וראינו שאמילי נכנסה סימנו לה לבוא לשבת איתנו אבל היא ראתה והתעלמה.
אני:"קרה לה משהו?"
נדב:"לא יודע.. אתן יודעות משהו?"
רוני:"לא.." היא הלכה לשבת עם הבנות מהכתה שלה והתעלמה מאיתנו כאילו אנחנו בכלל לא קיימים בשבילה. אחרי ארוחת הבוקר יובל והחברות שלה הלכו ודי שמחתי שהיא הלכה יהיה קצת שקט…
אני:"אל תדאגו זה לא ימשך המון זמן ככה.. אני יפרד מימנה עוד שבוע ככה"
נדב:"יופי אחי כבר התחלתי לחשוב שרוני בעיניין שלי וזה לא באלי טוב" דפקו על הדלת והלכתי לפתוח זאת הייתה אמילי..
מנקודת המבט של אמילי:
אחרי ארוחת הבוקר אמרתי לעצמי שאני לא יתן להם את התענוג הזה לעשות מימני צחוק אני יראה להם מזה אבל מזה טוב! הלכתי לחדר של הבנים בתקווה שהבנות הזונות האלה לא שם דפקתי בדלת ובן פתח לי חיבקתי אותו ואמרתי לו עם אפשר להכנס והוא אמר בוודאי נכנסתי וישבנו במרפסת שהייתה להם.
בן:"אז למה לא ישבת איתנו בארוחת בוקר?"
אני:"בגלל הבנות האלה"
בן:"חברות שלך את מתכוונת"
אני:"לא חברות ולא נעליים" נדב ולירון התפרצו לשיחה
לירון:"מה זאת אומרת?"
אני:"זאת אומרת שאני הלכתי לשירותים בהפסקה לפניי יומיים ושמעתי אותן מדברות עם אליאנה עלי הם משחקות בי!! אני חשבתי שהם חברות שלי שאני אוכל לסמוך עליהם ועוד פעם נפלתי ועוד פעם נשברתי!!"
בן:"מה?! אני לא מאמין"
אני:"אז תאמין. ואני לא מתכוונת לשבת בחיבוק ידיים לחכות למהלך הבא שלהם לפגוע בי!!"
נדב:"יש לי רעיון.." היה כמה דקות שקט
לירון:"רוצה לשתף אותנו?" צחק
נדב:"כן כן.. שמעו נכון אתה הזמנת את יובל למסיבה?"
בן:"כן"
נדב:"יופי.. אז אתה תגיד לה שאתה תאסוף אותה מהחדר ושאתה עושה לה הפתעה מאוד יפה אז שתחכה ואז היא תחכה לך ותחכה ואתה לא תבוא, ברגע שימאס לה היא תלך למסיבה לבד ושם היא תראה אותך רוקד ושמח וזה היא בטוח תעשה משהו ואז את אמילי נכנסת לתמונה"
אני:"מה אני צרכה לעשות?"
נדב:"את תרקדי עם בן וככה יובל תכעס עליך וזה ברור שהיא תצעק עליכם ומפה אני סומך עליך שאת תעשי איזה מעשה נכון .." קרץ לי
בן:"אחי איזה רעיון!! שיחקת אותה"
לירון:"רק לי ולך אין מה לעשות?"
נדב:"אנחנו משגיחים על ליבר ורוני ודואגות שהם לא יהרסו לנו.."
אני:"ומה עם אליאנה?"
לירון :"היא בטח תהיה עם רוי אבל אנחנו גם נדאג להרחיק אותה ממכם"
אני:"יאוו איזה רעיון!! אני שמחה שהכרתי אותכם" חיבקתי אותם
נדב:"אבל אמילי את צריכה להיות עדיין חברה שלהם שלא יחשדו"
אני:"אני ישחק אותה צבועה כמוהן.. אל תדאג" חייכתי


תגובות (5)

זה לא סיפור. תמחקי בבקשה..

07/04/2013 08:15
LOL LOL

ערכתייי את הסיפווור!!!

07/04/2013 08:20

לא למחוק זה מושלם

07/04/2013 08:38

אעאעאעא!!! ידעתייי
תמשיכיייי…
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ (עם 1D) ❤❤❤

07/04/2013 08:47

מהמםםםםםם תמשיכייייי

08/04/2013 04:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך