החיים החדשים שלי הקדמה

04/10/2013 726 צפיות 2 תגובות

הקדמה:

יהלום- בת 15 מרמת השרון, יש לי 2 אחים אלרואי ופלא. יש לי עניים חומות שיער שטני וגלי ארוך. תלמידה חדשה בבצפר. למדתי עד היום בפנימייה וההורים החליטו שאני צריכה לחזור ולגור בבית כי הם לא יהיו בו בזמן הקרוב.
אני מרדנית מאז שאני זוכרת את עצמי, לא רואה אף אחד ממטר, עצבנית, בעלת פתיל מאוד קצר, רגישה??? ממש לא בקיצור טרוריסטית לא קטנה. שמה את כולם בכיס הקטן שלי. אני לא צריכה אף אחד. אני אוהבת צרות! ובמיוחד אוהבת ליצר אותם!!! האקשן הוא אצלי בדם. אפשר להגיד שאני יפה ואפילו יפה מאוד. החברה הכי טובה של מורל עוד מילדות.

אלרואי- בן 17 מרמת השרון, אח התאום של פלא ואח של יהלום. יש לי עניים חומות שיער שחור. יש לי עגיל באוזן ובגבה. בעל בטחון עצמי גבוה, המשפחה בשבילי זה הכל. מעשן, שותה ועושה כל מה בראש שלי. תמיד חייב להיות במרכז העניינים שכולם יקשיבו רק לי, החבר הכי טוב של אפק. מאוהב במורל.

פלא- בן 17 מרמת השרון, אח התאום של אלרואי ואח של יהלום. יש לי עניים חומות ושיער שחור. תלמיד מחונן ומצטיין. משחק כדורגל מגיל קטן. אוהב לשתות ולצאת למסיבות, נהנה מזה אבל לא משתכר. תמיד חייב להיות בקונטרול בכל דבר בחיים. אני בד"כ המגשר בין יהלום ואלרואי

אפק- בן 17 מרמת השרון תלמיד חדש בבצפר, יש לי עניים ירוקות ושיער שחור. משחק בקבוצה של פלא. אני שתיין לא קטן, בטחון עצמי יש בשפע, סטוציונר, בקיצור הגבר הכי חתיך בסביבה ואני לא מגזים בכלל. אני שתלטן ודי מתנסה אבל זה לא מפריעה לאף אחד אז למה שזה יפריע לי?

מורל- בת 16 מרמת השרון, בת יחידה למשפחה עמידה. יש לי עניים כחולות ושיער בלונדיני חלק וארוך. אני ילדה מבית טוב כמו שאומרים, שקטה, תמימה, חרוצה, ותלמידה מצטיינת ההיפך הגמור מהחברה הכי טובה שלי (יהלום).

הדר- בת 15 מרמת השרון, עניים חומות ושיער שחור תלתלים. קופצנית מצחיקה, רוקדת בלהקת מחול. אני לא ביישנית, זורמת, אומרת לכולם מה אני חושבת עליהם גם אם זה לא בא להם בטוב, אני אמיתית. בד"כ לא רצינית, לרוב אני צינית.

עוד דמיות בהמשך….


תגובות (2)

נשמע יפה תתחילי

05/10/2013 01:15

מושלם

05/10/2013 02:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך