הורדת המסך שלה – פרק 2

כותבתבליכותרת 02/08/2015 1047 צפיות 4 תגובות

״יא מניאק מסריח״דביר התקדם לעברנו
אני הבטתי בו מגחך משחזר את הפרצוף הפתטי שלו אחרי שבעטתי אותו מהמכונית אתמול.
״מה עשית לו?״שאלה מאיה מחייכת ומביטה את המבט המציק שלה .
״הוא זיין תמוח כל הנסיעה והזהרתי אותו שאני אעיף אותו,אבל אין הוא עקשן״צחקקתי.
״כי נגעתי לו בנקודה רגישה״ אמר דביר ״אמרתי לו שהוא דלוק על המלצרית הדתיה״
״אז שומרות נגיעה זה הקטע שלך?״עיקמה את פרצופה מאיה .
״מה זה עניינך״ אמרתי , נמאס לי ממנה , אני יודע שהיא מאוהבת בי , ואני יודע שהיא יודעת שאני לא אז היא מתמרמרת עלי כל היום.
״אתה צודק , זה באמת לא מעניין״ היא אמרה בעצבים והתקדמה לכיתה .
״אחי איך אתה מדבר למאיה ככה,היא פצצה,לפחות תנצל אותה״ אמר דביר מביט בה צועדת.
״אני לא מנצל חברות טובות שלנו״אמרתי״יאלה יאלה בואו לשחק כדורגל״ וכל הבנים קמו וצעדנו למגרש.
השעה כבר הייתה 5 בערב , אמא הפצירה בי לקום מהשנ״צ שלי.
״אנחנו חייבים לקנות לך כמה חולצות חדשות , קצת ג׳ינסים , הבגדים שלך כבר די״אמרה אמא צועדת צעדים מהירים לאמריקן איגל .
״בוא בוא קדימה יוני ״אמרה אמא במהירות ״תפוס את כל הבגדים האלה״
היא טחבה לידי ערימת בגדים
״אמא את משתגעת,תרגעי״ אמרתי רודף אחריה והיא התחילה להתרוצץ בין הקולבים.
״יאלה תמדוד״ היא דחפה אותי לתוך תא המדידה , מדדתי ג׳ינס בהיר וחולצת טי שחורה .
יצאתי למראה מביט בעצמי , זה בסהכ ג׳ינס רגיל ועוד חולצה פשוטה.
״לא יודעת יוני, הג׳ינס לא קצת גדול?״אמרה אמא בוחנת אותי .
גלגלתי את עיניי מת לצאת לעשן ,
״סלחי לי מאמיל׳ה״ אמא פנתה לבחורה שהייתה עם גבה אלינו , השיער שלה היה אסוף לקוקו גבוה , אבל התלתלים היו לי מוכרים.
״כן?״ היא הסתובבה , זו היתה המלצרית מאתמול .
אוי לא,
״מה את חושבת על הג׳ינס שלובש הבן ההורס שלי?״אמרה אמא
המלצרית הביטה בי מחייכת .
״קצת גדול עליו,לא?״אמרה לבסוף
״אמרתי לך שהוא גדול , יוני כפרה אתה לא אוכל כלום!״אמרה אמא והתקדמה למדף הג׳ינסים מחפשת את המידה שתהיה לי טובה.
נאנחתי מתפדח מהאמא הזו,
״אני מצטער יש לי אמא פדחנית״אמרתי
״אתה ההוא מאתמול שהציל אותי מהחבר המטריד שלך נכון?״היא אמרה מחייכת משחקת בתלתליה .
״כן … הוא טמבל , צריך לשים לו מעצורים לפעמים״ אמרתי מגרד בראשי במבוכה.
״זה בסדר , הקטע הזה קרה לי אלפי פעמים . אנשים לא רגילים לנערה בת 17 ששומרת נגיעה״ היא אמרה
״אני לא רואה בזה משהו לא רגיל״ אמרתי מושך בכתפיי , הרגשתי שאני רוצה לתת לה להרגיש עם עצמה טוב , ואפילו לא ידעתי למה. ״אני רואה בזה יופי״ אמרתי לבסוף.
היא חייכה אלי בחיוך שמביע תודה ,
״הילי״ אמרה לבסוף
״הילי מה?״ שאלתי
״הילי אוחנה״ היא ענתה
״יונתן״ אמרתי
״היה כיף לפגוש אותך, הג׳ינס יפה רק במידה הנכונה״ היא אמרה לבסוף בחיוך מתוק.
״חמודה הדתייה הזו אה?״ דחפה מרפק אמא כשחזרה.
״אמא תרגעי״ אמרתי בעצבים.
״רק תביא לי כלה כזו ואני אהיה רגועה״ היא אמרה מתקדמת לקופה
״טוב אמא יצאתי לעשן״ אמרתי בורח מהמטורפת הזו,מה יש לכולם ממנה.
יצאתי מהקניון , עמדתי בפינה בחוץ , מוציא סגריה ומעשן .
פתחתי את האינסגרם וחיפשתי ליהי אוחנה , מצאתי אותה שבתמונת הפרופיל תמונה שלה עומדת על הר ירוק מחייכת את החיוך המתוק שלה עם ידיים פרושות לאוויר .
האצבע שלי התלבטה אם ללחוץ על העוקב , לא הבנתי מאיפה הרצון בכלל לחפש בחורה , ולעקוב אחריה , האנשים היחידים שאני עוקב אחריהם אלו שחקני ברצלונה , והחברים הכי טובים שלי.
מה יש לי עם הבחורה הזו לעזעזל חשבתי לעצמי …


תגובות (4)

אני תמיד מחכה להמשך

02/08/2015 23:37

וואו מהמם תמשיכי!
רק אם אני יכולה להעיר משהו קטן היו כמה משפטים בודדים שלא כתובים טוב אשמח לעזור!!
אבל בכללי מושלם מחכה להמשך(:

03/08/2015 00:24

    מוזמנת לרשום לי בתגובה את המשפטים ולתקן כדי שאדע להבא … תודה רבה ❤️

    03/08/2015 00:30
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך