בלי תגובות רעות

החדשה והאמיתית של הארי סטיילס (סוטה)

01/02/2014 6633 צפיות 7 תגובות
בלי תגובות רעות

פרק1
הארייי צעקתי שהיה חושך בחדר
מה ביבי הוא שאל
לאן נעלמת לי בוא כבר
חודש קודם…
הלכתי למסיבה עם חברות המסיבה הייתה בבית שלו היינו שיכורים ואז זה קרה התנשקתי איתו התנשקתי עם פאקינג הארי סטיילס
טוב כן הארי קצת משך אותי הבעיה היחידה שהייתה לי באותו ערב זה שזה היה ביום הראשון שחבר שלי טס לשבוע ובוא נגיד שהיה לנו לילה סוער יום קודם אבל מדברים על הארי הנשיקה הייתה ארוכה והלשון שלנו נפגשה כמה וכמה פעמים הוא משך אותי לחדרו בזמן שכולם התחילו ללכת הביתה אבל נשארו קצת אנשים הארי קצת סוטה וידעתי את זה וזה גם מה שהדליק אותי ולא יכולתי לעצור את עצמי הורדתי את השמלה החושפנית שלי ומתחת הייתי במקרה עם תחרה שקופה והעיינים שלו נפתחו שראה את החזה שלי צחקקתי מה מצחיק? הוא שאל הפרצוף שלך הוא שאל את מרשה לי? הנהנתי הוא קצת מישש את גופי את כולו כל חלק ממנו באיזה שהוא שלב ראיתי את עיניו ננעלות על המיטה נשכבתי עליה הוא הוריד מכנסיים וחולצה הוא התחיל לטפס עם האצבעות שלו על כל גופי שהגרל והוא עלה גבוהה יותר ויותר ראשו הגיע לחזה שלי וידיו על תחתוני לא חשבתי לרגע לפני שתפסתי לו בבוקסר וקרעתי אותו ואז…
דפיקה בדלת אני ידעתי מי זה הארי היה בהלם …
ההמשך יבוא


תגובות (7)

אוקיי זה סוטה ._.
אבל נתמודד D:

02/02/2014 05:09

לא אהבתי. מצטערת. כלומר לא אהבתי את הכתיבה. העלילה מאוד מאוד מעניינת.
הכתיבה לא נכונה- אין סימני פיסוק, שום דבר לא מובן והשפה נמוכה מאוד. אני לא כותבת בשביל לפגוע- רק כדי שתשימי לב יותר, תשתדלי לכתוב בשפה גבוהה, עם סימני פיסוק ולעשות את זה מובן. את ישר דלגת מדבר לדבר.הייתי מציעה לך לכתוב את זה ככה:
"הארייי" צעקתי כאשר היה חושך בחדר.
"מה בייבי?"הוא שאל.[ אפשר לכתוב את זה גם ככה: הוא גישש קצת בחדרו "מה בייבי?"]
"לאן נעלמת לי בוא כבר!" צעקתי בעצבנות.
-חודש קודם-
הלכתי למסיבה עם חברות ,המסיבה הייתה בבית שלו- של הארי סטיילס. היינו שיכורים,כולנו. לא מפתיע כאשר בר המשקאות מתחדש כל עשר דקות. ואז זה קרה- הארי התקרב אליי, משך אותי אליו לנשיקה. באותו הרגע חלף בראשי 'יש לך חבר! את בוגדת בו'
טוב כן למען האמת זה היה הערב הראשון בו החבר שלי טס לעבודה. הרגשתי נורא, רק בלילה הקודם היה לנו… לילה סוער.הנשיקה עם הארי הייתה ארוכה מאוד, לא פעם הלשון שלנו נפגשה. בלי לנתק את הנשיקה לרגע- הארי משך אותי לחדרו.אני לא יודעת מה גרם לי לא להתנגד- זה שאף אחד לא ידע, זה שזה הארי או השפעת האלכוהול. למען האמת, רובם כבר הלכו- מעטים נשארו בבית. אפילו חברותיי הטובות, שהלכתי איתם למסיבה, _-פה יש לציין שמות של כמה חברות שהיא הלכה איתן למסיבה-_כבר הלכו הבייתה. אני זכרתי ש-לציין חברה טובה- הזהירה אותי שהארי סוטה, וחשוב להתרחק ממנו שהוא בהשפעת אלכוהול, בפרט. הריח של האלכוהול נדף מפיו אבל זה רק הדליק אותי יותר. הורדתי את השמלה החושפנית שלי ,ומתחת הייתי "במקרה" עם תחרה שקופה. העיינים של הארי נפתחו לרווחה כשראה את החזה שלי, החזה השופע שלי- אם אפשר לציין. צחקקתי מלראות את הפרצוף הנדהם שלו."מה מצחיק?" הוא שאל. "הפרצוף שלך!" עניתי לו וגיכחתי. הארי התעלם,"את מרשה לי?".
הנהנתי.כן אני בטוחה בזה. הוא מישש את גופי, את כולו, כל חלק ממנו, לא מפספס. באיזה שהוא שלב ראיתי את עיניו ננעלות על המיטה."ממזר קטן!" צחקקתי שוב, אך ללא התנגדות נשכבתי עליה. הארי הוריד,בסקסיות יש לציין, את מכנסיו הגדולים ונשאר עם בוקסר."בולט לך.." לחשתי לו. הוא גיחך והוריד את חולצתו, חושף את הקוביות הרבות שלו וזרק את בגדיו מאחורי המיטה. הוא התחיל לטפס עם האצבעות החמות שלו על כל גופי, מלמעלה למטה, גורם לתחושה טובה להתפשט בגופי.הוא עלה גבוהה יותר ויותר ראשו הגיע לחזה שלי וידיו על תחתוני. לא חשבתי לרגע לפני שתפסתי לו בבוקסר וקרעתי אותו,הארי גיחך, התיישב מעליי "בטו-"
דפיקה בדלת קטעה את המשך משפטו של הארי.אני ידעתי מי זה, והארי היה בהלם …

מבינה? אני ושבת שככה את צריכה לכתוב את זה. בלי להעליב- רק כדי לעזור לך(:
אני בכללי הייתי מורידה את כל החלק האחרון אבל אם זה חשוב לסיפור- בכיף.
אוהבת.

07/02/2014 23:00

זהה מממש מדהים!!!! אהבתי!!!!!! לייק!!! לייק!!! לייק!!!

28/03/2014 05:32

מסכימה מאוד עם ׳עמית באטמן^-^'
הסיפור כתוב ברמה קצת נחותה, חסר מלא סימני פיסוק ומילות קישור.. עמית כתבה לך איך הסיפור באמת אמור להיראות כסיפור.. מקווה שתשני את כתיבתך ותכתבי ככה, יהיו לך עוד המון קוראים D;
ועוד משו.. אני ילדה בת 14 וחצי, וכן.. אני חושבת שאני מבינה קצת יותר ממך בעיניין שהם רוצים לשכב.. זה פשוט נשמע הזוי איך שתיארת את זה. אין לי בעיה שתעשי את הארי סטוציונר בשביל הסיפור, אבל לא ככה. תיארת קצת יותר מידי, אני הייתי מורידה שתקטע האחרון ורק רומזת שהם שכבו.
כי זה נשמע כמו סיפור פורנו.
מצטערת אם פגעתי ומקווה שתביני את דעתי – לורין D:

28/03/2014 06:00

    צודקת, צודקת וצודקת. בכל מילה. וגם מלאך ספיר.

    06/11/2015 13:49

אני לא אהבתי.
סליחה, אבל: א. אני לא אוהבת דברים סוטים
ב. רמת הכתיבה חייבת להשתפר.

28/03/2014 06:05

אני לא אהבתי
א.זה סוטה!!!

13/09/2014 12:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך