בוקר טוב בנות..... הפרק יצא ארוך,ולא כמו שרציתי. אבדתי את האייפוד שלי שעליו אני כותבת הכל. אז מצטערת אם לא יצא משהו. אז תגיבו,ואם באלכן תדרגו. אוהבת אתכן❤

הושיטי לי ידך,על תפחדי-פרק שלישי.

15/10/2014 713 צפיות תגובה אחת
בוקר טוב בנות..... הפרק יצא ארוך,ולא כמו שרציתי. אבדתי את האייפוד שלי שעליו אני כותבת הכל. אז מצטערת אם לא יצא משהו. אז תגיבו,ואם באלכן תדרגו. אוהבת אתכן❤

פרק שלישי-"God day"

ציחקוקי הילדים אשר נשמעו מחלון ביתי,הסגירו את השלג שממשיך לרדת בחוץ.
אני מתארת את הילדים הקטנים שבחוץ נערכים למלחמת כדורי שלג.
אני מתארת לעצמי רקדנית יפיפייה שלבושה בבגד גוף קצרצר ומושכת עליה צומת לב בזמן שהיא עושה תנועות מרהיבות על רחבת ההחלקה במרכז העיר.
חייכתי וחשבתי לעצמי,למה שלא אצא,לראות את הילדים הקטנים שאותם הציחקוקים שייכים להם.
לאחר מקלחת קצרה לבשתי בגדים חמימים,מעיל ומגפיים יוצאת מביתי אל מרכז העיר.
לאחר שהגעתי,צחקוק קטן השתחרר מפי למראה הילדים הקטנטנים שמנסים לחזור אחרי הרקדנית שמחליקה על הקרח במהירות ובפשטות.
בדרך לקניון,חייכתי לעצמי,סתם בלי סיבה,מפזרת חיוכים לכל אורח.
הקניון היה עמוס,מאחר וחג המולד מתקרב החניות מלאות בקישוטים לעצי החג,וכל איש ואישה בסופר קונים לפחות כמות של שתי עגלות.
בחג המולד כל החניות יסגרו וכל אדם ינוח עם משפחתו בביתו.
ואני,אבל את רוב הזמן ליד ביתי,אשחק עם השלג כמו ילדה בת 4.
אבנה איש שלג ואתקע בו גזר שישמש לו כמו אף.
ואשתה שוקו חם עם מרשמלו וכמה קוביות שוקולד בצד.
לאחר שבקושי הצלחתי לצאת מהקניון מרוב ההעומס,חזרתי הביתה והורדתי את המעייל הנעים ממני וחלצתי את נעליי.
עליתי חזרה לחדרי ופשטתי את בגדיי,ונחספתי לקור.
מילאתי אמבטיה במים נעימים,וסבון תמיסה מיוחד,ויוכלתי להישבע שהרגשתי שהרדם בו.
לאחר חצי שעה של התפנקות על המים החמים הם התקררו ונאלצתי לצאת.
הדלקתי את המזגן שבחדרי וניגבתי את עצמי.
הוצאתי לעצמי סט חזייה ותחתונים שחורים,ופיג,מה חמה ונעימה של בובספוג.

והסתכלתי בראי שמולי.
שיער שחור שמגיע עד לסוגר חזייתי ועיניים חומות כדבש.
גוף רזה אך לא מידי, ועורי היה טיפה ככה,אך ממש טיפה.
מאז אותו המקרה אבדתי את ביטחוני,אני לא יודעת אם אני יפה,אם אני מושכת,פשוט אני לא יודעת.
העייפות פשטה עליי מאחר וקמתי בחמש לפנות בוקר,החלטתי ללכת לישון עם חיוך על פניי.
היה די כיף בשמינית היום הזה,לא ראיתי את סער ולא שמעתי ממנו,זה יום טוב בהחלט……


תגובות (1)

תמשיכייי

15/10/2014 09:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך