כותבתבליכותרת
מחר יעלה הפרק הראשון לסיפור החדש , ואיתו יוזמה שעלתה לי לאחרונה. מבטיחה שתצא עונה שנייה לסיפור הזה! אוהבת המון המון ❤️❤️

הורדת המסך שלה – פרק אחרון

כותבתבליכותרת 09/08/2015 1073 צפיות 5 תגובות
מחר יעלה הפרק הראשון לסיפור החדש , ואיתו יוזמה שעלתה לי לאחרונה. מבטיחה שתצא עונה שנייה לסיפור הזה! אוהבת המון המון ❤️❤️

ואוו , אין לכן מושג כמה נהנתי לכתוב את הסיפור הזה.
אני לא אפרט , אבל יש בו נגיעות מהחיים שלי .
נהנתי לכתוב ולקבל פידבקים , אני חושבת שאין יותר חשוב מלהגיב לסיפורים , גם לפרגן וגם לתת את הביקורת , זה פשוט מעלה ברמות את החשק לכתוב , ומכוון כל אחת איפה היא צריכה לשפר ואיפה היא מעולה.
אז, אני בוחרת לסיים את הסיפור הזה כרגע , אני בטוחה שתהיה לו עונה שנייה .
כבר מחר אפרסם סיפור חדש שעלה לי , ויוזמה חדשה שאני לוקחת על עצמי.
אוהבת – כותבתבליכותרת ❤️.
***
בת זונה , בת זונה , בת זונה !
צעדתי במהירות לאוטו שחנה על קו הים , פתחתי אותו במהירות ונכנסתי בעצבים .
היא פאקינג סיימה את זה , אחרי שהתאפקתי כל כך לא לגעת בה במשך תקופה ארוכה , בגלל חיבוק מזויין?
הפסד שלה , היא הפסידה גבר שיאהב אותה באמת ויכבד אותה יותר מכל .
יותר טוב ! אני אחזור להיות זיין , אני לא אתן לשום יצור נשי לגעת לי בלב .
הן כולן יהיו חפצים , שאני נוגע וזורק , היא תשלם על זה , אני אלך ואתנשק ואמזמז בחורות במסעדה המזדיינת שהיא עובדת בה.
היא מימלא לא כזו יפה , אני אמצא בחורות יותר יפות ממנה ואגרום לה לקנא!.
נעצרתי מול הבית של מאיה
״את יכולה לרדת?״ סמסתי לה , נשענתי על האוטו מעשן סיגריה במבט הכי סקסי שהיה לי .
״מה…מה אתה עושה פה?״ מלמלה מאיה במבט מבולבל.
״בואי״ ציוויתי עליה במבט קשוח , היא התקרבה אלי במבט מבולבל עדיין .
״אני רוצה לתת לזה צ׳אנס״ אמרתי בקול רך יותר , והיא הביטה בי במבט שמנסה להסתיר כביכול את ההתרגשות שלה.
״מה עם החברה שלך?״ היא שאלה.
״זו אהבה בלתי אפשרית״ גיחכתי באכזריות , משכתי את מאיה ממותנה , הצמדתי אותה לגופי שהוא צמוד על האוטו , יד אחת אחזה בראשה ויד אחת עטפה את מותנה , תוך כמה דקות הצמדנו שפתיים , ומשם כבר אין צורך להמשיך …

״בובי אתה מתגייס בעוד יומיים בוא נסע למקום רומנטי״ אמרה מאיה כשישבנו בחדרי מתחת לפוך.
״על מה חשבת?״שאלתי בעודי מעביר אצבע על האייפון שלי .
״נסע למרינה,יש הופעה של אביתר בנאי , הזמר שאתה אוהב״ אמרה.
״זורם״ אמרתי .
חיכיתי לה חצי שעה שתסיים את סאגת ההתארגנות שלה , היא יצאה בשמלת מיני שחורה שלא משאירה יותר מקום לדמיון , זה אחד הדברים ששנאתי בה .
מי בכלל לקח בחשבון שאני אמשיך להיות חבר שלה ?.
״מאיה,זו הופעה של זמר דתי״ גלגלתי את עיניי .
״אז?״ היא הביטה בי ונעלה תוך כדי עקבים שחורים גבוהים.
״אז השמלה הזאת נראת לך מתאימה ?״ שאלתי בטון קצת יותר עצבני.
״אוי מאמי . אתה לא צריך לקנא , אתה הגבר היחיד שלי״ היא אמרה בעודה כורכת רגל אחת סביב מותני , הדרמתיות שלה , נקודה נוספת לא לטובתה.
״שיהיה״ מלמלתי וצעדתי ליציאה מהבית .
התיישבנו על כסאות השורה הראשונה , מאיה לא הפסיקה לחפור לי על כמה העקבים שלה גבוהים , החלטתי שהיום בערב אני אפרד ממנה , ניסיתי לתת לה צ׳אנס… באמת שניסיתי , חצי שנה ניסיתי , אבל היא פשוט בלתי נסבלת.
״נו ליאור , עוד חמש דקות מתחילה ההופעה!״שמעתי קול מוכר.
הראש שלי הסתובב במהירות הבזק , הבטתי בה , זו היתה היא .
היא הייתה לבושה בשמלה ירוקה זית , התלתלים שלה היו מפוזרים על כתפיה , הם הגיעו כבר כמעט עד החוליה האחרונה שבגבה , העיניים שלה היו מרוחות בפס איילנר שחור שהבליט את אותו צבע העיינים , צבע העיניים ששנאתי כל כך המון זמן כי הוא פשוט לא יצא לי מהראש.
היא התיישבה במרחק שלושה כיסאות מאיתנו , ולידה ישב בחור שרירי עם כיפה שחורה.
הרגשתי את הדם רותח לי בגוף שהבנתי מי הוא , ליאור , אותו אחד שבא לי בפוזת המאיים כשהייתי אצל החברים שלה. אז הדתי המזדיין יותר טוב ממני הא ? , החילוני שנתן לך את הנשמה לא הספיק לך .
״מאיה בואי רגע לשירותים״ משכתי בזרועות מאיה , צעדנו ליד מקום המושב שלהם.
התעלמתי מהם לכמה דקות , תפסתי את מאיה בזווית שהשקיפה בדיוק לשניהם , העברתי יד על כל גבה , מנשק אותה נשיקה בשרנית עם המון תשוקה .
״מאמי,תרגע אני אשן אצלך״גיחכה מאיה.
אני רק חשבתי על עיניי הזית , ועל כמה שהיא בת זונה !


תגובות (5)

חשבתי שייגמר אחרת, הפתעת אותי. כרגיל… מ ה מ ם ם ם ! ! ! !

09/08/2015 23:53

עונה שנייה עכשיו!!! לא יכולה לחכות להמשך!!!

09/08/2015 23:58

מה?! לא!!! מה זה הסוף הזה!?!??! המשך בבבקשה!!! דחוףף זה מושלם!!!♡♡

10/08/2015 00:32

מה????עכשיו את רושמת עונה שנייה (:
זה ממש יפה ואני ממש מחכה למה שאמרת שתכתבי
אוהבת המון~מיה~

10/08/2015 03:42

פליז תמשיכייי

11/08/2015 00:20
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך