כותבתבליכותרת
באהבה ❤️

הורדת המסך שלה – פרק 12

כותבתבליכותרת 08/08/2015 852 צפיות 5 תגובות
באהבה ❤️

״מה קורה לך ? אני פשוט לא מבין״ אבא צעד הלוך וחזור בתוך חדרי כשהגענו הביתה .
אני רק שתקתי , חושב על מה הילי חושבת עלי אחרי דבר כזה.
״תקשיב לי טוב ״ הוא נעמד במבט קשוח ״אתה לא יוצא מהבית כל החודש לשום מועדון ומסיבה , אני רוצה אותך בבית כל השבוע . ואני מפסיק לשלם לך על הדלק״
״מה זה?״ קמתי מהשכיבה בסערה.
״שמעת אותי ? אם אתה רוצה דלק תתחיל לעבוד . אני לא יממן לך דלק כדי שתלך להסתמם במועדונים״ הוא אמר בנוקשות.
״מה זה אשמתי שסיממו אותי?״ צרחתי בעצבים .
״קצת אחריות יונתן , ולאיזה מועדונים אתה הולך , שאנשים שם מסממים אחרים״ הוא אמר ״אני רוצה לשמוע כל החודש הזה דיווח לכל מקום שאתה הולך , אם אני אשמע שהיית במועדון תשכח מהמכונית שלך״ .
״כוסעמק״ הטחתי כרית על דלת החדר כשהוא יצא.
התלבשתי בג׳ינס וחולצה לבנה , ובאתי לצאת מהבית .
״לאן זה?״ אבא שלי שאל מביט בי מהסלון.
״לדביר״ שיקרתי .
״אני אתקשר בעוד חצי שעה לברר ״ הוא אמר ״וחבל לך להגיד לו שישקר כי אני אתקשר להורים שלו״.
״סעמק אני הולך להילי בסדר?״ שאלתי בעצבים .
הוא הנהן לאישור והמשיך בצפייה בטלויזיה.
חניתי מתחת לבניין שלה ועליתי , נעמדתי מול דלת הבית שלה , מתלבט אם לדפוק.
״מה אתה צריך?״ שאל אחד האחים שלה שיצא מהמעלית בדיוק וראה אותי עומד.
״את הילי״ אמרתי .
״תקשיב לי טוב״ הוא נעמד מולי , ניסיתי לזהות אם זה ההוא שהיה איתי בבית חולים , או השני . זה היה השני.
הבטתי בו במבט שמשדר שאני לא מאויים ממנו.
״אם תפגע באחותי , אתה תשלם על זה . היא ילדה טובה ודתייה , ששומרת על עצמה. ואני מכיר ילדים כמוך , הייתי חרא קטן בדיוק כמוך״ הוא אמר מתקרב אלי .
״אתה לא מכיר אותי״ אמרתי מרים את ראשי ״סיממו אותי במועדון , איזה בן זונה אחד במקום לסמם את הבחורה שלו שם לי בכוס תסם״ .
״אני יודע , גם לאחי זה קרה״ הוא אמר מוריד ראשו ״אבל עדיין תזהר לך״ .
״מאור , עזוב אותו״ הילי פתחה את דלת הבית שלה לפתע.
״מה שמעת אותנו?״ מאור אחיה שאל.
היא הנהנה לחיוב , הוא העביר בי מבט מאיים אחרון ונכנס לביתם מותיר אותנו לבד.
״אתה מרגיש טוב?״ היא שאלה כשהיא יוצאת מדלת הבית וסוגרת אותה.
״כן , אני נשבע לך שלא עשיתי כלום״ אמרתי ״לא הסתממתי מרצון , מישהו שם לי משהו בכוס . ולא נגעתי באף אחת״.
״אתה לא צריך להסביר , אתה לא חייב לי כלום״ היא אמרה בפנים שלא מביעות שום רגש.
״חלאס הילי , אני אוהב אותך״ פלטתי פתאום , זו הפעם הראשונה שאני אומר למישהי את המשפט הזה בכלל.
היא הרימה את ראשה מביטה בי בעיני עגל , ״אתה מה?״ היא שאלה .
״אני אוהב אותך , ועל הזין שלי הכל ״ אמרתי מחליט ללכת על זה עד הסוף .
״אתה לא תעלם לי פתאום?״ היא שאלה במבט בוחן.
״לא הילי , את שווה כל כך הרבה יותר מזה״ אמרתי כשידי על הלב.
״אתה לא עוזב , גם אם הפחד מכל זה מעיף לך תלב , אתה לא עוזב אותי בלי הסברים…״היא מלמלה שוב .
״אם הייתי יכול לנשק אותך הייתי עושה את זה״ אמרתי מביט בה בנשיכת שפתיים, היא היתה כל כך מתוקה כשמלמלה לעצמה.
היא הביטה בי מחייכת
״למה התאהבתי בחילוני דפוק?״ היא שאלה מרימה את ראשה לתקרה והעיניים הירוקות שלה חייכו חיוך מאושר.
״אולי הדתייה המדהימה תסדר את החילוני הדפוק״ אמרתי בהרמת גבה עם חצי חיוך .
בכנות , קיוויתי שהיא באמת תסדר את החילוני הדפוק.


תגובות (5)

תשיכי!!! בדחיפות!!! יש פה אנשים שלא שורדים בלי קריאה של הסיפורים שלך!!!

08/08/2015 23:08

דחוף המשך!!! מושלם!!!

08/08/2015 23:33

יונתן תתחתן איתי??!!!
מאוהבת בו פשוט, בסיפור ובכתיבה שלך!
את מוכשרת ברמות אחרות. את מדהימה!
תמשיכי מהר מהר מהר! :)

09/08/2015 02:15

הכישרון שלך מדהים.

09/08/2015 09:01

תודה רבה לכולן , זה פשוט כיף ברמות שאתן מגיבות ❤️❤️❤️❤️

09/08/2015 11:01
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך