fearless13
מסכנה

החיים בלעדייך| פרק 1

fearless13 25/02/2012 750 צפיות 5 תגובות
מסכנה

החיים בלעדייך פרק 1

הייתה נערה אחת ושמה ליה.
ליה הייתה יפיפיה, עייניה היו ירוקות עם גוונים חומים, שערה היה שטני בהיר וארוך, עורה היה צח ובהיר ועליו כמו שני עלים של ורד אדום,היו שפתיה. ליה אהבה נער אחד ושמו דניאל. דניאל היה מושלם בעיני ליה. שערו היה בצבע שוקו, עיניו היו חומות, ושפתיו היו ורדרדות ורכות.
יום אחד ליה באה לבית ספרה וחשבה לעשות צעד,ולהתחיל עם דניאל. היא נכנסה לכיתה שכולה רעשה וגעשה סביב משהו, ליה נדחסה לתוך המעגל, וראתה שם את גיליֿ, ילדה אשר פעם הייתה חברתה הטובה ביותר של ליה. אך הן רבו, והחברות נפסקה. גילי הייתה יפה, עם עיניים חומות גדולות, שפתיים גדולות, ועור שזוף ויפה. כל הכיתה שרה "גילי ודניאל לנצח! גילי ודניאל על העץ יושבים, ו- מ-ת-נ-ש-ק-י-ם!” מהשירה של כיתתה ליה הבינה שהם, זוג. זה היה הדבר הנורא ביותר שקרה לה, היא ברחה לשירותי בית הספר שריחם לא היה כל כך טוב. היא נעלה את עצמה בתא, ודמעות החלו לשטוף את פניה, יורדות אט אט, כמו גשם. “ליה!, תפתחי זו מיכל!” מיכל היא חברתה הטובה ביותר של ליה, הן בלתי מופרדות. ליה פתחה את דלת התא והכניסה את מיכל. מיכל הרגיע את ליה שזה לא הסוף, ושיהיו עוד הרבה בנים בעתיד, אך זה לא עזר. “אבל הוא! אני מכירה אותו כבר נצח! הוא מושלם בשבילי, הוא האהבה הראשונה שלי.” בכתה ליה. “נו, ליה בואי, נאחר לשיעור חשבון, המורה מירה תכעס" הזהירה מיכל. ליה שטפה את פניה, ונרגעה. היא נכנסה לכיתה עם מיכל, אך לא יכלה להסתכל על דניאל או על גילי, זה היה כואב מדי בשבילה.


תגובות (5)

השלום לכותבת,
ההתחלה בהחלט מעניינת, ואני מאמינה שיש פוטנציאל לסיפור.
הערה קטנה שלי: מומלץ לא להגזים עם תיאורים כל כך לא רלוונטיים. באיזשהו מקום, התיאורים "אדום כורד" וגם "כהות כשמי הלילה" מאבדים את המשמעות שלהם. לפעמים, אפשר לתאר בקצרה. בנוסף, תמיד כדאי לפזר את התיאורים על פני הסיפור, ולא לדחוף כל כך הרבה בבת אחת, ועוד בנימה בלתי אפשרית.

חוץ מזה, נשמע חביב ביותר.
ממני, ליסה.

25/02/2012 12:43

תודה ליסה, כן אני יודעת שהגזמתי ניסיתי לכתוב אגדה אך היא התגלגלה לי למשהו אחר

25/02/2012 12:44

את כותבת ממש יפה!! תמשיכי (:

25/02/2012 13:42

נשמע סדרה מעניינת. תמשיכי,
רק לא הבנתי "שיערו בצבע שוקו?!" XD השיער שלו הוא חום ממש בהיר?

25/02/2012 21:54

כן זה כמו שאומרים "עורו בצבע מוקה" או משהו בסגנון

26/02/2012 05:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך