הזדמנות- פרק 21

want to fly 30/01/2014 1205 צפיות 5 תגובות

מנקודת המבט שלא אלון:
עוד הייתי ער בשלוש בבוקר כששמעתי את הדלת נפתחת. היא חזרה די מוקדם.. אני חוזר בחמש כזה. חשבתי שהיא בטח תלך לישון ישר ותלך להתקלח אבל היא עלתה לקומה שלנו וישר דפקה לי על הדלת.
"היי, אתה עוד ער" היא אמרה בחיוך. למה היא נראית מבואסת?
"איך היה?" שאלתי. היא באה והתיישבה על המיטה שלי כשהיא שמה רגל אחת על המזרון. היא נראתה מבואסת.
"מה קרה? נועם עשה משהו?" שאלתי.
"לא זה לא הוא".
"מה קרה עמית?" שאלתי דואג ועזבתי את הטלפון.
"זה גיא, הוא מחרפן אותי".
"מה עשה האידיוט?" שאלתי והרגשתי את כל הכעס שלי מצטבר.
"סתם נו.. אמיר קרא לי ואמר לי לבוא רגע לעזור אז עלינו לתוך הבית של הלד הזה וגיא היה באמבטיה כולו סחוט ממים מהבגדים שלו שיכור לאללה. אמיר אמר שהוא מלמל במשך כל הערב את השם שלי. לעזאזל זה מציב אותי במצב ממש לא נעים, אני לא מבינה מה עובר עליו" היא אמרה מיואשת. יש מצב שגיא ארבל נדלק על עמית? אבל זה פאקינג גיא ארבל, זה האדם שהכי אוהב את עצמו ואחרי זה אולי את החברים שלו. מישהו שלא שם פס על אנשים שהם במעמד נמוך משלו, שמנצל כל דבר בשביל האינטרסים הפתטיים שלו, אדם שבאמת מוכן להקריב אחרים בשביל האושר הפנימי שלו- זה כמה אני שונא את הבנאדם. טוב אני במילא לא הייתי נותן לשידוך הזה לקרות. אבל סעמק אם עמית כל כך מתבאסת מזה..
"למה זה בעצם כל כך מבאס אותך? מה יש לך מגיא ארבל?".
"אפשר להיות כנה איתך רגע?" היא שאלה.
"בטח" אמרתי.
"נכון באותו יום שגיא התקשר אליי.." היא נאנחה, "אז הרגשתי כמו סינדלה, כאילו רק פעם אחת בחיים מישהו שהוא כל כך לא מהליגה שלי שם לב אליי, לאישיות שלי ולמי שאני ולא יסתכל עליי רק בגלל ציצי או תחת. מישהו שיעריך אותי כי אני שווה משהו בפנים ולא בחוץ, שאני לא הכוסית המזדמנת שהוא פגש ברחוב. כשכל הפגישה עם גיא התפוצצה זה שבר אותי כי הבנתי שאני לעולם לא אצא מהתדמית שנכנסתי אליה".
"ואיזה תדמית זו לדעתך?" שאלתי.
"החנונית שלעולם לא ישימו לב אליה".
"את חושבת שלזה שאת עם נועם אין שום עזרה בעניין?" שאלתי.
"ברור שיש עזרה, אמנם העניין עם נועם בא בהפתעה גמורה שאי אפשר אפילו לעכל את זה.. אחינועם אמרה לי כשהיא הבינה שאנחנו ביחד שהצלחתי לקבל לעצמי את אחד מהשמיניסטים הכי חתיכים בשכבה, היא ממש התלהבה וגם אני, אני באמת אוהבת אותו. תאמין לי שאני מאושרת עם נועם, הבנאדם הזה גורם לי לכל כך הרבה אושר, זה איכשהו כן הצליח לשבור לי את התפיסה. אבל גיא..".
"זה כי כולן היו בקראש עליו ועכשיו הגיע תורך".
"אני באמת לא" היא אמרה לי בתמימות, "אני באמת ובתמים לא, אני סולדת מהאופי שלו, תאמין לי לפחות בזה" היא נאנחה.
"מאמין באמת אבל פשוט אז אין לגיטימציה לתחושות שאת מרגישה".
"קשה לי לראות מישהו במצב כמו שהוא היה היום, זה שבר אותי וגם שבר אותי אז בפגישה שהוא ניסה לנצל אותי למשהו. אני כבר למדתי מזמן להפסיק לסמוך על בני אדם".
"את לא צריכה להמשיך להרגיש ככה" אמרתי לה, "אין סיבה".
"בטח שיש" היא אמרה לי עם דמעות קטנות, "תראה כמה בני אדם כבר פגעו בי".
"אני לא מרשה לך לבכות" אמרתי מיד והתקרבתי אליה, "לא בגלל גיא, לא בגלל אף אחד ולא בגלל מה שאת חושבת שאת לא שווה. את צריכה להפנים את מה שיש בך ואת המיוחדות שבך כי אני לא יכול לסבול לראות את אחותי מתמוטטת. אם את לא רוצה שאני אשבר תישארי חזקה".
"אולי תעשה משהו?" היא ביקשה בחוסר אונים.
"אני מבטיח לנסות" אמרתי לה ונשקתי למצחה.

מנקודת המבט של גיא:
התעוררתי בבוקר וכשהסתלכתי סביב הבנתי שאני בבית של אמיר, מה לעזאזל אני עושה פה? קמתי לתנוחת ישיבה וכל הראש שלי התפוצץ, סעמק כמה שתיתי?
"אמיר" צעקתי ישר. ידעתי לפחות שזה יום שישי.
"המפגר קם" הוא הגיע אחרי כמה שניות.
"מפגר תקרא לדודה שלך" אמרתי בעצבים.
"גיא תתחיל להירגע ומהר" הוא אמר לי, בואנה הוא קיבל אומץ.
"מה עובר עלייך?" אמרתי מעוצבן.
"אתה יודע מה עשית אתמול יא דפקט?!" הוא צעק וסגר את הדלת.
"לא, מה עשיתי?".
"צעקת על עמית, הבנאדם שאתה הכי אוהב בעולם!" הוא אמר. רגע מה זה?!
"איזה עמית?" שאלתי לחוץ.
"איזה עמית? זו שאתה פתטי מידי בשביל להשיג, זו שאתה עושה את כל המעשים המפגרים במקום להגיד לה דוגרי, השותפה שלי לעבודה עמית, אחות של אלון עמית- עמית רוזן".
"מה זה?!" התפרצתי, "מתי?".
"אתה מילמלת את השם שלה כל הערב אתמול כשהיית שיכור אז ביקשתי ממנה לבוא לעזור ובמקום להיות נחמד אתה פשוט צעקת עליה והיא הלכה. אין לי מושג מה קרה איתה אחרי זה כי היא נעלמה. לא רציתי להתקשר אליה כי הייתי בטוח שהיא עוד ישנה. אתה באמת דפוק באמא שלי גיא". אני חייב להבין שהשתייה עושה לי ממש רע, אני מפסיד פה הכל- את הכבוד שלי, את השמחה שלי, את האנשים שאני רוצה לרגע שיעריכו אותי. למה שעכשיו היא תקשיב לי? עוד אחרי כל מה שקרה עם היום שמיניסטים. סעמק.. זה לא הגיוני.
"תתקן את זה גיא, פשוט לך ותתקן את זה. אני יודע את הכתובת שלהם. לך עם הרגליים שלך הכי צנוע והכי ישר ותגיד את האמת, תסיים את הסיפור המפגר ותתנצל על כל הרע שאתה עושה לה בתקופה הזו, היא בטח לא סובלת אותך אז לפחות תגיע למצב שהיא לא תשנא אותך" הוא אמר לי ויצא מהחדר. סעמק זה פשוט לא טוב.


תגובות (5)

אבל אני לא רוצה שהיא תתאהב בסוף בגיא, אני רוצה אותה עם נועם ;A;
תמשיכיי!

גיא, פשוט תתקן את זה (!!!)

30/01/2014 10:11

תמשיכייייייייייייייייייייייייי

30/01/2014 10:14

אני מסכימה עם ספירררר

30/01/2014 11:05

מושלם

30/01/2014 11:20

גיא מאוהב בעמית … אני מבין למה אבל אני רוצה שהיא תשאר עם נועם :/
ממשיך לקרוא. ….

31/01/2014 06:36
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך