hagar gal
הגבותתת

החבר הכי טוב של אחי פרק 2

hagar gal 01/02/2013 3115 צפיות 2 תגובות
הגבותתת

היה יום שני, עדיין בחופש בגדול. היה יום ממש ממש חם ובדיוק ראיתי את רועי בדרך לצאת מהבית.

"לאן אתה הולך?" שאלתי אותו

"לים עם חברים.. רוצה להצטרף?" הוא שאל אותי

"אמ…. טוב למה לא רק חכה לי שנייה אני הולכת להתלבש" אמרתי לו

עליתי לחדר שלי מהר וחיפשתי בגד ים ללבוש, רציתי ללבוש את ההכי יפה שלי כי ידעתי שרועי אמר שהוא הולך עם חברים גם יואב יהיה שם! מצאתי את החזייה הלבנה שלי ואת התחתון הוורוד בהיר שלי, לא רוצה להשוויץ אבל לא נראתי רע בהם, תמיד ידעתי שיש לי גוף יפה אבל רק לאחרונה חשבתי שמותר לי קצת להשוויץ בו אם אני רוצה. שמתי מעל ג'ינס קצר גבוהה וטי שירט לבנה, קשרתי אותה שתהייה קצת בטן, שמתי כפכפים ומיהרתי למכונית של רועי.

מקדימה ישב במקום של הנהג רועי ולידו יואב. מאחורה ישבתי עם עוד שני חברים, גיא וטל, ישבתי בינהם. אני ממש אוהבת את חברים של אח שלי והם גם ממש אותי, פעם אפילו דניאל סיפרה לי שהיא שמעה אותם מדברים עלי, הם דיברו על כמה שהתבגרתי וכמה שנהייתי כוסית ויפה, כן כן , קצת מביך אבל בסך הכל זה מחמאה.

בדרך רועי אמר לי שמגיעים עוד שלושה חברים באוטו בנפרד. כשהגענו לחוף בדיוק בזמן הגיעו גם החברים באוטו בנפרד, היו שם אביתר יובל ואיתן, אוייי איתן. אז ככה, איתן הוא הילד הכי שווה במושב שלנו, בכל המושב, והמושב דיי גדול, הוא גבוהה ושרירי עיניים כחולות בהירות מדהימות ושיער מדהים חום בהיר עם זיפים, בקיצור פשוט שווההההה!! יש לי עבר דיי מביך עם איתן, לפני חצי שנה קצת יותר היה מסיבה של כיתות י'-י'ב. אח שלי היה חולה והוא לא הלך, במסיבה שתיתי, אפשר להגיד ששתיתי די הרבה.. אוקי הרבה! וגם איתן, ונפגשנו שם וקרה מה שקרה, רקדנו התנשקנו ונגענו, אבל לא מעבר לזה. אחרי ששמענו מה שקרה צחקנו על זה אבל מאוד התחברנו ואנחנו אחלה עכשיו. כל החברות שלי כל כך קנאו בי שהם שמעו, כי כולן אבל כולןןןןןןן חרמניות ומאוהבות בו משהו מפחיד, למזלי אח שלי לא גילה ולא יודע כלום, נקווה שזה ישאר ככה.

התקרבנו לים והורדנו לבגד ים, כשהורדתי לבגד ים הם התחילו לשרוק ולהסתכל עלי מלמטה למעלה. צחקתי כי אני יודעת שזה בצחוקים איתי, הסתכלתי על יואב, הוא פשוט עמד שם, הרים גבה אחת וחייך אלי, אפשר להגיד שהייתי דיי מרוצה מזה.

ישבתי על המגבת כדי לתפוס קצת שיזוף, הבנים נכנסו למים, לפני שיואב נכנס הוא הוריד חולצה, הניח אותה ליידי איפה שכל הבגדים היו, הוא הסתכל אלי, קרץ לי ונכנס למים. אני פשוט כל כך אוהבת את החיוך שלו ! את הגומות שלו, זה יכול לשגע אותי!

אחרי חצי שעה הם יצאו מהמים. "אני הולך לקנות בירה, מישהו מצטרף ?" רועי שאל

"אנחנו צריכים ללכת אבל דבר איתי בערב " איתן אמר נתן לו ליואב גיא וטל כיף של ביי, נתן לי חיבוק והוא ויובל ואביתר נסעו חזרה.

"כןן אני בא" גיא אמר וטל גם הצטרף ישר אחריו

"אתם באים גם?" רועי שאל אותי ואת יואב.

"לא אני אשאר פה" אמרתי

"כן גם אני" יואב אמר אחריי "אבל תביא לי גם" הוא אמר ישר אחר כך.

רועי הנהן ומיהרתי מיד להגיד "כן אני גם רוצה!"

"אין מצב את רק בת 16 את לא מקבלת בירה" הוא אמר לי ועשיתי פרצוף של מתעצבנת והם הלכו.

"אז.. באלך להכנס למים?" יואב שאל אותי

"אין מצב המים קפואים!" אמרתי לו וצחקתי

"אני יכול להכריח אותך" הוא אמר,חייך והרים הגבה.

"בחלומות" אמרתי וחייכתי

הוא התקרב אלי, החזיק לי במותניים, לרגע הרגשתי צמרמורת, ואז משהו לא צפוי קרה, הוא הרים אותי וגרר אותי למים.

"מה אתה עושה?! יואב תוריד אותי עכשיו!" אמרתי וצחקתי כל כך חזק.
הוא צחק גם אבל לכל הדרך למים אני צעקתי וצרחתי והוא לא אמר כלום.
היינו כבר בתוך המים והוא הוריד אותי. "אני שונאת אותך עכשיו כדאי שתדע את זה" אמרתי וצחקתי צחוק קטן.

הוא צחק ואמר " תראי את זה… אנחנו בתוך המים, ואני לא חולם" וחייך

דיברנו ודיברנו ולא שמנו לב וכבר התרחקנו קצת יותר מדי מהחוף.

"אני כבר לא עומדת פה בוא נחזור לחוף" אמרתי לו

במקום לחזור לחוף הוא התקרב אלי, תפס לי במותניים "יותר טוב?" הוא שאל וחייך עם הגומות ההורסות שלו.

אני לא אמרתי כלום , רק חייכתי והסמקתי.

"תתפסי בי זה יקל עלייך" הוא אמר לי , הנחתי את היידים שלי מסביב ולצוואר שלו, עכשיו כבר היינו ממש קרובים אחד לשני, יכולתי להרגיש את הבטן שלו נוגעת בשלי, זה מש הדליק אותי והרגשתי שזה ממש לא בסדר מבחנתי להרגיש ככה, נהיו לי צמרמורות, הוא ליטף לי את הגב התחתון , זה הרגיש כל כך נעים. הוא נשען קדימה והשפתיים שלנו נפגשו, זה הייתה הנשיקה הכי נדירה בחיים שלי, השפתיים שלו היו נעימות ורכות, פשוט מדהים, החלום שלי התגשם! אני מתנשקת עם יואב, החבר הכי טוב של אח שלי אחרי שנה וחצי של מחשבות על הרגע הזה, חלומות של הרגע הזה, זה סוף סוף קרה. אבל לא, זה הרגיש לא בסדר, החלטתי שאני כאילו בוגדת באמון של אח שלי.

"לא, לא . אני מטערת יואב אבל זה לא בסדר, אני לא יכולה לעשות את זה לרועי" אמרתי בצער, הפסקתי את הנשיקה הכי מדהימה בחיים שלי והורדתי את הראש למטה, בצער.

היה לו בעיניים עצב, וכעס, ובלבול והכל ביחד, "זה בסדר, אני מבין" הוא אמר באיפוק אבל יכולתי לראות כמה שהוא היה מבואס ומתוסכל.

חזרנו לחוף ובדיוק בזמן הגיעה רועי עם טל וגיא "קח" הוא אמר ליואב והביא לו את הבירה שלו.

"הבאת לי גם" שאלתי אותו ורועי פשוט צחק ומיד אחר כך גם אני כאילו מחקה אותו צוחק. "יואב אפשר מהבירה שלך?" שאלתי אותו

"בטח" הוא אמר ונתן לי את הבקבוק.

רועי הסתכל עליו בפרצוף מבולבל "מה לעזאזל יואב?" הוא שאל וצחק

"היי! אל תאשים אותי! היא מפחידה" הוא אמר וצחקנו כולנו.

חזרנו חזרה לאוטו והורדנו את טל וגיא בבית שלהם וחנינו בחניה של הבית שלי. רועי נכנס הביתה ואני יואב נשארנו ליד החנייה

עמדנו אחד מול השנייה לכמה שניות ואז אמרתי לו "אנחנו נצטרך לדבר. לדבר על זה, לדבר על 'עלינו' על העניין הזה.

הוא הנהן ולך לכיוון הבית שלו.

למה עכשיו? מה קרה שהוא פתאום חושב עלי בצורה כזאת, שהוא יזם את הנשיקה הזאת. המון למה ולמה ולמה צצו לי בראש, ואף אחד לא היה יכול לענות לי על השאלות


תגובות (2)

תמשיכייי

01/02/2013 13:14

מתה על זה תמשיכיייי!!!

15/03/2013 10:12
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך