כותבתבליכותרת
אשמח לתגובות וביקורות❤️

הורדת המסך שלה – פרק 4

כותבתבליכותרת 04/08/2015 967 צפיות תגובה אחת
אשמח לתגובות וביקורות❤️

צעדנו בשקט כשאני עם ידיים בכיסים והיא משלבת את ידיה,
״אז אתה לא הטיפוס המדבר אה?״היא שאלה מביטה לכיוון הים .
הו כמה שהיא צדקה , אני בדרכ הטיפוס שנותן ובורח .
לא נכנס ליותר מדי שיחות נפש עמוקות , לא נותן לאנשים לגלות אותי .
״יצאת עם טיפוסים כמוני?״שאלתי אחרי כמה שניות של שקט .
״לא יצאתי עם טיפוסים בכלל , כל הקטע הזה מוזר לי…״ היא אמרה
״את רוצה לומר לי שאף פעם לא היה לך חבר?״ שאלתי מגחך
״כן״ היא אמרה תשובה מוחלטת ״אף פעם לא התחילו איתי ״
״מה זאת אומרת״ נעצרתי מההליכה ״מה עם כל השידוכים?״
״אני לא דתייה מהשורש , למדתי ביסודי במסורתי . אמא שלי הולכת עם מכנסיים וגופיות , אבא שלי חילוני לגמרי ״ אמרה
״אז איך הם חיים ביחד?״ שאלתי
״הם לא , ההורים שלי גרושים . אבא שלי גר בחו״ל כרגע״ אמרה מכחכחת בגרונה
״וואלה״ אמרתי מרגיש שזו הנקודת תורפה שלה , ״אז אני הבחור הראשון שאת יוצאת איתו?״
״כן , אין לי מושג מה ראית בי שאחרים לא ראו״ היא לחשה לעצמה וחשבה שלא שמעתי.
שתקתי ממשיך לצעוד מביט בה ומחייך , אלוהים יודע רק מה מצאתי בך שאחרים לא.
בהודעות דיברנו שעות , אחרי זה עברנו לטלפונים , הכל התקדם מהר יותר ממה ששתינו דמיינו.
ואז החלטנו להיפגש בים , מעולם לא הייתי מדמיין שבחורה תצליח להוציא אותי מהבית ועוד סתם ככה בשביל ללכת על שפת הים , הים היחיד שהייתי הולך אליו זה הים בשישי עם המון בחורות בביקיני.
״פה?״ שאלתי כשהגענו לביתה
״כן״ היא אמרה משחררת את החגורה של הרכב.
הבטנו שותקים מחייכים אחד לשני.
״אז ביי״ היא אמרה ויצאה מהמכונית.
בחנתי את האזור , זו היתה שכונת מגורים של בניינים , לא משהו מיוחד.
״הלו״ עניתי לטלפון בנסיעה חזרה הביתה
״אחי איפה אתה , אני פה אצלך״ קולו של תומר נשמע מהצד השני.
״אני הלכתי לעשות איזה סידור לרכב״שיקרתי , החלטתי לשמור על העניין בסוד , החברים שלי יעשו מהעניין דרמה גדולה.
״סבבה אחי , יוצאים היום״ הוא קבע ״הבאתי כמה בקבוקים לתדלוק״ .
״סגור״ אמרתי מנתק.
ישבתי על הבר עם כוס של וודקה , החברים שלי רקדו ברחבה בשיגעון בגלל האלכוהול שעלה להם לראש.
לי לוקח המון זמן לאבד את הראש לגמרי.
״תגיד״ לפתע שמעתי קול נשי מצד הימין שלי, סובבתי את הראש מביט בבחורה הכי פצצה במועדון.
״כן״ הבטתי בה משדר אדישות מוחלטת.
״אתה מתכוון להמשיך לשבת כמו איזה ממורמר על הבר?״ היא שאלה ,
סקרתי את גופה , היא לבשה מכנס עור צמוד לגופה וחולצת בטן חלקה לבנה שהבליטה את קימוריה המושלמים.
״יש לך משהו אחר להציע לי?״אמרתי גורם לה להרגיש מושפלת, אהבתי לתת לבנות הפצצות האלה להרגיש מולי אפסיות.
״סתם לרקוד״היא צחקקה מביטה לצדדים במבט פתייני , היא מנסה להחזיר לי על אוטו מטבע.
״סבבה״ קמתי מהכיסא צועד לרחבה ,
היא הביטה בי המומה , תוהה אם באמת לא הבנתי את הרמז , אבל אני הבנתי טוב מאוד … פשוט רציתי להמשיך לתעתע בה.
״אתה מניאק״ היא אמרה מתקרבת אלי צמוד צמוד ברחבה .
שתקתי מביט בה מחייך חיוך מתנשא, היא המשיכה להיצמד מניחה את הידיים שלי על גבה התחתון .
״יש לך רכב ?״ היא לחשה באוזני אחרי ריקוד צמוד.
״כן, אבל אם שותים לא נוהגים״אמרתי מצחקק אחרי עוד כמה כוסות של וודקה .
״לא התכוונתי לנהיגה״ היא קרצה ומשכה אותי בידה לכיוון החניות שמחוץ למועדון.
השעון המעורר צלצל , מצאתי את עצמי בתוך המכונית עם הפצצה מאתמול לידי כשהיא מכוסה במעיל שלי.
הצצתי בוואטסאפ שלי שהיה מלא בהודעות ההודעה שבלטה לעיני היתה מהילי מאתמול
״לילה טוב יוני״ היא השיבה לסמס ששלחתי לה לפני שיצאתי למועדון .
הבטתי בסמס ואז בבחורה בחזיה שמכוסת בג׳קט שלי , הרגשתי את המצפון מתחיל לזיין לי במוח .
״סעמק״ דפקתי את ידי על ההגה .
״הכל בסדר?״שאלה הפצצה מאתמול שאני פאקינג אפילו לא יודע תשם שלה .
״איפה את גרה?אני מחזיר אותך הביתה״ אמרתי מתניע את המכונית , פעם ראשונה מרגיש חרא אחרי לילה כזה מוצלח…


תגובות (1)

וואו אני ממש אוהבת איך שהסיפור מתקדם תמשיכי(:

04/08/2015 10:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך