הוורד השחור

Bloddy bomb 30/08/2023 165 צפיות אין תגובות

שם: "הורד השחור"

ז'אנר: רומנטיקה/סיפורי אהבה

סגנון: נרטיב מגוף ראשון

מתווה:

הקדמה
א.הציגו את הגיבורה, אישה צעירה בשם לאה, בעלת אישיות מסתורית ומפתה.
ב. קבע את הסצינה בעיירה קטנה שבה שמועות על ורד שחור ומקולל נפוצו כבר שנים.
ג. קבע את הנושאים של אהבה, יריבות ושנאה שיניעו את הסיפור קדימה.

II. הוורד השחור
א' לאה מגלה את קיומו של הוורד השחור, שנאמר להביא מוות לכל מי שנוגע בו.
ב. מסתקרנת מיופיו, לאה נהיית אובססיבית למציאת הוורד השחור.
ג. היא לומדת על גן נסתר שבו לפי השמועות גדל הוורד השחור.

III. הגן האסור
א' לאה מתגנבת לגן האסור, מתריסה לאזהרות תושבי העיר.
ב.היא מוצאת את הוורד השחור אך מופתעת לראות אדם נוסף, אדם מסתורי בשם איתן, גם הוא מחפש אותו.
ג. לאה ואיתן יוצרים קשר בלתי צפוי כאשר שניהם חולקים קסם מהורד השחור.

IV. יריבויות ושנאה
א' לאה מגלה שאיתן מגיע ממשפחה יריבה שיש לה סכסוך ארוך שנים עם המשפחה שלה.
ב. למרות שנאת משפחותיהם, לאה ואיתן ממשיכים להיפגש בסתר, ואהבתם מתחזקת.
ג. היריבות בין משפחותיהם מסלימה, ומעמידה את מערכת היחסים ביניהם בסכנה.

ו' קרבות ושפיכות דמים
א. הריב בין המשפחות פורץ לסכסוך גלוי, המוביל לכמה מפגשים אלימים.
ב.לאה ואיתן מוצאים את עצמם לכודים באמצע, נקרעים בין אהבתם לנאמנותם למשפחותיהם.
ג. טרגדיה מתרחשת כאשר אחיה של לאה נהרג באחד הקרבות, מה שמעמיק את הפער בין המשפחות.

VI. אהבה מנצחת הכל
א' לאה ואיתן מבינים שאהבתם חזקה יותר מהשנאה בין משפחותיהם.
ב. הם מתכננים תוכנית לברוח מהעיירה ולהתחיל חיים חדשים ביחד, הרחק מהאלימות והיריבות.
ג. בקרב אחרון שיא, אהבתם של לאה ואיתן עוזרת להביא לסיום הריב, ולאחד את שתי המשפחות.

VII. התוצאות
א' לאה ואיתן מוצאים שלווה ואושר בחייהם החדשים, ומשאירים את העבר מאחור.
ב. הוורד השחור, שהיה פעם סמל למוות ושנאה, הופך לתזכורת לאהבתם המתמשכת.
ג.הסיפור מסתיים בלאה מהרהרת בכוחה של האהבה להתגבר גם על הנסיבות האפלות ביותר.

נקודות מפתח:
1. הפיתוי והמסתורין של הוורד השחור.
2. האהבה האסורה בין לאה לאיתן.
3. היריבות והשנאה בין משפחותיהם.
4. הקרבות ושפיכות הדמים שמאיימים על מערכת היחסים ביניהם.
5. ניצחון האהבה על השנאה.
6. הפיכתו של הוורד השחור מסמל של מוות לסמל של אהבה מתמשכת.
7. נושא הגאולה וכוח הסליחה.

הערה: מתווה זה מספק מבנה כללי לרומן רומנטי, אך חשוב לפתח את הדמויות, המניעים שלהן והאירועים הספציפיים בכל חלק כדי ליצור סיפור מרתק ומרתק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך