החייל שלי מחיל המודיעין -סיפור משוכתב מחדש-פרק 1

27/12/2016 679 צפיות אין תגובות

ינואר 2014 .
תתרכזי מאי אני אומרת לעצמי.את חייבת להתרכז יש לך בגרות בספרות בעוד כמה חודשים ואת חייבת להצליח .אני מרגישה שאני נרדמת עוד רגע ורק מחכה כבר להפסקה .שיר חברתי הטובה ביותר יושבת לידי ונראה שגם היא לא הכי מרוכזת.אני מביטה בה בעיניים הירוקות שלה ואומרת לה \"כמה היא מברברת המורה הזאת\" היא צוחקת בגיחוך קל ומהנהנת בראשה \"אין דברים כאלה\"היא משיבה. בשנייה שהרגשתי שאני מתפוצצת משיעמום נשמע הצלצול והצלחתי לנשום לרווחה\"ברוך ה\' כמה זה מרדים\"אמרה שיר בבוז ואספה את המחברת שלה וקמה לשים אותה בלוקר \"נמאס מהכל הבחינות האלו\"היא הוסיפה \"את צודקת\"הסכמתי איתה וקמתי גם אני לשים את הדברים בלוקר.
\"הי מאיוש תתעודדי \"אמרה שיר \"מחר אנחנו קונות לך בגדים למסיבת 18 שלך!!\" \"ואוו איזה כיף !נכון כמעט שכחתי!אולי תבואי עם הרכב לבית ספר וניסע מפה לגרנד קניון?שאלתי\"\"זה מה שחשבתי,האמת אני אבוא לאסוף אותך בבוקר וניסע ביחד לבית ספר ואחרי זה לקניון \"היא חייכה ואני חיבקתי אותה \"קבענו\" לפתע הפלאפון שלי צלצל על הצג הופיע השם \"אדר תאום שלי\" הוא לא באמת תאום שלי.הוא כמו.הוא החבר הכי טוב שלי הוא לומד שכבה אחת מעליי .עניתי לו \"אדרי מה קורה מאמי?\" \"מאי מותק שלי מה נשמע?את בבית ספר נכון?\"הוא שואל \"כן בטח איפה אתה?\"\"בקפיטרייה את באה?\"\"כן כן אני באה אולי אגרור איתי את שיר\"\"יאללה מגניב אני מחכה לך\"וניתקתי .
\"שיר רוצה לבוא לקפיטריה?\"שאלתי אותה \"לא לא עזבי אין לי כוח.עוד מעט עומר מגיע לפה לשבת איתי קצת \"ענתה לי \"נו עזבי קצת את עומר.לא יודעת מה בואו ביחד!\"ניסתי לשכנע \"לא מאיוש אין לי כוח \"\"עצלנית\"קרצתי לה ויצאתי.עומר הוא החבר שלי שיר כבר כשנתיים.הם זוג מקסים.ככה כולם חושבים.למרות שאני תמיד חשבתי לעצמי שמגיע לה טוב יותר . יצאתי לכיוון הקפיטריה לפגוש את אדר. הגעתי לקפיטריה וראיתי את אדר יושב עם טליה.ידידה שלי ונראה לי גם שאדר מאוהב בה. \"שלום לכם\"הגעתי והתיישבתי מולם \"היי מאי\"הם אמרו ביחד \"מה נשמע?\"שאל אדר והדליק סיגרייה \"טוב טוב מה איתך?\" \"אני בסדר את יודעת לימודים וזה\"אמר בעייפות \"לימודים פחח אפשר לחשוב כל היום אתה מתחפשן לי עם הפלאפון\"ענתה לו טליה הוא חיבק אותה ונשק לה על הראש \"שתקי קצת שתקי\"והעביר לה את הסיגריה \"מאי רציתי לשאול אותך משהו\"ביקש ממני \"כן מאמי?\"עניתי לו \"רוצה לבוא לעשן הזמן הערב?אני יוצא עם טליה ואני מביא עוד מישהו\" \"מישהו?\"אני שואלת ומרימה גבה טליה מחייכת ואדר מחייך חיות שובב \"הגיע הזמן להפסיק לחושב על האקס הדוחה שלך\"\"תעשה לי טובה ואל תתחיל לשדך לי אנשים טוב?\"אמרתי קצת בעצבנות \"בסך הכל רוצה לעזור לך להתקדם את לא צריכה להתעצבן\"הוא לקח שכאטה ארוכה מהסיגריה \"טוב אני מצטערת אבל זה נושא רגיש מאוד את יודע\" \"אני יודע לא התכוונתי להעלות את זה ככה אבל בכל זאת בואי איתנו ותכירי אותו.את לא תצטערי הוא בחור חמוד\"הוא מחייך \"מה שמו?\"אני שואלת \"עילאי,והוא חייל בחיל המודיעין\"הוא אחז בידי לרגע \"את באה?\"והביט בי בעיניים בצבע אפור כחול שלו \"אני באה אני באה\"נאנחתי אבל חייכתי \"טוב מאוד אני אאסוף אותך בשמונה\"קרץ לי ובדיוק נשמע הצלצול.חזרתי אל הכיתה לספר לשיר על השידוך שהוא מנסה לעשות לי .היא הייתה בעד ואמרה לי כבר לשכוח מהעבר.מהבחור שכל כך פגע בי שהייתי איתו שנה וחצי אבל הוא בגד בי.ובזה זה נגמר בנינו.וכיום עברה שנה ועוד לא יצאתי מזה.אולי באמת הגיע הזמן. הבנתי שאדר ושיר צודקים.הגעתי הביתה סיפרתי לאמא שאני יוצאת בערב .אבא שמע את השיחה שלנו וגם היה בעד שאצא \"מאי תמיד אמרתי לך לשים את העבר מאחור.תסתכלי קדימה ותהני קצת מהחיים\"אבא שלי.איזה איש חכם הוא איזה איש טוב .בשעה שבע התארגנתי .התקלחתי לבשתי ג\'ינס צמוד וכהה וחולצה משובצת בצבע אפור לבן.מעל זה שמתי מעיל לבן ונעלתי מגפיים גבוהות .התאפרתי מעט וירדתי למטה לחכות לאדר. אני מביטה ימינה ושמאלה ולא מזהה את המכונית של אדר .אני רואה מכונית כחולה שעוצרת קרוב אליי והחלון נפתח ובתוכה יושב בחור צעיר והכי יפה שראיתי מיימי לבוש בחולצה כחולה מכופתרת עם מעיל אפור וג\'ינס שחור צמוד ויפה \"שלום את מאי?\" אני מתקרבת למכונית \"כן אני מאי ומי אתה?\"אני שואלת \"אני עילאי נעים להכיר\"הוא מושיט לי את ידו דרך החלון הפתוח ואני לוחצת אותה ברכות \"את מתכוונת להיכנס למכונית או שתקפאי פה מקור בחוץ?\"אדר שלח אותי להביא אותך \" \"איזה פדחן צחקתי ופתחתי את הדלת של המכונית ונכנסתי לרגע הבטתי בו ושכחתי לחגור \"מה שלמך?\"הוא שואל בטון רך \"אני בסדר \"אמרתי קצת נרגשת \"ומה שלומך?\" \"לא יכול להיות טוב יותר אחרי שראיתי אותך\"הוא חייך והרגשתי שאני מסמיקה \"אז את חברה טובה של אדר אני מבין\"הוא שואל \"כן אני חברה טובה שלו\" חייכתי \"מאיפה אתה מכיר אותו?\" \"מכיר אותו שנים דרך חבר משותף\" הוא התחיל לנסוע \"תחגרי רק בבקשה?\"הוא הביט בי לרגע \"אוי כן אני מצטערת\"צחקקתי\"אני קצת מתרגשת\" הוספתי.\"גם אני קצת נרגש.אנחנו באותה סירה\"הוא הושיט לי את ידו ואחזתי בה \"אתה חמוד\"חייכתי\"גם את חמודה שמעתי עלייך כל כך הרבה\"\"אדר הזה הפדחן הזה!\"נאנחתי בחצי צחוק \"שטויות אני שמחתי לשמוע עלייך זה עניין אותי.\"השיב לי ועזב את ידי והעביר את ידית ההילוכים \"שמעתי שאתה חייל?\" \"כן בחיל המודיעין .\"\"נכון ביחידה מסווגת ואני שמעתי עלייך שאת תלמידה של יא\'?\" \"כן \"חייכתי הגענו לבר והוא החנה.\"אני אשמח לשמוע עלייך עוד הרבה אבל את זה אני אשאיר לדייט שלנו מה את אומרת?\"הוא אמר בטון עם הרבה ביטחון ולקח את הפלאפון שלי מהיד ורשם את המספר שלו.\"צלצלי אליי\" הוא הסמיק וגם אני .הוא הדליק את האור במכונית \"אני רוצה לראות אותך רגע\"הוא חייך הבטתי בו ונדהמתי מהעיניים הירוקות והיפות ,העור החלק של הפנים שלו שפתיים ורדורדות שכל כך באלי לנשק פתאום ושיער חום בהיר וחלק כמה שהוא יפה הוא הביט בי לתוך העיניים הסמקתי והסתרתי את הפנים בתוך כפות ידיי \"די נו?\"צחקתי ממבוכה הוא כיבה את האוטו ואמר לי \"יש לי רק דבר אחד להגיד לך לפני שנצא מהאוטו . \"מה?\"שאלתי \"את כל כך כל כך יפה \".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך