Angel of love
תגובות וממשיכה
שבוע טוב ♥

החיים הטובים?פרק 12♥

Angel of love 05/10/2013 965 צפיות 10 תגובות
תגובות וממשיכה
שבוע טוב ♥

מנקודת המבט של ליאן:
"אני לא יודע מה הם יעשו לך שם…די…ליאן…."
"אני חייבת ואיתי…איפה איתי? " שאלתי והסתכלנו סביב "איתי?!" צעקתי ושמענו ירייה….
רצנו לשם במהרה, ראיתי את אסף רץ אליי ובוכה, חיבקתי אותו חזק, "איפה איתי?" שאלתי והוא הצביע, גיא התקדם לשם לאט… ואני אחריו מחזיקה חזק בידו של אסף.
"איתיי!" צרחתי שראיתי אותו מעולף על הרצפה, "וי הבן אדם הזה לא מבין.." אמר דור , "די!!" צרחתי והתחלתי לבכות רצתי לאיתי ששכב על הקרקע, "אתה תהיה בסדר איתי.." חיבקתי אותו, הוא חייך בקושי, "תיראי מזה…רק חזרתי מהצבא ו.." התחיל להגיד והתעלף, "איתי?! איתי!!"
"תטפלו בו אני לא רוצה אותו מת," אמר דור, הם הרימו אותו ולקחו אותו ממני, "הוא צריך בית חולים!! הוא ימות פה!" אמרתי לדור שלא התייחס , "זה אשמתי?! אתם ניסתם לברוח!"
"מה אתם רוצים מאיתנו?!" שאל גיא, "על תדאגו שהכסף יהיה פה …אתם תהיו בסדר," אמר דור והתיישב, "אבא שלי לא יביא לכם את הכסף בחיים!" צעקתי, "אל תהיי כל כך בטוחה.. "
וצילצל הטלפון שלו, "או תראו מזה…זה אבי " דור ענה,
"אבאא!!" צווחתי, "תשתיקו אותה" מילמל, וחבריו החזיקו אותי, ואת גיא ואסף, "אה..אתה רוצה לשמוע אותה? הינה" הוא שם על רמקול, "ילדה שלי.."
"אבאא!! אל תביא לו את הכסף!! "
"זאת הילדה שלך…מוכנה לוותר על חייה בשביל הכסף שלכם," צחק דור, "ליאנוש…אל תדאגי, את תהיי בסדר וגם איתי ואסף הם איתך?"
"איתי…איתי נפגע. "מילמלתי ואבא נלחץ, "שקט!" צעק עליי דור , והוא הוריד את הרמקול, "אתה שומע? תהיה פה תוך חצי שעה…לבד!" הוא ניתק,
"תקשור אותם,"
חבריו קשרו אותנו שוב כמו שהיה מקודם, ועכשיו היה יותר שומרים, אני כל כך דאגתי לאיתי… "הוא צריך בית חולים.." אמר הבחור שלקח אותו מקודם, "שום בית חולים! ישלנו את דני שהוא יטפל בו!" אמר דור "הוא …הוא לא מצליח.."
"תתקשר לרמי, "
"אני מאוד מקווה שרמי רופא" אמרתי,
"אל תתערבי ילדונת,"
"זה אח שלי!" צרחתי ודמעות ירדו מעיניי, "אל תדאגי " אמר לי אסף וחייך, כמה טוב לראות אותו שוב, "כמה אני שמחה שאתה פה…"
עבר חצי שעה….ישבנו שם, והם הביאו לנו אוכל כזה רקוב, גיא העיף את זה על זה שהביא לו, "מה ניראלך!?"
"למה ניראלך שאני יגע בזה"
"כדאי לך….בעצם תמות מרעב מה אכפת לי"
"אני מעדיף למות מרעב מלאכול תזבל הזה" אמר גיא בכעס, "החלטה שלך"
"או אבא שלכם החליט לבוא," אמר דור וקם, "שמור עליהם, " אמר ויצא, "אבאא אבא פה! " אמרתי לאסף והרגעתי אותו ואת עצמי בדרך…
"נו רמי מה מצב ?" שמעתי מחוץ לדלת מישהו שואל את הרופא הזה שטיפל באיתי, "הוא יהיה בסדר, מזל שקראתם לי בזמן," אמר רמי, "מה קרה לו?"
"סתם..אתה יודע הסתבך מצאנו אותו.." אמר הבחור, "אתה בטוח שזה לא החבר המשוגע שלך…דור?"
"לא…לא ממש לא רמי," שיקר , שמעתי את זה והייתי בשוק, הרופא הזה לא יודע שמחזיקים פה ילדים ושהם ירו באיתי! "הצילוווו !" צווחתי, וגיא הסתכל עליי, "מי ישמע אותך?"
"סמוך עליי," המשכתי לצעוק,
"מזה מה הולך שם?!" שמעתי קול, ואז ניסו לפתוח את הדלת שהיינו בה, "מה ניראלך את צורחת?!" צעק זה ששמר עלינו שם, "כי ככה באלי" אמרתי בכעס והוא העיף לי סטירה, "שבי בשקט!"
וגיא צעק עליו… "מה הולך פה?!" הופתע רמי שראה אותנו קשורים, "נו באמת הייתה צריך לשמור !" צעק השומר עליו, "הייתה צריך לשמור שהם לא יצרחו!"
"מה לעזעזל….דור נכון!?" שאל רמי, "כן דור!"
"מה אתה עושה?!"
"וי תשחררו אותנו מפה כבר! " צרחתי, "מה אתם עושים איתם?"שאל רמי והתקרב אלינו, "עשירים"
"ו…?"
"אתה יודע מה הסיפור של דור ועשירים, "
"מה הסיפור ?!" התערב גיא, "לא עניניך"
"דבר חגי " אמר רמי בכעס, "הוא סוחט אותם… ואז…הורג ובורח לעיר אחרת,"
"מההה?!" צרחתי, "אבא בסכנה!" אמר אסף בפחד, "תגיד אתה השתגעת!? חייב לערב משטרה!" צעק רמי , "לאא! לא"
"מאוחר מדי " אמר רמי והוציא את הטלפון להתקשר, "כדאי לך להוריד את הטלפון " אמר זה ששמר עלינו הוא כיוון לעברו אקדח, "אחי לא!" אמר חגי,
"תגיד לחבר שלך להוריד תאקדח ולשבת בשקט,"
"לא ניראלי," אמר רמי, "אתה מעדיף שמישהו מהם יפגע?!" שאל וכיוון על אסף, כולי רעדתי, "שלא תעז!" צרחתי, ושמעתי צעדים, "מה הולך פה?!" זה היה דור ולידו אבא שלי.."אבא!" צרחתי והוא רץ אליי וחיבק אותי ואת אסף, "מה ניראלך שאתה עושה פה אה דור?!" שאל רמי, "לא עניניך "
"צודק…עניין של המשטרה," צחק רמי, "שלא …תעז…" אמר וסימן לשומר לירות, "לא!" צעק חגי, "מה אתה רוצה למות?!" שאל דור וצחק, "תירה כבר!" אמר שוב דור ולפתע שמענו סירנות, "מה לעזעזל!"
אבא שיחרר אותי את אסף וגיא, ועכשיו האקדח היה מכוון אלינו,"מי זימן תמשטרה?!" צעק דור,
"חייב לברוח" אמר חגי בחשש,
"הבאת לו תכסף?"לחשתי לאבא, "הוא ביד שלי.." אמר והראה לי מזוודה , "בוא ניקח תכסף ונעוף מפה" אמר דור והתקדם לאבא, "תעזוב את זה !" צעק עליו והם התחילו לריב, "די כבר!" צרחתי,
והשומר תפס אותי, גיא קפץ עליו והתחיל להרביץ לו, עד שהרובה נפל לו, "תעזוב אותו" אמר וכיוון את האקדח לפרצוץ של דור "מאיים עליי?! ניראה אותך יורה עליי ילד.." אמר דור בלי פחד ועמד מולו, אבא היה מעולף על הרצפה, נהיה שקט, אני החזקתי חזק באסף , והרגעתי אותו, והוא אותי ,
"נו ילד אני מחכה!" צעק דור, גיא הסתכל עלי ואז עליו, ובא ללחוץ על ההדק, "חכה! עדיף שיסבול בכלא לנצח," אמר רמי ,ואז ראיתי את חגי בא עם השוטרים, "עכשיו אתה לא הולך להשתחרר כל כך מהר" אמר השוטר לדור, ועצר את כולם שם , "תודה אחי," אמר רמי לחגי, ועצרו את חגי, כולם הלכו למעצר, ואנחנו לבית חולים.
חיבקתי את אבא ואסף חזק חזק, ובבית חולים את אמא, "כמה דאגתי!" היא אמרה והתחילה לבכות,"אמא די זה נגמר, " הרגעתי אותה, "איתי שלי.. " מילמלה, איתי היה מאושפז .. וגם טיפלו באבא.
"אני חייבת לך," אמרתי לגיא וחיבקתי אותו , "סוף סוף את מחבקת אותי " הוא צחק, וחייך אליי ,"באמת…תודה,"
" או הגברת אומרת תודה.. "אמר וצחקתי, הוא התקרב אליי ובהה בעיני… עד ששמענו צעקות, "ליאןן " זאת הייתה שני , ליהי, רז ורון, שרצו אלינו, "שמעתי מה קרה.. "אמרה ליהי, "ניראלי הפרענו להם," אמרה שני וכולם צחקו, ואני הסתכלתי על גיא והוא עליי, ושנינו התחלנו לצחוק.


תגובות (10)

חחחח באמת הפריעו להם!
תמשיכייי מהר
♥♥♥לין

05/10/2013 11:52

מוווושלםםםםםםם

05/10/2013 11:54

יששששששששששששששששש תמשיכי

05/10/2013 11:55

מושלםםםםם תמשיכייי

05/10/2013 11:57

והווווו ייש המשכת!!
עכשיו תמשיכי שוווווווווווווווווווווווווווווובב!!!!!!!!!!!!!!!!

05/10/2013 13:06

יאוווו תמשיכי

05/10/2013 13:40

מושלם

05/10/2013 13:59

תמשיכייי

05/10/2013 22:15

להמשיך!!!!! מאוהבת בסיפור הזהה פלייז ותמשיכי גם את תדמית חדשה!!

06/10/2013 07:47

תוודה מחר ממשיכה (:

07/10/2013 04:45
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך