כותבתבליכותרת
אשמח לתגובות ❤️

הורדת המסך שלה – פרק 5

כותבתבליכותרת 04/08/2015 1674 צפיות 2 תגובות
אשמח לתגובות ❤️

״נו אל תהיה סנוב יוני״ הקול המתוק שלה התחנן אלי בפלאפון .
״נו אני לא יודע הילי , אני אראה מוזר בתוך כל החברים הדתיים שלך״ אמרתי מביט בחברים שלי שישבו בקבוצה על המדשאה בבית ספר וניסו לגלות ממי הטלפון המסתורי.
״תקשיב , הם לא כל כך שונים ממך. אנחנו בסך הכל דתיים , אנחנו שומעים את אותה המוסיקה שאתם שומעים פחות או יותר,מתלבשים אותו הדבר רק צנוע יותר״היא גיחכה.
נשכתי את שפתיי , נכנע לה , נזכר גם בסטוץ של שבוע שעבר שעוד לא סיפרתי לה.
״טוב …בסדר,למה בכלל אני בא?״שאלתי , שחכתי כבר למה הוזמנתי.
״סתם נפגשים כל החברים אצל חבר״היא אמרה ושמעתי דרך המילים את החיוך שלה.
״טוב , מתי אבוא לאסוף אותך?״שאלתי
״לא צריך שתעשה את כל הסיבוב ותבזבז דלק , תסע ישר לשם״ היא אמרה.
״אל תעצבני אותי הילי״אמרתי״מתי לאסוף אותך?״
״לא נוח לי שאתה מבזבז כסף על דלק בגללי״היא המשיכה לדבר שטויות.
״ליהי,את באמת מתחילה להעלות לי את הסעיף,אני יבזבז עלייך כמה דלק שצריך . אני בא ב9 וזהו״אמרתי
״טוב… יש לי שיעור , נדבר ביי״ היא אמרה מנתקת.
נאנחתי מרגיש כבר התרגשות כי אני הולך לראות אותה .
״בואנה אתה נהיית מסתורי״אמר דביר כשחזרתי לשבת עם כולם.
״יש לך בחורה רצינית?״פתחה עיניי עגל דנה.
״תגידי מה יש לך את מה נהיית אמא שלי?״ שאלתי אותה .
״נמאס לי כבר לראות אותך בפוזה של קשה להשגה,למה לא לקחת תמספר מהפצצה ההיא?״היא שאלה.
״בואנה איזה מניאק אתה , לא היית צריך להסתכל עליה והיא כבר היתה שלך,אתה יודע איך דביר שיגע אותה?״התחיל לצחוק תומר.
״כן איזה בת זונה היא , יבשה לי תצורה , ועוד שילמתי עליה בירה״ פלט דביר בעצבים .
״אולי אתה בכלל הומו?״הביטה בי מאיה במבט עוקצני.
״מה הבעיות שלך?״שאלתי אותה .
״לא , כי אתה שוכב עם כל הבנות הכי פצצות.אבל אתה אף פעם לא טורח להמשיך איתם קשר״ אמרה ״אז … משהו פה מוזר ,לא?״ חייכה חצי חיוך .
״תקשיבי יעקומה , אם הייתי הומו אז הייתי צריך להיות איתם בקשר אבל לא לדפוק אותם נכון?״ שאלתי בעצבים , אם הייתה בן הייתי גומר תסיפור איתה במכות , אבל להרביץ לה לא יכלתי , גם לנתק קשר לא כי אנחנו מסתובבים עם אותם החברים,אז נאלצתי לסבול תחפרנית הזו שגם דלוקה עלי.
״הרבה הומואים שכבו עם בנות שהן היו בארון״היא אמרה בקושי מביטה בי ומצחקקת לעצמה.
״תגידי מה את סתומה?״שאלה אותה דנה״אם הוא לא רוצה אותך אז הוא הומו?״.
דנה היא החברה הכי טובה של מאיה , אבל היא אף פעם לא תשכח לי את הימים שהחבר שלה בגד בה ופיצצתי אותו מכות והייתי הכתף התומכת שלה , לעומת מאיה שנעלמה פתאום .
״מה?״שאלה מאיה בפרצוף המום.
״תשתחררי ממנו כבר״ דנה מלמלה קמה מהדשא והתקדמה לכיתה .
נותרנו כל השאר מביטים במאיה שהייתה אדומה ממבוכה .
״תודה״סימסתי לדנה כשחיכיתי מתחת לבניין של הילי.
״היי״ קולה של הילי נשמע , הבטתי בה מחויך וחולמני.
״מה אתה מחייך ?״ צחקקה .
״כלום״ אמרתי ממשיך לחייך ומתניע את האוטו .
״טוב תקשיב הם קצת יהיו חפרנים , הם עושים את זה לכל אחד שהם לא מכירים . אז פשוט תעשה את המבט המרתיע שלך , והם יבינו שהם בכיס שלך״היא אמרה מכינה אותי כשהגענו לבית של אחד החברים שלה.
״איזה מבט מרתיע?״כיווצתי את גבותי .
״המבט הטבעי שלך״ היא גיחכה ויצאה מהמכונית.
״אהלןןןן״ נכנסה הילי בקולניות , הבטתי בה קצת בהלם , לא הייתי רגיל לצד הזה שלה.
נכנסתי אחריה והרגשתי איך כל המבטים בוחנים אותי , הבנות לחששו בניהן והבנים הביטו בי במבט מאיים .
״מה קורה אחי״ התקדם לעברי בחור חייכן עם כיפה סרוגה על ראשו.
״סבבה״ אמרתי לוחץ את ידו.
״אני איתן ״ הוא אמר ״בוא בוא פתחנו ראש בדיוק , אין לך בעיה עם נרגילה נכון?״
״ממש לא״ גיחכתי והוא תפח על כתפי.
יצאנו לגינה ענקית , חבורת בנים ישבו עם כמה נרגילות ופיצוחים .
״תכירו ימכוערים , זה הבחור של הילי , יונתן״ הציג אותי איתן .
״מה קורה גבר?״ שאל אותי איזה אחד עם כיפת נחמן על ראשו ״בוא בוא שב״ הוא אמר .
תוך כמה דקות כבר ישבתי כאילו אני חלק מהם , הם דחסו לעברי צלחת עם פיצוחים ונתנו לי נרגילה אחת , הם חברמנים כאלה נותנים הרגשה טובה.
״או ליאור״איתן הזה צעק ״תכיר זה יונתן של הילי״
הרמתי את ראשי וראיתי בחור שרירי עם כיפה שחורה סרוגה על ראשו , הוא שילב את ידיו מביט בי מלמעלה .
״אהלן״ הוא לחץ את ידי והחברים שלו פינו לו מקום לידי .
״אהלן״ החזרתי לו במבט קשוח.
״אז אתה והילי ביחד?״הוא שאל בישירות.
״לא, אנחנו מנסים להכיר אחד את השני…״אמרתי מרגיש חוסר נוחות .
״אתה חילוני?״הוא שאל ממשיך לסקור אותי.
״כן״אמרתי , הוא לא בא לי טוב בפנים האלה שלו.
״תזהר לפגוע בה, אה? , הילי היא משהו מיוחד״ הוא אמר בטון מעט עצבני וקם ממקומו , אם לא הייתי מכבד את הילי הייתי מעיף לו אגרוף.
״אל תתיחס אליו , הוא דלוק עליה כבר שנים אבל אין לו אומץ להגיד לה״ לחש באוזני בחור שישב לידי.
הרגשתי את הדם שלי מתחיל לרתוח.
״סבבה , אם הילי מחפשת אותי יצאתי לעשן״ אמרתי קם ממקומי ויוצא מהבית במהירות .


תגובות (2)

מושלם יפה שליי
תמשיכי❤️

05/08/2015 01:59

חחחחחח איזה פרק הזוי.. אבל נחמד! תמשיכיי

05/08/2015 10:17
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך