love_love_love
תגיבו ותדרגו♥♥♥♥

החיים הם חלום-אלמה ועומרי פרק 14

love_love_love 08/07/2017 824 צפיות תגובה אחת
תגיבו ותדרגו♥♥♥♥

פרק 14
נקודת מבט עומרי
"מה את עושה מטורפת?" שאלתי את אלמה והיא התחילה לצחוק ולשתות כוס שמפנייה נוספת "לא, אני לא מאמין שהשתכרת, אני לא יכול להחזיר אותך לבית ספר ככה" אמרתי מודאג ולחוץ "אז קח אותי לטיול בטבע" היא אמרה והניחה את הידיים שלה על הכתפיים שלי "בואי איתי" אמרתי לה, לקחתי אותה איתי למכונית שלי, נכנסו, ונהגתי לבית מלון קרוב והיא התנהגה כמו מטורפת "איפה הדיסקים?" היא שאלה וחיפשה בכל חור "די אנחנו כאן" החניתי את הרכב "אמרנו טבע, לא בית מלון" היא אמרה כשהיא הסתכלה לאן הגענו "כן תדמייני שאת בהרים" זרמתי עם השטויות שהיא אמרה ועזרתי לה לצאת מהרכב. הגענו לקבלה…רק אמרתי את השם של אבא שלי וקיבלתי את החדר הקבוע שלי שם, אפילו בגדים שלי יש שם…לפחות להעביר שם את הלילה הזה "בואי" משכתי אותה מהיד לאורך המסדרון ונכנסו למעלית, לחצתי על הקומה החמישית ושנייה אחרי זה אלמה חיבקה אותי עם הראש על החזה שלי "מה את עושה אלמה?" שאלתי לא מבין וניסיתי לשחרר אותה ממני, אבל היה לי כיף להריח אותה.
"למה אנחנו פה?" היא צחקה כאשר היא עם הידיים שלה על העורף שלי, נשענה אחרונית ועוד שנייה נפלתי יחד איתה "את לא נורמלית" אמרתי והושבתי אותה על המיטה "די משעמם לי" היא צחקה כמו שיכורה אמיתית "קחי ותלבשי" אמרתי לה תוך כדי שזרקתי לה חולצה מכופתרת שלי שיש לי בארון, שודאי תהיה רחבה עליה בכמה מידות "תעזור לי להתלבש" היא אמרה לי וממש רציתי להוריד לה את הבגדים, אבל לא הייתי מסוגל… אז לקחתי אותה לשירותים והכנסתי אותה לבפנים "את מסוגלת לבד" אמרתי לה. עברו כמה דקות והיא יצאה כאשר החולצה עליה, אבל לא מכופתרת…החזייה והתחתונים השחורים שלה בלטו, ואת השיער היא אספה לקוקו גבוה במיוחד בצורה מאוד לא מסודרת….גם ככה היא הייתה כל כך יפה, היא התקרבה אליי "תעזור לי לכפתר את החולצה" היא ביקשה והתקרבה אליי מסוחררת, הסתכלתי עליה ועל הגוף שלה ולא ידעתי איך אני שולט בעצמי, פעם ראשונה שהייתי חסר אונים מול אישה "בבקשה" היא התחננה והתקרבה אליי לפנים… לא יכולתי להפסיק להסתכל על השפתיים והעיניים שלה, ואז נכנעתי לבקשה שלה, כפתרתי את הכפתורים מההתחלה לסוף וכאשר הגעתי לסוף נאלצתי להתכופף כשהיא מעליי, ובהיתי לה ברגליים, הרגליים שלה זה הדבר הכי יפה שראיתי, רציתי לנשק לה אותן…כשסיימתי לכפתר היא התכופפה גם היא, וקפצה עליי לחיבוק "לא אלמה, את יותר מידיי שיכורה" אמרתי לה והרמתי אותה למיטה. הלכתי להכין לה כוס קפה, וכשהגעתי אליה למיטה היא שכבה ערה, וכשראתה אותי מגיע היא חייכה, ועמדה על המיטה בעזרת הברכיים "תשתי" אמרתי והתקרבתי אליה, היא לקחה לי את הקפה מהיד והניחה בצד, ושוב כרכה את הידיים שלה סביב צווארי, ואני ניסתי להתרחק ממנה ללא הצלחה "אתה יודע מה הדבר הראשון שרציתי מהשנייה הראשונה שראיתי אותך?" היא שאלה בהתגרות, כשהיא מקרבת את השפתיים שלה לשפתיים שלי "אלמה..זה לא בסדר" אמרתי לה מתרחק בחוסר נעימות והיא משכה אותי אליה "אל תשחק אותה, אתה רוצה בידיוק כמוני" היא אמרה, הסתכלה עליי כמה שניות ונישקה אותי נשיקה סוערת… על השנייה הראשונה היא הכניסה את הלשון שלה ולא יכולתי להתנגד, היא הורידה את הג'קט שלי בפרעות ומשכה את העניבה החוצה, היא פתחה את כל הכפתורים של החולצה שלי והמשיכה לנשק אותי…. מצד אחד כל כך רציתי את זה, ומצד שני לא רציתי לנצל את המצב שלה, כי ברור לי שזה קורה רק כי היא שיכורה, אז התנתקתי מהנשיקה "אלמה זה לא בסדר, תלכי לישון" אמרתי לה והתגובה שלה הייתה לפשוט את החולצה שלה מעליה, בצורה רגילה ומהירה, כאילו לא מדובר בחולצה מכופרת… והיא נותרה שוב עם חזיה ותחתונים, היא ירדה מהמיטה ועמדה מולי, להמשיך לנשק אותי כשהיא עומדת על קצות האצבעות ואני אוחז לה במותניים חזק, וממשיך בנשיקה…אבל עצרתי את עצמי, לא יודע למה לא יכולתי להמשיך, לא מגיע לה שאני אעשה לה את זה, אז לקחתי את החולצה שלה והלבשתי אותה בכוח "לא" היא אמרה "די אלמה" טיפה כעסתי "אל תעשי שטויות, תשכבי לישון בבקשה" אמרתי לה, הכנסתי אותה למיטה וכיסיתי אותה בשמיכה… נכנסתי גם אני למיטה השנייה בחדר, והיא התיישבה במיטה שלה אחרי ששכבתי "מה עכשיו?" שאלתי אותה "תבוא לישון לידי" היא ביקשה ותפכה על החלק הריק שבמיטטה "לא אלמה" אמרתי לה "אני לא ארדם אם לא תישן איתי" היא אמרה בקול ילדותי "את עקשנית" עניתי לה והלכתי לישון לידה, היא חזרה לשכב, אבל שמה את הראש שלה על החזה שלי ואת היד שלה היא כרכה סביב הבטן שלי "לילה טוב פסיכית" אמרתי בחיוך והיא כבר נרדמה, הסתכלתי עליה מחייך וליטפתי לה את השיער.. היא כל כך יפה ויש לה ריח כל כך טוב שאי אפשר שלא לרצות להיות איתה כל הזמן, השיגעון והכנות שלה מושכים אותי ויוצרים אצלי דברים שאני לא מבין.

נקודת מבט אלמה
קמתי בבוקר מסוחררת, הראש של כאב, הוא התפוצץ ופתאום הבחנתי בסיטואציה ההזויה, שאני על הגוף של עומרי, לבושה בחולצה מכופתרת שגדולה עליי, ובתוך בית מלון "עומרי, עומרי" אמרתי מנסה להעיר אותו בלחץ "בוקר טוב לפסיכית השיכורה" הוא אמר והתיישב ברוגע "שום בוקר טוב ושום נעליים, מה קורה פה?" שאלתי אותו וקמתי מהמיטה "כלום, אתמול באירוע קצת השתכרת ו…" הוא אמר ונראה שקרה משהו שהוא לא בידיוק התכוון לספר, שעשיתי שטות "השתכרתי ומה?? דבר!!" אמרתי לו כועסת "את היית יותר מידי שיכורה, ונישקת אותי בפרעות והורדת לי ולך את הבגדים" הוא אמר לי בזהירות…הייתי מובכת והמומה שזה קרה "ואתה ניצלת את זה??חתיכת בן אדם דוחה" צעקתי עליו וזרקתי עליו כרית "תרגעי היסטרית, לא קרה כלום" הוא אמר לי והדף את הכרית "אתה משקר" עניתי לו כועסת, התקשיתי להאמין שהוא מפספס הזדמנות שכזו "אני לא, באמת, לא קרה כלום…בסך הכל ישנו פה ביחד וזהו, לא יותר מזה, לא רציתי שתגיעי לבית ספר שיכורה כי ידעתי שתיענשי" הוא אמר לי בנחמדות וקם גם הוא מהמיטה…רציתי לחבק אותו בגלל הנחמדות שלו "באמת?" שאלתי "כן, קחי" הוא אמר וזרק לי איזה שמלה שחורה, ארוכה, ומאווררת מהארון "מה זה?" שאלתי אותו "של אחת הבנות שהייתי איתן" הוא אמר "לא תודה" זרקתי את זה על המיטה "יאלה אל תהיי גאוותנית, את באמת רוצה ללכת עם מה שלבשת אתמול?" הוא שאל אותי והבנתי שאין לי ברירה, אז התלבשתי בשירותים "אני לא מאמינה שאני לובשת את זה" אמרתי ויצאנו.
נכנסו לרכב שלו, חגרנו חגורות והתחלנו לנסוע "מה שקרה אתמול לא קרה" אמרתי לו אחרי דקה של שקט "אל תדאגי, לא את מתגאה בזה ובטח שלא אני" הוא ענה לי כדי לעצבן אותי ולזלזל בי.
השמיים נהיו אפורים, והתחילו לרדת טיפות עד שהגשם התחיל להתחזק ועלה לי חיוך על הפנים "תעצור בצד בבקשה" אמרתי לו והוא לא הבין "מה למה?" הוא שאל לא מבין "נו, תעצור וזהו" אמרתי לו והוא עצר ליד אזור פתוח מלא בדשא "מה קרה?" הוא שאל ויצאתי מחויכת.


תגובות (1)

מתה כבר לפרק הבאאאא:)))))

09/07/2017 00:32
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך