כותבתבליכותרת
❤️❤️❤️❤️

הורדת המסך שלה – פרק 13

כותבתבליכותרת 09/08/2015 879 צפיות 4 תגובות
❤️❤️❤️❤️

״יוני״ היא קראה בקול ילדותי מעט כשישבנו על שפת הים בשתיקה , עטופים בשמיכה.
״אה״ השמעתי.
״חשבת פעם על אלוהים ?״ היא שאלה לפתע .
״אני מניח שלא״ אמרתי מגחך.
״זאת אומרת, אתה מאמין בו?אתה חושב שיש דבר כזה ?״ היא שאלה .
״אני חושב שיש דבר כזה , ואפילו מאמין בו , אבל לא יודע כמה אני מסוגל ללכת בדרך שהוא דורש״אמרתי בכנות.
״גם זה משהו…״היא השמיעה מחייכת ונותנת לרוח ללטף את פניה.
״מתי החלטת שאת הולכת על הקופה , ואת לובשת חצאיות ושומרת נגיעה וכל זה״ שאלתי מביט בעינייה הירוקות שהשתקפו עם הים.
היא כחכחה בגרונה ״זה קשור לאבא שלי״.
ידעתי שזה הולך להיות קשה , כי זו הנקודת תורפה שלה.
״הוא…אח שלו נהרג , והוא לקח את זה קשה, זה היה כשהייתי עוד תינוקות , הוא השתנה״ היא מלמלה במבט קפוא לים , בלי מבט אחד אלי, המשכתי להקשיב לי בסובלנות.
״ואז הוא ואמא שלי התגרשו,הוא התחיל לשתות ולעשן כל מיני שטויות…״ היא אמרה ״כרגע הוא בחול גר אצל ההורים שלו באמריקה״.
הייתי המום , לא הייתי מאמין בחיים שילדה כמו הילי , כל כך שמורה ומכוונת בדרך שלה , עם המון שמחת חיים מסתירה סיפור חיים כזה.
הבטתי בה והיא החלה להתפרץ בבכי ,
התקרבתי אליה קצת ולפתע מצאתי את עצמי מחבק אותה.
״יוני…״היא נרתעה לאחור בעיניים מבוהלות.
״אני מצטער , הרגשתי חובה״ אמרתי מנתק את זרועי מגבה.
״אני , אני פשוט״ היא תפסה את שיערה בידיה ״הרסתי עכשיו משהו ששמרתי עליו כל כך״.
נשכתי את שפתיי , מבין לא מבין על מה הדרמה.
״הילי אני מצטער , זה לא יקרה שוב״ אמרתי.
״אתה צודק , זה לא יקרה שוב יונתן״ היא קמה מתנערת מהחולות .
״מה?״כיווצתי את גבותיי.
״ידעתי שזה לא רעיון טוב אני ואתה, אני לא אוכל למנוע ממך הרגלים ישנים , ואתה לא צריך לסבול בגללי״ אמרה בדמעות.
״על מה את מדברת הילי?כי חיבקתי אותך?אני מצטער ראיתי שאת בוכה,וזה היה אינסטינקט״אמרתי מבולבל.
״עזוב יונתן , תשכח ממני… אני רק אמנע ממך דברים בגלל החוקים שלי , זה לא יצליח״היא פלטה במשפט אחד והתרחקה מהחוף.
הבטתי בה המום, היא פאקינג רצינית איתי?


תגובות (4)

איזה כישרון מבוזבזזזז! תוציאי ספר.

09/08/2015 12:37

    חחחחחחח ואוו , הלוואי והייתי רק מתקרבת לרמת כתיבה ותוכן של ספר ! תודה ❤️❤️❤️

    09/08/2015 12:59

מה!?לאאאאאא!!!!!! את לא עשית את זה עוד פעם!!!! תמשיכי מושלם!!

09/08/2015 14:28

יאווו יונתן בעלי!!
שיחבק אותיי ככה, אני לא שומרת נגיעה^^
את כותבת כל כך יפה, את כישרון עצום!
תמשיכי בבקשה כמה שיותר מהר כי אני גוססת פה!!!!!
ופליז תעשי פרקים ארוכיםםםםם

09/08/2015 21:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך