Angel of love
תגובות ואני ימשיך ♥
אוהבת
♥♥♥♥

החיים הטובים? פרק 10♥

Angel of love 01/10/2013 810 צפיות 9 תגובות
תגובות ואני ימשיך ♥
אוהבת
♥♥♥♥

מנקודת המבט של ליאן :
איתי ישר בא אחרי כמה דקות, "את רצינית?!" הוא צעק, "לגמריי !! הוא לא פהה!"
"אל תדאגו אני בטוח שנמצא אותו," אמר גיא, "לאן הוא נעלםם!! אם חטפו אותו?!" נלחצתי, "לא דיי אל תחשבי ככה!!" אמר איתי , ועכשיו מה עושים?
"אסףףף !" המשכתי לצרוח, "די אני לא יודעת מה לעשות,"
"שלב ראשון להירגע שלב שני.."
"להתקשר למשטרה!" אמרתי , "אני מתקשר…" אמר גיא,
"רגע…אוי מי גאד זה התיק שלו," אמר איתי, הסתכלתי, "זה של אסףףף"
"חייבים ללכת למשטרה עכשיו," אמר גיא, "רגע למה שהתיק שלו יהיה זרוק באמצע שום מקום…"
"מה זה?"שאלתי שהוצאתי דף שהיה דבוק על התיק מבפנים, "רשום פה רק כתובת," אמרתי, "וכדאי שלא תערבו משטרה אם אתם רוצים אותו חי" קראתי, והייתי בשוק,
"אז למה אנחנו מחכים!" איתי ישר נכנס לאוטו אנחנו אחריו נוסעים לכתובת, "תראי לי רגע " ביקש גיא והבאתי לו תפתק, "זה התחנה מרכזית הישנה,"
"באמת?"
"כן…זה לא רחוק מפה,"
הגענו למקום כל הדרך הייתי בלחץ כססתי את כל הציפורניים שלי כבר! איפה אח שלי הזהה איפה!
נכנסנו למקום, כבר היה שקיעה, "מי שלא תהיו תחזירו לי את אח שלי מיד!" צרחתי, "שש… " הרגיע אותי איתי, "וואלה לא כל כך מהר," שמענו קול, ואז התגלו לפנינו פנים, "תחזיר את אחי שלי! חתיכת בן זונה!"
צווחתי לא היה לי אכפת מכלום, "איזה פה לא מתאים לכוסית כמוך…" אמר וחבריו הגיעו ועמדו לידו, "שתוק," אמר לו איתי "כדאי שאתה תשתוק אם אתה רוצה לראות את אח שלך," אמר הבחור שעמד מולנו הוא היה צעיר אולי בגיל של איתי, "מה אתה רוצה?"שאל גיא, "מי זה?"שאל הבחור את חברו שעמד לידו, "הוא לא אחד מהמשפחה…" לחש לו החבר , מה הולך פה…
"אז אותו אפשר להרוג," צחק הבחור…. "הי הי תירגעו " צעק איתי , "אפחד לא דיבר איתך,"
"לא ידעתי שלאבי יש בת כל כך יפה…" הם המשיכו לדבר בינהם, "יש הרבה דברים שלא ידענו," צחק והסתכל עליי, "מה בת כמה את חמודה" הוא שאל שהתקרב אליי, "לא עניניך," אמרתי ולא הסתכלתי עליו…למה הם דיברו על אבא?
"שלא תעז לגעת בה" צעק איתי, "אוו האח הדואג תיראו אותו,"
"פשוט תשתקו מה אתם רוצים?!" צעק גיא, "תראו תערס מרשה לעצמו להתערב שב בשקט שלא תמות פתאום, נסיבות המוות…לא ידועות…תראה מזה… " הוא המשיך לצחוק,
הסתכלתי על גיא…למה הוא נכנס בגללנו…
"אני לא מפחד ממך," אמר גיא, "אז כדאי לך להתחיל, " הוא התקרב אליו ואמר,
גיא דחף אותו אחורה, והבחור החזיר לו והעיף אותו לרצפה , "גיא!" צעקתי, "תקשרו אותו, "
גיא היה מעולף קשור לרצפה ,"מה אתם רוצים "שאל איתי, "אה לא הרבה…"
"חמש מיליון שקל,"
"מה!?" כמעט נחנקתי, "רק מה שאבי חייב לנו,"
"אבא" אמרנו אני ואיתי ביחד, " 'אבא' " חיקה אותנו וצחק, "עזבו אותכם בואו נעשה היכרות , אני דור," הוא אמר וחייך, "מי רוצה להכיר אותך," אמר איתי , והחיוך ירד מפניו של דור, "חצוף אתה…רוצה לגמור כמוהו?" שאל והצביע על גיא, "תשחרר אותו!"
"לא ניראלי, טוב משעמם לי, תביא רובה," אמר דור לחבר שלו,ואני התחלתי להילחץ, "ואת חמודה יכול להיות לנו כיף ביחד.." דור התקרב שוב והפעם התחיל לגעת, אבל איתי התנפל עליו והם רבו מכות על הרצפה עד שחבריו התערבו, ניסתי לעזור אבל אחד מהם תפס אותי, ירד לאיתי דם מהאף ומעוד כל מיני מקומות, כל כך דאגתי, כמעט התחלתי לבכות…אבל לא רציתי להראות…
פחד.
"תקשרו תחצוף הזה כמוהו ושמרו עליו," אמר דור והסתכל עליי, "נשארנו שנינו…" חייך אליי חיוך מגעיל, ניסתי להתרחק אבל חבר שלו לא נתן לי לזוז, "לא!" שמעתי את גיא צועק מאחוריי, הבנתי שהוא קם, הסתובבתי והסתכלתי עליו, דמעה ירדה מעיני וניגבתי אותה במהרה, "מה אתם רוצים מאבא שלי," מילמלתי, "אמרתי לך כבר"
"למה?"
"כי הוא חייב לנו מה לעשות.."
אמנם אנחנו עשירים, ויש לנו הכל בית ענק, מכוניות, בריכה, נוף…מנקה מה חסר? ככה זה ניראה מבחוץ….כי הרבה חסר, אבא היה פעם מהמר כבד…והוא נכנס לחובות גדולים שהייתי קטנה, אבל עד שהכל הסתדר מה עכשיו ?
"תראו לי את אסף," דרשתי, "אני רוצה לעשות משהו אחר קודם…" צחק והסתכל על המחשוף שלי, "תרים תעיניים חתיכת כלב,"
"ישלך עוד אומץ…" אמר והסתכל עליי בעיניים, ירקתי עליו… "חתיכת…" הוא התחיל להגיד, פה הבנתי שעשיתי את טעות חיי.


תגובות (9)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

01/10/2013 14:09

יאווו תמשיכייי

01/10/2013 15:15

תמשיכייי

01/10/2013 21:26

תמשיכייי!
♥♥♥לין

02/10/2013 05:17

תמשיכייי

02/10/2013 05:46

תמשיכי

02/10/2013 07:08

אמלאאאא!!! תמשיכיייי

02/10/2013 07:46

תוודה מחר (:

02/10/2013 11:34

נו!!!!!!!!!!!!!!

03/10/2013 05:26
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך