Angel of love
סופש סוף סוף ♥
תגובות וממשיכה (:

החיים הטובים?פרק 13♥

Angel of love 10/10/2013 977 צפיות 11 תגובות
סופש סוף סוף ♥
תגובות וממשיכה (:

מנקודת המבט של ליאן:
" או הגברת אומרת תודה.. "אמר וצחקתי, הוא התקרב אליי ובהה בעיני… עד ששמענו צעקות, "ליאןן " זאת הייתה שני , ליהי, רז ורון, שרצו אלינו, "שמעתי מה קרה.. "אמרה ליהי, "ניראלי הפרענו להם," אמרה שני וכולם צחקו, ואני הסתכלתי על גיא והוא עליי, ושנינו התחלנו לצחוק.
"איתיי" צעקתי וחיבקתי אותו שהוא התלבש, סוף סוף הוא משתחרר היום, הרופא דיבר עם הוריי, אסף לא יכל לעזוב אותו כל השבועיים האלה כל הזמן היה פה ולא הלך לביהס,
סוף סוף מחר אפשר להגיד שחוזרים לשכבה, "וי אני עייף מת! לישון בבית חולים זה לא כיף, "אמר איתי שנכנסנו לבית, "עברנו חודש לא קל," אמר אבא , "חודש לא קל בכלל אני במיטה," אמר איתי והלך לחדר, אני התיישבתי על הספה, בהיתי בשקיעה, חשבתי על הכל עוד לא יצא לי לעכל, "ילדה יפה שלי?"
"אה אמא? "
"את בסדר?"
"כן את יודעת…רק כמעט אנסו אותי ירו באיתי וחטפו את אסף," צחקתי והיא לא, "מאמי.."
"זה בסדר עבר," אמרתי והיא חייכה וחיבקה אותי, ואז דינה העוזרת הצטרפה לחיבוק וצחקנו, "יאלה דינוש קחי יום חופש," אמרתי לה, "אם רק את היית חיה פה כל יום שלה היה יום חופש," צחקה אמא, ואז דפקו בדלת,
"או זה השכן החמוד שלנו," אמרה אמא וחייכה אלי ,"גיא?!" צרחתי והסתכלתי על עצמי , "רגע אני בפיגמה!" אבל היא כבר פתחה, "היי" הוא חייך ואמר שלום לאמא ואז הסתכל עליי אני דפקתי ריצה לחדר, "זה לא כאילו לא ראיתי אותך בפיגמה" הוא צחק שנכנס לחדר שלי, ואני הסתובבתי, "את יפה גם ככה" אמר והתיישב על המיטה, "איזה חדר ענק יאאלה" אמר והסתכל סביב, התיישבתי לידו, "מה אתה עושה פה?" שאלתי, "מבקר" הוא אמר שעדיין בחן את חדרי ואז אותי, לבשתי פיגמה כזאת מוזרה!שורט וגופייה כזאת בצבע ורוד כהה עם נקודות , "טוב די די תשלוט בעיניים שלך" אמרתי והוא צחק, "מה האדמת מה ישלך" "טוב אתה הולך?"
"אחרי כל מה שעברנו ככה את מעיפה אותי?! " הוא שאל בכעס, "טוב טוב אתה יכול להישאר בתנאי ש.."
"לא מקבל תנאים, וחוץ מזה אני באתי לבקר את איתי" אמר, "ברור.." מילמלתי והוא הסתכל עליי וקם, "לאן אתה הולך!? "
"לחדר של איתי "
"לא לא הוא יושן אתה תפריע לו, " עצרתי אותו , "אז את לא רוצה שאני ילך," הוא חזר לשבת, וחייך אוי החיוך הזה, "לא !פשוט באמת…"
"אוי תודי שאת מתה עליי וזהו,"
"מה ניראלך?" "רואים את זה בעינייך," הוא אמר והסמקתי, "אתה…"
"יאלה בואו יש ארוחת ערב" שמעתי את קולה של אמי, "מממ אני באמת רעב,"
"חחח שמן" אמרתי וירדנו, "אה גיא!" אסף התלהב שראה אותו,"מה קורה קטנציק" אמר גיא והרים אותו, "הוא לא בן חמש" אמרתי והתיישבתי והם צחקו, "אל תקראו לו קטנציק,"
"אני לא רואה אותו מתנגד" אמר גיא, והתיישב עם אסף , "ששש תפסיקו לריב ותאכלו" התערבה אמא,
ואז איתי קם, וגם בא לאכול, היה מצחיק בארוחה ,
"טוב אני חושב שאני.." התחיל גיא להגיד, "יוצא איתי לפארק" אמר איתי, "הי הי איתי רק השתחררת,"
"אני חייב אוויר ואלק שבוע בבית חולים לא כיף חכו אני יתלבש," אמר ורץ לחדרו, "מזה חכו מי אמר שאני גם באה" אמרתי, "אני" קרץ לי גיא, "אוי תעשה לי טובה"
"לכי תתלבשי נו יקח לך שנה" הוא צחק, "אבל …"
"יאלה כבר " הוא עצר אותי , "מעצבן!" אמרתי ונכנסתי לחדר סוגרת אחריי חיוך מטופש עלה בפרצופי, שבחרתי מה ללבוש, הוצאתי מהארון חולצה נופלת כזאת שחורה יפה, וגינס תכלת קרוע גדול עליי, הורדתי את החולצה ומישהו התפרץ לחדר שלי, "מה ניראלך?! " צווחתי והסתרתי מהר עם החולצה "אני…אני מצטער "זה היה איתי "חתיכת סוטה!" צעקתי והוא צחק, "היה לך טלפון" הוא הביא לי , "מי הרשה לך לגעת" לקחתי את זה מידו וראיתי… שיחה שלא נענתה מ…חצי שני שליי יאיו!!! שבוע לא דיברתי איתו! אלירן. אני חייבת לשנות לו את השם בטלפון, אני מקווה שגיא לא ראה.."מה…מי זה?"
"מה אכפת לך? "
"אלירן?" מה מאיפה הוא הביא את זה.."המ אולי..ועכשיו תן לי להתלבש בשקט!" צעקתי והוא צחק ,"אל תדאגי לא ראיתי כלוםם" הוא עדיין עמד שם, ואני הסמקתי, "צא כבר!!" סגרתי את הדלת, והתחלתי לצחוק,

מנקודת המבט של גיא :
היא כל כך יפה… ויי כל דבר בה, איך שהיא מחייכת מתעצבנת..היופי שלה, השיער הזה והעיניים שאומרות הכל.. "מה נדלקת עלייה אה?" שאל איתי שישב לידי בזמן שחיכנו בסלון שהיא תתארגן זאתי, "מה?!"
"חחחחחחח על ליאן, "
"וואלה היא יפה אתה יודע.." אמרתי, "היופי עובר במשפחה, " אמר והתגאה בעצמו אני צחקתי, "חוץ ממנו, הוא סתם מכוער" איתי הצביע על אסף שהוציא לו לשון, עד עכשיו ראיתי אותם רק רבים אבל כל כך אוהבים,
"אתה מכוער!" התעקש אסף, "ברור בגלל זה יש לי 1000 מעריצות," אמר איתי, "בוא תוסיף עוד אפס יא מתלהב" אמרה ליאן , ראיתי אותה באה, "או סוף סוף התארגנת,"
"מה לעשות לא סתם ניראים ככה " היא אמרה…די היא יפה מה ישלי… "יאלה בואו נצא," אמרתי וקמנו, "אני רוצה גם לבוא!" התערב אסף , ,לא חמוד אתה נשאר פה" אמר איתי, "תישאר עם אמא ואבא טוב?"אמרה ליאן לאסף שהינהן בחיוב ורץ לחדר, "הי הי לאן אתם הולכים"דאגה אמא שלהם, "אמא אל תדאגי לא יחטפו אותנו!" אמרה ליאן, וצחקה, "אני רוצה לדעת לאן אתם הולכים, מתי חוזרים איך חוזרים עם מי הולכים, ולא עד מאוחר!"
"אמא אני ישמור עלייה" אמר איתי , "כולם שומרים עליי!!" היא צעקה, "את עוד קטנה"
"אני לא קטנה!" היא התעקשה, "את קטנה את קטנה" אמרתי בשביל לעצבן אותה ויצאנו


תגובות (11)

תמשיכיייייי דחופפ!!!

10/10/2013 06:43

תמשיכייי מהר!!!
♥♥♥לין

10/10/2013 06:53

תמשייכייייייי מוווושלם

10/10/2013 06:59

מושלמי

10/10/2013 07:06

מיליון שנה לא המשכת תמשיכי

10/10/2013 07:13

מושלםםם תמשיכייי

10/10/2013 07:25

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

10/10/2013 07:54

תמשיכייייייייייייייי

10/10/2013 10:07

תודהה מחר ממשיכה (:

10/10/2013 10:45

תמשיכי… ואנלא יודעת אם ראית תתגובה ששלחתי לך בהודעה שאמרת שאת ממשיכה את הסיפור חודש באנגליה.. אבל אם ראית ואם לא אני אשלח שוב:
את יכולה להמשיך בבקשה את הסיפור אהבה בקיץ? זה סיפור שכתבת מזמן ורק לפני כמה ימים קראתי אות, הוא ממש יפה ותהיתי אם את יכולה להעלות אותו שוב ולראות אם הוא יצליח כי ממש הייתי רוצה שתמשיכי אותו!!!! סורי אם זה ממש ארוך..

12/10/2013 05:41

אותו**

12/10/2013 05:42
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך