Angel of love
תגובות וממשיכהה ♥

החיים הטובים פרק 14 ♥

Angel of love 17/10/2013 859 צפיות 7 תגובות
תגובות וממשיכהה ♥

מנקודת המבט של גיא :
"אמא אני ישמור עלייה" אמר איתי , "כולם שומרים עליי!!" היא צעקה, "את עוד קטנה"
"אני לא קטנה!" התעקשה ליאן, "את קטנה את קטנה" אמרתי בשביל לעצבן אותה ויצאנו,
מנקודת המבט של ליאן:
"אני מציעה לליהי ושני גם לבוא" אמרתי, "אז נגיד גם לרון ורז…"
"כן למה שאני גם לא יציע לחב'רה לבוא" אמר איתי, "מה הזמנו כבר את כל העולם " אמרתי והתיישבתי על ספסל, "מה לעשות משעמם איתך" אמר גיא וישב לידי, "לא איתך משעמם"
"לא עם שניכם שתקו רגע" אמר איתי שהתקשר, "תעשה טובה ואל תביא את כל הממ איך להגיד זונות האלה שתמיד עם חברים שלך " אמרתי והוא צחק , "אל תדאגי לא יבואו הרבה" אמר ולאחר חצי שעה הפארק התמלא גם ליהי, רז, שני ורון באו,
"כמה חתיכים מה קורה פה" אמרה שני והתיישבה לידי, "לא בשבילך" אמרתי, "למה מה יש"
"סטוצרנרים כולם" "אוח בחיים לא יהיה מישהו נורמלי"
"כן אה.." אמרתי והסתכלתי על גיא שדיבר עם רון, "מה מסתכלת על החדש?"
"מה לא רון…רון ואת מתאימים " אמרתי והיא צחקה בקול , "ניראלך…" היא עצרה, "פחח התחרפנת" "לא ניראה ככה…מי שרב מאו.."
"מאוהב ברור רואים את זה עלייך ועל גיא"
"אוי אל תשני את הנושא! אני וגיא זה משהו אחר"
"מה אני וגיא?"שאל וקפץ על הספסל, "כלום" מילמלתי והסמקתי שני צחקה בלחש, "טוב אני ילך לריב עם רון תהנו" היא קמה , "נשארנו שנינו"
"לא ניראלי," אמרתי ובאתי לקום הוא עצר אותי והושיב אותי שוב, "מה אתה רוצה"
"זה עוד לא ברור?"הוא חייך, "לא.."
"מה אכפת לך ש… דנה?" "דנה.?!" שאלתי והסתכלתי קדימה והבנתי, "אוי מי גאד גיא! כמה זמן לא התריאנו" אמרה וחיבקה אותו, נדבקה אליו, "יאיו מאמי!" הוא התלהב, "מה את עושה פה?"
"סתם באתי עם חבר"
"חבר?" "חבר לא ככה סתם.." היא צחקה וגם הוא, נו בטח היא סטוץ של החבר הזה, ואני מניחה שהייתה גם עם גיא, ואם הוא זוכר אותה זה היה משהו רציני, קמתי משם , אני מניחה שהוא שכח שישבתי לידו, הלכתי לליהי "מה קרה "
"למה שיקרה משהו? "
"אני חברה שלך הרבה זמן מאמי, הפרצוף הזה זה לא ..'אני בסדר' עליי אל תעבדי, "
"נו טוב… " הצבעתי, "בן זונה מי זאת…איכ תיראי איך היא לבושה אוי ואבוי, "כן…אני יודעת ממש עוזר"
"ומה… את נדלקת על גיא בגלל זה.."
"מה נדלקתי שו נדלקתי מה אני פה מנורה" אמרתי והיא צחקה,"הבנת אותי, "
"בחיים לא!!"
"וואלה לא….זה מזכיר לי את ההתחלה שלך עם אלירן… וראית איתו איך גמרת…הייתם ביחד" אמרה ואני נזכרתי, ושתקתי, "אוי אני מצטערת שהזכרתי…"
"זה בסדר עם אלירן זה היה שונה…"
"כן צודקת עם גיא נחטפת ," אמרה וצחקתי, "כן…טוב… אני מעדיפה לשכוח," "אוי נו יש לך אותי….את שני הכל בסדר" חיבקה אותי, "ולך יש את רז…"
"נסיך שליי!!" אמרה בהתלהבות אין הרבה שנים לא ראיתי זוג כזה חולה עליהם! ♥

מנקודת המבט של גיא :
דיברתי עם דנה כמה זמן, ולא שמתי לב שליאן נעלמה משם, פשוט הדנה הזאת קפצה עליי משום מקום עכשיו… "טוב שומעת תהני " אמרתי והלכתי משם, כן ככה אני נפתר מבחורות, ראיתי את ליאן היא עמדה וצחקה ליד ליהי, איזה טעות עשיתי, אני בא להציע לה לצאת וההיא באה אליי, עכשיו אני חייב לדחות את זה, "ליאן.."
"ומה אמרת שקנית…"
"ליאן ?! " אמרתי שוב ועכשיו היא הסתכלה, "מה גיא?" שאלה באופן חשק, "מצטער זה… "
"האדון מצטער שמעת ליהי….על מה אתה מצטער… על מה יש להצטער, הכל טוב!" אמרה יותר נכון צעקה," אז…למה את כועסת…" אמרתי מפחד מתגובתה, "כי …יאיוו!" אמרה והלכה משם, ליהי הסתכלה עליי, "מה…מה עשיתי?"
"נולדת" היא צחקה "אל תדאג אתם תהיו זוג בסוף," אמר רז , "כן מי שרב …"
"מאוהב" השלימה שני , "כמוך וכמו רון," "יאיוו דיי!" שני צרחה, "למה מה למה את פוסלת קשר עוד לפני שהוא קיים," אמר רון, "כי זה לא יקרה!!"
"כל אחת הייתה רוצה מה אני צריך אותך" אמר והתקדם לאיפה שעמדו כמה פרחות, "כן אבל לא תמצא כמוני, " היא שילבה ידייה , ואני חשבתי…גמאני, גמאני לא ימצא עוד אחת כמו ליאן, היא כל כך מיחודת שונה…זה לא סתם עוד…סטוץ או משהו… אני מרגיש משהו,


תגובות (7)

מושלםםם תמשיכייי

17/10/2013 12:17

המשךךךךךךךךךךך!
♥♥♥לין

17/10/2013 12:23

מושלם

17/10/2013 12:43

מאווווהההההבתתתת תמשיכייייייי

17/10/2013 15:46

תמשיכי

17/10/2013 22:33

תוודה מחר ☻

20/10/2013 06:11

למה את לא ממשיכה???……..

18/01/2014 15:19
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך