הורדת המסך שלה – פרק 10

כותבתבליכותרת 07/08/2015 1008 צפיות 4 תגובות
❤️❤️

עמדתי מחוץ למסעדה מחפש אותה בעיניים,היא עמדה ודיברה עם זוג מבוגרים עם החיוך המתוק שלה .
התלתלים שלה היו אסופים לחצי קוקו , הסינר השחור נח על צווארה ועליו היתה מונחת שרשרת זהב שתלויה עליה מפת ארץ ישראל.
נאנחתי , מעשן את השחטה האחרונה ולא מבין עדיין מה אני עושה פה.
נכנסתי למסעדה , מחכה שהיא תקלוט אותי במבטה.
היא הייתה שקועה בשיחה עם זוג המבוגרים שאותם מלצרה.
היא סיימה את השיחה בחיוך וצעדה למטבח,התחלתי להתלבט אם לחזור הביתה או לעשות את זה.
״מה אתה עושה פה?״היא שאלה אחרי כמה דקות שעמדתי שם.
״אני רק מצטער״אמרתי עם ראש למטה.
״על מה?על זה שגרשת אותי מהבית שלך פתאום , על זה שלא חזרת אלי מאז , על זה שלא היה לך את האומץ להפרד ממני?״היא שאלה בבת אחת .
״הילי… אני מרגיש אלייך משהו״אמרתי עם ידיים בכיסים .
היא גיחכה מביטה לצדדים .
״אז למה גרשת אותי אותו היום?״ היא שאלה לפתע.
״מאיה התקשרה אלי ואמרה לי כל מיני דברים שגרמו לי להתקפל״ אמרתי .
״מאיה?״ היא שאלה בעיניים גדולות , ואני חשבתי כמה הם ירוקות ויפות.
״זה לא חשוב… אני מצטער״ אמרתי
״אני לא רוצה את זה״היא הרימה את ידה בכניעה ״לא רוצה את כל הבלאגן והכאב הזה״.
הבטתי בה בעיניים מתחננות.
״אותו היום״היא אמרה אחרי המבט שלי ״התכוונתי לומר לך שאני אוהבת אותך,וזה לא טבעי לי להגיד לבן אדם אחרי חודשיים סך הכל שאני אוהבת אותו״ .
בלעתי כדור רוק ענק , חושב כמה מטומטם אני.
״שבועיים ניסיתי להבין מה הבעיות שלך , אולי תגיד לי ממה אתה כל כך מפחד״ היא אמרה בתקיפות.
״את מפחידה אותי״פלטתי ״כל פעם שאת מחייכת אני מפחד להתאהב בך קצת יותר,את מפחידה אותי כשאת כל כך נעימה לכולם ואני לא מסוגל להיות כזה , את מפחידה אותי שאת גורמת לי להרגיש לידך הבן אדם הכי מטומטם בעולם …״
היא הביטה בי במבט עצוב מזיזה את ראשה תזוזות קטנות.
״אני מפחד מזה שאתה גורמת לי להתאהב בך בלי לגעת בך״ אמרתי לבסוף.
היא הביטה לצדדים בחוסר נוחות ,
״אתה יודע מה יונתן?״היא קראה בשמי המלא דבר שגרם לבטן שלי להתהפך אבל לא לטובה בכלל …
״אני לא פוחדת ממך,ולא מהפוזה הקשוחה שלך,ולא מהחברים שלך,ולא מהחילוניות שלך, אני מפחדת מעצמי ״
הבטתי בה במבט מבולבל .
״אני מפחדת מעצמי , כי אני נותנת את הלב שלי תמיד לאנשים שזורקים אותו .״היא אמרה את המשפט הכי שחור בעולם וצעדה חזרה לכיוון המטבח בלי להוסיף דבר.
זה לא היה אמור להיות ככה , לא הייתי אמור להסתכל עליך במסעדה אחרי שראיתי שאת דתיה , לא הייתי אמור לקחת את המספר שלך , לא הייתי אמור לפגוש את החברים שלך וגם לא הייתי אמור להכיר את המשפחה שלך .
עכשיו,איך אני אמור לברוח מכל זה ?


תגובות (4)

קראתי את כל הסיפורים שלך היום!!! הם מושלמים!!!! ויונתן מושלם ומעצבן ביחד איך שהוא מתנהג להיילי בבקשה תמשיכי!!!!! מושלם!!

07/08/2015 04:22

תקשיבי הסיפור הזה ממכררר ומושלם!
את כותבת כל כך יפהה אמלהההה
ואני פשוט מאוהבת ביונתןןןןן מאוהבתתת
אני רוצה מרתוןןן בבקשה פליזזזזז

07/08/2015 10:37

מושלםםםםם תמשיכי תותחית!

07/08/2015 12:11

אני יודעת שזה ישן יחסית אבל את כותבת פשוט מושלם ויש לך משפטים כל כך נכונים♥♥

11/08/2015 00:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך