almog56
הקדמה ארוכה ;)
תגיבו '-'

החבר שלי הומלס?¿?¿ – הקדמה

almog56 16/10/2013 1778 צפיות 12 תגובות
הקדמה ארוכה ;)
תגיבו '-'

בר שמואלוב- בת 16, כתה י',
יש לי שיער בלונדיני עם שורשים שחורים (סמכו עליי, שיער מושלם), חלק, החלקה יפנית, השיער הטבעי שלי הוא בצבע שחור פחם, גלי ונפוח (איכס!!) יש לי עניים כחולות.
אז כמו שהבנתם אני יפה, כן אני לא כמו כל הבנות שאומרות שהן מכוערות, אני יפה ואני יודעת את זה. אולי בגלל היופי שלי חושבים ממבט ראשון שאני פקאצה/ פרחה או זונה/שרמוטה, אבל אני לא! מה זה לא!
משפחה? הכי מושלמת שיכולה להיות! יש לי משפחה עשירה, מאוד, אבא שלי הוא אחד מהאנשים הכי עשירים בארץ, כל מה שאני רוצה אני מקבלת, החיים הטובים, לא?. אמא שלי נפטרה לפני שנתיים מדום לב, כמו כל יום שישי, אחרי ארוחת הצהריים, היא הלכה לנוח, אך הפעם היא לא קמה, זאת הייתה התקופה הכי קשה לי בחיים, התחלתי להתדרדר בלימודים, בקושי יצאתי מהבית, מהחדר, למזלי תהל ונוי הצליחו להרים אותי, חזרתי להיות אותה בר שהייתה לפני אבל עם הבדל אחד, שעכשיו חסר לי אימא.
הקשר שלי איתה לא היה קשר רגיל של אמא ובת, הינו יותר מזה, היא הייתה כמו חברה שלי, הייתי מספרת לה הכול, עכשיו כל חודש אני עולה לקבר שלה ואני "מספרת" לה מה עובר עליי.
אני עכשיו ה"אמא" של הבית, מעירה את כולם בבוקר, דואגת לכולם, כמובן שיש לנו עוזרת, דינה, היא ממש חמודה, יש לי 3 אחים, נתנאל, תמיר ועדן, כן 3 אחים, קשה, מאוד!!!.

◄נתנאל שמואלוב- בן 18, כיתה י"ב,
אח מושלם, עיניים ירוקות, שיער שחור בתספורת מארינס, זאת של כל הערסים, גובה 1.84, גבוהה. יש לו שרירים, קביות. יש לו קעקוע ׳באתי ראיתי כבשתי׳ על היד. מעשן המון, אני מנסה לעצור אותו, ללא הצלחה, שותה חופשי, כמו מים, אני מוצאת אותו הרבה במיטה עם בנות.
לא רצוי להתעסק איתו, ואני יודעת את זה, מישהו שלא נראה לו מדבר איתי, הוא מחטיף לו. הוא כול הזמן רק דואג לי, לפעמיים יותר מידי, שזה מעצבן! הוא לא מרשה לי חבר, מפחד שהוא היפגע בי…
החבר הכי טוב- עילי כחלון, הם חברים רק שנתיים, וזה נראה שהם חברים לפחות 10 שנים►

◄תמיר שמואלוב- בן 16, כיתה י'
כן יש לי אח תאום, הוא איתי בבצפר.
קופי נתנאל, עניים ירוקות, שיער שחור בתספורת מארינס, שרירים וקוביות,גובה 1.82. מעשן אבל לא בכמויות של נתנאל, לא שוטה יותר מידי, הוא שותה רק במסיבות. גם הוא דואג לי כמו נתנאל, אמרתי לכם בול נתנאל. יש לו קעקוע של נץ על הגב.
חברה? יש, תהל הנגבי, הBFF שלי, הם חברים כבר חצי שנה, הם ממש חמודים ביחד! ►

◄עדן שמואלוב- בן 13, כיתה ז'.
האח היחיד שלו נערס, לא שותה ולא מעשן, חסר לו שהוא יתחיל!, למרות שהוא קטן לזה.
עניים כחולות כמו שלי, שיער שחור גם תספורת מארינס ארוכה, גם הוא ערס קטן, כובש את כל הבנות, הולך לחדר כושר לפתח את השרירים. הוא מתחיל להביא בנות הביתה אבל לא בכמויות של נתנאל. היחיד במשפחה שיודע להגיע אותי כשאני עצובה, אני חולה עליו!►

אני 1.58 מטר, נמוכה, בגלל זה אני לרוב הולכת עם עקבים, לא תמצאו אותי עם שטוח חוץ מהבצפר, כי אסור :/ יש לי מלא מלא נעליים אז ההורים שלי עשו לי חדר נעליים, כן, חדר נעליים, רוב הנעליים לי הם נעליי עקב, אני חולת שפוניג, חולת בגדים, כשאני יהיה גדולה אני יהיה סטייליסטית, בנתיים אני מלבישה את האחים שלי ואת החברות שלי, תהל הנגבי ונוי הרלב, החברות הכי מושלמות, הן יודעות עליי הכול ואני עליהן, חולה עליהן!! יש לי רק 2 חברות טובות, זה מספיק, לא? ברור שיש לי עוד חברות שהן מתחנפות אליי רק בגלל הכסף, אבל אני מנסה להתרחק מהן, הן לא יודעות מזו חברות אמת.

◄תהל הנגבי- בת 16, כיתה י'.
שיער חום טלטלים, ארוך, עד הטוסיק, עניים ירוקות/כחולות מושלמות. הילדה הכי מצחיקה שאני מכירה! בכל מצב אני מצחיקה אותי גם כשאני עצובה, יש לה ביטחון עצמי בשמיים, לא דופקת חשבון לאף אחד.
יש לה חבר- תמיר שמואלוב, אח שלי, כן זה מוזר שהחברה הכי טובה שלך והאח התאום שלך ביחד, אבל אלו החיים.►

◄נוי הרלב- בת 16, כיתה י'.
שיער שחור פחם, בקצוות חום, חלק, טבעי, עניים חומות, נשמע משהו לא מיוחד, אבל היא מושלמת, ביישנית, אין לה כל כך בטחון עצמי אבל כשהיא עם אנשים שהיא מכירה טוב יש לה ביטחון עצמי.
חבר אין, לפני חצי שנה היא נפרדה מחבר שלה אחרי שהם היו חודשיים ביחד, הם נפרדו בצורה הכי טובה שאפשר, היא עכשיו מאוהבת בנתנאל, אח שלי, אני מנסה להוריד אותה מזה כי הוא לא בשבילה, לא ממש מצליח לי…►

יש לי הכול בחיים, כסף, אבא שקונה לי מה כל מה שאני רוצה, אחים שלא מפסיקים לדאוג לי, חברות מושלמות אבל עדיין אני מרגישה שחסר לי משהו, משהו אמיתי, אתם בטח חושבים שאהבה, אז לא יש לי חבר, עילי כחולון.

◄עילי כחלון- בן 18, כיתה י"ב.
אנחנו ביחד חודש, לפני שהוא הכיר אותי הוא היה סטוצנר, מזיין והולך. אני אהבה הראשונה והאחרונה שלו כמו שהוא אומר.
נתנאל הזמין פעם אחת את כל החברים שלו לברכה, שם ראיתי לראשונה את עילי, מאז זה התפתח…
לא מפריעה לי שהוא גדול ממני, להפך, יש לו יותר "ניסיון". נתנאל יודע שאנחנו ביחד, לקח לו זמן לקבל את זה, הוא סומך על עילי שלא יפגע בי. ►

אבא שלי לא אוהב את עילי, הוא רוצים שאני יהיה עם מישהו שיש שכל, רופא או משהו, אבל בסוף זאת בחירה שלי.
רוב החברים שלי (שהאחים שלי לא יודעים עליהם) היו איתי רק בגלל הכסף או היופי, עד שגיליתי את זה והעפתי אותם, לא נעים…

להמשיך? ッ


תגובות (12)

כן כן כן כן וכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ועכשיוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

16/10/2013 07:38

ממש נחמד :)
מצפה להמשך…
ויש לך שגיאות כתיב אז נסי להמנע מהן…

16/10/2013 07:39

תמשייכיי!!

16/10/2013 07:40

BVBarmy: החלק של השגיאות כתיב אני מודעת לזה, אני דיסלקטית (אם אתם יודעים מה זה) אז יהיה לי קשה להימנע מהם….

16/10/2013 07:44

נשמע מעניין מחכה להמשךךך

16/10/2013 07:47

כןןן

16/10/2013 07:47

תמשיכייי

16/10/2013 07:51

מושלם תמשיכייי מהר!
ואני רשמית מאוהבת בסיפור הזה!
♥♥♥לין

16/10/2013 08:02

לא ידעתי שאת דיסלקטית…
אם כך זה בסדר!
חח פשוט אני פרפקציוניסטית חולת נפש שכזו..
מצפה להמשך :)

16/10/2013 08:16

וואי עוד סיפור מהמם מבית היוצר של אלמוג (:
ממש יפה

16/10/2013 08:45

תתחילי

16/10/2013 09:23

אממ תתחילי ?

16/10/2013 12:53
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך