תגיבו פה אם הסיפור מעניין ואתם רוצים המשך.. אני ישמח לתגובות

החברים של טום ואני

13/06/2014 575 צפיות תגובה אחת
תגיבו פה אם הסיפור מעניין ואתם רוצים המשך.. אני ישמח לתגובות

אוקי שמי ליאן ולא מזמן אני וטום ניפרדנו.. יותר נכון.. הוא ניפרד מימני , טום היה האהבה הראשונה שלי . כל כך הרבה זמן חיכיתי ורציתי מישהו שיחבק , שינשק שפשוט תמיד יהיה שם בשבילי.. ואז זה הגיע.. ולקח לנו רק חודשיים להיפרד. לקחתי את זה ממש קשה למרות שידעתי שזה לא יחזיק לנצח..

בקיצור זהו מספיק עם הדיכאון . אני בת 14 ואני בכיתה ח.. אממ מספיק עם החפירות ופשוט נתחיל בסיפור שלי.

הכל התחיל בזה שכמו תמיד נכנסתי לפייסבוק של טום לראות מה חדש (אוליי יש לו שם עוד איזה חבר חדש להתחיל איתו או שאולי יש לו כבר מישהי שהחליפה אותי (כפי שאפשר לראות אני עדיין אוהבת אותו באותה תקופה..) ואז שמתיי לב שמישהו פירסם בקיר שלו תמונה של טום וחבר שלו אמית (כמו אח שלי אני חולה על הילד הזה חח היינו בקטע עוד לפני שהכרתי את טום) יענו שהוא צוחק עליו , הגבתי בפרסום "חחחחחחחחחחחחחחחח" ידעתי שזה יציק לטום ושהוא לא יוכל להגיד לי על זה כלום. ואחרי זה שמתי לב שהוא גם עשה לי אהבתי על התגובה (אכן הפתעה נעימה) ואז חשבתי המישהו החדש הזה נראה טוב למה שלא נשלח לו בקשת חברות ? אז שלחתי , מה היה לי כבר להפסיד ?? עשיתי לו לייקים והוא עשה לי וכך חשבתי נגמר הרומן הקצר שלנו עוד באותו היום..
מעברר יום בבקשההה :
קמתיי בבוקר פתחתי תאינסטגרם ופתאום את מי אני מוצאת בעוקבים שלי ?? את סטיב (זה שהעלה תמונה בקיר של טום) עקבתי חזרה המשכתי בחיי הרגילים והמבאסים שלי , בערב החלטתי עם חברה שלי לפתוח קבוצה בוואצפ ובאינסטגרם שאלתי את מי להוסיף וסטיב הגיב "אני" ורשם את המספר שלו , מיד הוספתי מלא ילדים אך הכי התעניינתי בסטיב.. היה לו עיניים כחולות , גוף חטוב , ופנים יפות. מיד התחלנו לדבר בפרטי וכבר אז מיד הבנתי שהוא לא יהיה סתם עוד ידיד בשבילי.. הוא היה ממש מצחיק ונהנתי לדבר איתו למרות שלפעמיים הוא חסר טאקט ועושה דברים בלי לחשוב. דיברנו ממש פתוח ואז פתחתי את הפצע שנקרא "טום" סיפרתי לסטיב על איך שניפרדנו ועל זה שאני חושבת שאיזה ילדה הפרידה ביינו.. (היא ממש קינאה בנו כולם ידעו את זה) גיליתי שהם חברים ממש טובים.. ואז הוא הציע לשאול את טום למה באמת ניפרדנו אמרתי לו מיד לא ! שלא ינסה אפילו ! מיד נלחצתי לא רציתי שידבר עם טום עלי חשבתי ששום דבר טוב לא יצא ורק רע יצא מזה..
כעבור כמה ימים :
סטיב רשם לי יש משו שאני רוצה שתראי אבל תבטיחי שלא תכעסי.. כבר ידעתי שזה קשור לטום.. שוב אמרתי לסטיב שלא ! שאפילו לא ישלח לי (בטח סתם ככה פחדתי כי ידעתי שהיא לא באמת קשורה לפרידה אבל העדפתי לראות את זה ככה.. :/ ) אבל הוא בכל זו שלח לי את הדבר הזה…

תגיבו פה אם הסיפור מעניין ואתם רוצים המשך..
אני ישמח לתגובות <3


תגובות (1)

תתחילי, נראה מעניין !

14/06/2014 13:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך