תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

דייט לליאל ואופק מתחיל להרגע

תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

פרק 5:
"אמרת לי שאת הולכת לנועה , למה את לבושה כאילו את הולכת למסיבה?" הוא שאל אותי
לא היה לי מה לענות לו . לא היה שליף באותו רגע .
שתקתי . אופק התעצבן . "נוווווווווווווווווו" הוא צעק . הייתי כבר בפתח של הדלת . מה אני יגיד לו ?? איזה תירוץ אני ימציא לו ??
פשוט אמרתי לו את האמת . החזקתי את הידית של הדלת , כדי שאני יברח מהבית ואמרתי לו: "דור הזמין אותי לדייט ולא אכפת לי מה אתה חושב" וישר ברחתי .
אופק היה בהתחלה בהלם . לקח לו כמה דקות להבין מה שאמרתי לו . ישר הוא יצא מהבית וניסה לתפוס אותי ולהחזיר אותי הביתה . אבל הייתי כבר במרחק ממנו .
"אם את הולכת איתו אין לך דיבור איתי" הוא צעק לי . עשיתי לו חיוך מלגלג והמשכתי ללכת .
אחרי חמש דקות של הליכה פגשתי את דור . הוא ראה אותי מתנשפת , והוא לא הבין למה . אמרתי לו את כל האמת . לא היה לו מה להגיד . האמת שגם אני הייתי בהלם מעצמי .
החלטנו לשכוח ממה שקרה והלכנו לסרט . הוא לקח אותי לסרט מ ש ע מ ם !!! אבל החלטתי לעשות כאילו זה סרט מעניין . אפילו שכמעט נירדמתי שם .
מנקודת מבט של אופק:
הייתי כל כך עצבני !!! ידעתי שרק מישהי אחת תוכל להשכיח לי את הכעס ! וזאת נועה . החברה היפה שלי ! התקשרתי אליה וביקשתי ממנה שתבוא . אחרי רבע שעה היא הייתה אצלי . נתתי לה נשיקה בשפתיים . וכבר שכחתי מהכעס . דיברתי איתה על כל מה שקרה עם ליאל ודור .
"תשחרר טיפה ! הוא אוהב אותה כנראה . תן לזה הזדמנות" היא אמרה לי .. וואוו מאיפה זה בא ?? חשבתי שהיא תהיה לטובתי ! עשיתי לה פרצוף .
"תשמע .. כשאני הלכתי וסיפרתי לליאל שאנחנו זוג , היא גם לא התלהבה מזה , היא חשבה שזה יותר מדי מוקדם בשבילנו בגלל שאנחנו בקושי הכרנו . שכנעתי אותה שזה כן מתאים והיא אחר כך כבר זרמה עם זה.." איך ששמעתי שהיא אמרה לי שהיא אמרה לליאל שהיא שכנעה אטתה שזה כן מתאים חייכתי חיול כמו שלא חייכתי בחיים שלי .
"אתה רואה ? אתה כבר מחייך" היא אמרה לי . וישר קפצתי עלייה ונישקתי . אבל לא נשיקה יבשה . נשיקה שאומרת כמה שאני אוהב אותה !!!
"אני אוהב אותך" אמרתי לה . והמשכנו בשלנו . חייב להגיד שנועה די שכנעה אותי . אולי כן כדאי לי לתת לליאל הזדמנות להיות חברה של דור . אחרי הכל .. אם דור יפגע באחותי .. כבר יהיה לו עסק איתי !
מנקודת מבט של ליאל:
אחרי שהסרט נגמר ושיצאנו משם הוא שאל אותי אם נהניתי . אמרתי לו שכן וחייכתי .
"אני רוצה להיפגש איתך שוב" הוא אמר לי . הוא היה נבוך .
"גם אני רוצה , ניקבע כבר באיזה יום" עניתי לו . הוא חייך .
נתתי לו חיבוק , אבל הפעם חיבוק שיבין שאני אוהבת אותו . ולא אכפת לי מה הוא חושב או מה שאופק חושב . הרמתי את הראש והיינו קרובים אחד לשני . נתתי לזה לזרום והתנשקנו . זה היה הרגע הכי טוב שהיה יכול להיות לי בחיים !
באחת עשרה הגעתי הביתה . אופק פתח לי את הדלת . איך שהוא ראה אותי הוא נתן לי חיבוק . הייתי קצת בשוק . רק לפני שלוש שעות שיצאתי הוא זה שאמר לי שאם אני הולכת אם דור הוא לא מדבר איתי .
"הכל טוב , אופק?" שאלתי אותו
"הכל מעולה (: חשבתי על זה והחלטתי שלא אכפת לי אם תצאי עם דור . אבל תיזכרי .. אם הוא פוגע בך אני מפרק לו את הפרצוף" עניתי לה .
חייכתי חיוך ענק וקפצתי עליו מרוב אושר !! הלכתי לחדר וסיפרתי הכל לנועה !
"ומי את חושבת גרמה לזה(: ??" היא שלחה לי .
"את גרמת לו לזה??? יואוווו את האושר שלייי בחייים נשבעעת" . עניתי לה .
הייתי כל כך מאושרת שישלי את החברה הזאת !!

להמשיך ??


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך