Butterfly
מקווה שאהבתם <3

החיים הטובים-פרק 5

Butterfly 16/09/2013 782 צפיות 8 תגובות
מקווה שאהבתם <3

~נקודת מבט לילי~
השעה שמונה בערב. לילי מתארגנת למסיבת הפיג'מות בביתה של שר.
היא יושבת על המיטה ושמה בגדים בתיק. טום שוכב על המיטה שלו כמה מטרים ממנה, ושומע מוזיקה.
"תגיד מה עדיף" שאלה לילי ונעמדה. טום הסתכל עליה והוריד את האוזניות.
"זה" כותונת קצרה בצבע תכלת.
"או זה" גופיה אפורה ובוקסר ירוק עם משבצות.
"הראשון" אמר טום והחזיר את האוזניות לאוזניו.
לילי זרקה את הכותונת על המיטה.
"אני מתקלחת" אמרה ויצאה מהחדר.
טום ניצל את ההזדמנות וחטף את הנייד שלה והמיטה. הוא הדליק אותו. סיסמא.
"וואו את כזאת צפויה" חייך טום והקיש את הקוד. הטלפון נפתח והיה כתוב '1 הודעות חדשות מאת- שר'
'לילי את זוכרת שאני גרה ברחוב מורטל 85 נכון? יופי :) ותבואי בשמונה'
"רחוב מורטל 85, שעה שמונה. מצוין" חייך טום לעצמו. הוא מילא את המשימה הראשונה שהציבו לו החברים החדשים שלו, לגלות איפה המסיבה ומתי.
הוא סימס לשון, חברו החדש, את המקום והשעה, והחזיר את הפלאפון של לילי למיטה.
לילי יצאה וניגבה את שיערה הבלונדיני והמתולתל במגבת, כשמגבת אחרת עוטפת את גופה.
"אהמ" כיחכחה לילי בגרונה.
"מה?" שאל טום.
"אני רוצה להתלבש" אמרה לילי בעצבנות.
"נו תתלבשי" אמר טום בחוסר אכפתיות.
"תצא כבר נודניק!!" התעצבנה לילי וזרקה עליו את המגבת הרטובה מראשה.
טום גילגל עיניים ויצא מהחדר.
לילי לבשה את הכותונת התכלת ומעל סוודר לבן ונעלה כפכפים סגולות.
"ביי טומי!" קראה לילי ויצאה החוצה בריצה. היא רצה למכונית שלה, ונכנסה פנימה. היא בדקה בטלפון את השעה, חמישה לשמונה.
בשמונה ועשרה דפקה לילי בדלת ביתה של שר.
מייבל פתחה לה את הדלת בגופיה ובוקסר ורודים תואמים.
"היי לילי הגעת!! בואי תיכנסי!" קראה מייבל בחיוך ופתחה את הדלת לרווחה. בפנים היו עוד שלוש בנות: שר, ועוד שתיים שהיא לא הכירה, שנראו דומות באופן מפתיע.
"אלו אן ובריטני, הן תאומות.. אמורה להגיע עוד ילדה אחת קוראים לה ג'יני" אמרה שר בחיוך והושיטה ללילי קערה מלאה בפופקורן.
"שלללוווםםם!" קראה ילדה אדומת שיער ושמנמונת שנכנסה לחדר.
"טוב אתן רוצות לראות סרט?" שאלה מייבל והתיישבה על הספה על השלט בידה. כנראה היא מרגישה פה ממש בבית, כלומר היא ושר ממש קרובות.
שר ציחקקה והפעילה את הטלוויזיה.
"בואו נראה דמדומים! יש שם את השחקן החתיך ההוא… ג'ייקוב!" קראה התאומה השזופה יותר.
"לאא!! בואו נשחק אמת או חובה!" קראה התאומה השניה והתיישבה על הריצפה.
"כן נכון, יש פה ילדה שאני עדיין לא יודעת את כל הסודות שלה" אמרה ג'יני בזממנות וגרמה ללילי לצחקק.
הן התיישבו על הריצפה וסובבו בקבוק. לפתע נשמע רעש מעבר לחלון. שר ניגשה לחלון ופתחה אותו במהירות.
מאחוריו עמדו טום, שון, לוק, ליאם והארי. שר עמדה מולם בפנים כעוסות, ידיים על המותניים ופיג'מה קצרצרה.
"צריכים עזרה?" שאלה בציניות.
"תאמת שכן" חייך טום. הוא ידע להקסים בנות בכדי שיעשו מה שיבקש. "אפשר כוס מים?" שאל בתמימות.
"עוד משהו?" אמרה שר מעוצבנת שהוא ענה לה.
"תאמת חשבנו על לארח לכן לחברה" חייך גם שון חיוך תמים.
"מי אמר שאנחנו צריכות חברה?" אמרה שר, עדיין צינית מעצבנות.
"אני אמרתי!" קראה ג'יני בחיוך וקמה מהריצפה. היא ניגשה לחלון ופתחה אותו לרווחה. הבנים החליפו מבטים מרוצים ונכנסו פנימה.
שר העיפה לעבר ג'יני מבט זועם, והיא משכה בכתפיה כאילו שאלה 'מה את רוצה?'.
הבנים התיישבו על הריצפה לידן.
לילי החלה להסמיק. היא שנאה שטום רואה אותה בבגדים חושפים, ובמיוחד הפיג'מה הזאת.
הבנות שמו לב למבט המובך של לילי, והסיקו שאחרי שהיא וטום נפרדו היא עדיין נשארה מאוהבת בו (הסיפור שלילי סיפרה להן לגביה ולגבי טום, מפני שהוא לא רצה שידעו שהם אחים).
"חובה על טום לנשק את לילי!!" קראה לפתע מייבל בחיוך זומם.
"מה?!" נבהלו טום ולילי ביחד וקפצו אחורה.
"אנחנו יודעים שהייתם פעם יחד וזה דיי מרושע, אבל, חובה זו חובה" חייכה גם שר ולקחה לעצמה קצת פופקורן.
"אין מצב!!" קרא טום בגועל.
"אהה" הנהנה לילי.
"נוווו קדימה, נשיקה אחת קטנה!" אמרה ג'יני בחיוך.
"לא! לא מסכים!" אמר טום וקם. לא היה אכפת לו אפילו ללכת ערום ברחוב, אבל נשק את אחותו התאומה על השפתיים?! איכסס.
"וואי אל תהיי כזה חננה" התערב שון בוויכוח.
"אני יכולה לדבר רגע עם טום בצד?" אמרה לפתע לילי. מייבל משכה בכתפיה.
כאשר הם התרחקו קצת מהחבורה לחשה לילי לטום "אתה יודע שנצטרך לספר להם שאנחנו תאומים נכון? כי אני באמת לא רוצה שתנשק אותי" אמרה לילי ונרעדה בגועל.
"אבל…" התחיל טום בקול חסר אונים.
"זה הדבר היחיד!! אלא עם כן יש לך רעיון אחר." אמרה לילי והסתכלה עליו.
"לא אין לי…" אמר טום בעצב.
שני הילדים חזרו והתיישבו במעגל.
"קדימה" אמרה מייבל.
"אמ.. רצינו לאמר לכם את הסיבה האמיתית ש…" התחילה לילי, אך טום קטע אותה ונישק אותה בלחיה.
"מה לעזא..?" התחילה לילי והסתכלה לעברו. שאר הילדים גם הביטו אליו בשאלה.
"ככה מנשקים מהמקום שאני באתי ממנו" אמר טום ומשך בכתפיו.


תגובות (8)

אני מתה…
אין בזמן האחרון יש רק דברים טובים. קיבלתי את הבושם של סלי, ועכשיו הפרק הזה?
ה' אוהב אותי שהוא נתן לי את אלה!

16/09/2013 11:14

מהמםם תמשיכייי ותמשיכי גם את מבחן האומץ

16/09/2013 23:32

חחחחח אוהבת אתכן! ומאיפה השגת בושם של סלי???? אומיגאדד

17/09/2013 03:56

חחחחח אוהבת אתכן! ומאיפה השגת בושם של סלי???? אומיגאדד

17/09/2013 03:57

חחחחח אוהבת אתכן! ומאיפה השגת בושם של סלי???? אומיגאדד

17/09/2013 03:57

לחנות קוראים "לינדו" חנות מהממת מושלמת שאני חולה עליה

17/09/2013 05:26

נוווו תמשיכי !!

18/09/2013 09:54

את לא ממשיכה ואני עצבנית -,-
חחחח נוווו תמשיכי את שני הסיפורים!

20/09/2013 14:21
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך