love_love_love
מחר פרק אחרון♥♥♥♥

החיים הם חלום-אלמה ועומרי פרק 22

love_love_love 16/07/2017 744 צפיות 2 תגובות
מחר פרק אחרון♥♥♥♥

פרק 22
נקודת מבט עומרי
"אני חייב לחזור אליה" אמרתי לתום בשאפתנות "בהצלחה" הוא לגלג ושכב במיטה "אתה לא מכיר אותה שהיא נחושה בדעתה" הוא הוסיף "אני חייב לדבר איתה" אמרתי ויצאתי לכיוון אגף הנשים בלי שאף אחד יראה ולרוע מזלי נתקלתי בשני שקפצה עליי בנשיקות "מאמי, אתה רוצה שנלך לחדר שלי… ונעשה מסיבה סודית" היא אמרה בהתגרות והניחה את ידייה על הכתפיים שלי ואני ניסיתי להתחמק ממנה "הייתי מת יפה שלי…אבל אני ממהר לאחותי" אמרתי לה ונישקתי אותה "אוף, אתה לא מתאר לעצמך איזה ערב תכננתי שנעביר יחד" היא אמרה ונישקה אותי "לא אמרו לכם שאסור לגברים להיות באגף נשים?" אלמה אמרה משום מקום "אל תתערבי קטנטונת" שני ענתה לה וחיבקה אותי, חשתי עצבים וכעס, לא רציתי שאלמה תראה אותי ואת שני ביחד במיוחד שבאתי בשביל לדבר איתה "למה שלא תסתמי מטומטמת?" אלמה אמרה עצבנית ואיימה להביא לה אגרוף "שקט קנאית" שני אמרה ומשכה אותי לחדר שלה "איזה קנאית האלמה הזו, שתתגבר עלייך כבר" שני אמרה ונישקה אותי תוך כדי שהיא מפשיטה ממני את החולצה ומתחילה להוריד את שלה, לא הייתה לי כל כוונה להשאר בחדר, רציתי לדבר בכלל עם אלמה…עד שפתאום נכנסה אחת המורות עם אלמה "אמרתי לך ששמעתי קול של גבר מהחדר הזה" אלמה אמרה למורה והסתכלה עלינו בחיוך זדוני, הבנתי שהיא הלשינה, ועם כמה שאני אוהב אותה ורוצה לחזור אליה לפעמים היא פשוט בלתי נסבלת "מה זה הבושה הזו?" המורה אמרה לנו והתלבשנו מהר "סליחה המורה פשוט.." שני התחילה לגמגם "פשוט כלום, אתה צא מפה מיד" המורה אמרה לי, יצאתי מהחדר ומשכתי את אלמה איתי לצד "עזוב אותי מטומטם" היא אמרה והשתחררה מהאחיזה שלי "מה עובר עלייך פסיכית, הלשנת עלינו!" צעקתי עליה "אוי סליחה, הפרעתי לזוג האוהבים לממש את האהבה שלהם" היא ענתה לי בציניות "את לא בסדר בראש, זה הקנאה שלך מדברת" עניתי לה כועס שבגללה אני אקבל עונש עכשיו "קנאה במי? בכם? ממש לא, אני שמחה בשבילכם באמת" היא אמרה ולא האמנתי לה לשום מילה "ערס ופרחה מין מצא את מינו, אתם תואמים אחד את השנייה, באמת,אתם משלימים זה את זה, בהצלחה" היא אמרה עם עצבות בפנים שלא ניתן היה להסתיר והתחילה ללכת… אבל עצרתי אותה "חכי שנייה, אני רוצה לדבר איתך" אמרתי לה מתכוון לספר לה כל מה שקרה "לך לשני עדיף, יש לי חבר אמיתי שמחכה לי" היא השתחררה והלכה… רציתי למות… היא לא תסלח לי בחיים.
נקודת מבט אלמה
הלכתי בזעם לארוחת הערב בגלל המטומטם הזה, נכנסתי בעצבים והתיישבתי בשולחן עם עדן ודניאל שחיכו לי "מה קרה?" הם שאלו אותי "כלום, זה האח המטומטם שלך אבל לא באלי לדבר על זה" אמרתי וחיבקתי את דניאל "יאלה בואו נאכל" אמרתי והתחלנו לאכול.
סיימנו לאכול, והלכנו לחדר שלי אבל אני רציתי לעבור דרך החדר של תום כדי להגיד לו כמה דברים שאבא שלי ביקש למסור לו, לקחתי את המפתח מהגרב ופתחתי את הדלת "תום" צעקתי והוא לא ענה עד שפתאום עומרי יצא מהמקלחת מכוסה במגבת בחלק התחתון "סליחה חיפשתי את תום" אמרתי ועמדתי לצאת…אבל הוא רץ מהר לדלת וסגר אותה "חכי" הוא אמר לי "עומרי אל תעצבן אותי, תפתח את הדלת" כעסתי עליו "אני צריך אותך" הוא אמר ומשך אותי אליו מהמותניים, לא יכולתי להפסיק להסתכל עליו, על השפתיים והעיניים שלו, האהבה לעולם לא תגמר…אבל בו זמנית התעצבנתי כל כך והשתחררתי ממנו במהירות "מה אתה עושה חוצפן אחד?" צרחתי עליו "בטח, אתה רוצב לבלות לרגע אחד, לשכב איתי כדי להגיד ששכבת עם כולן בבית ספר וזהו, להמשיך הלאה בלי להתחשב בתוצאות" צרחתי עליו שכואב לי והתרחקתי ממנו "אני רוצה לראות מה יהיו התוצאות של מה שאני אעשה עכשיו" הוא אמר ולא הבנתי, הוא התקדם אליי במהירות, משך אותי אליו ונישק אותי בעוצמה, בפראות, תפס אותי במותנים והלך תוך כדי הנשיקה אחרונית, בהתחלה התנגדתי אבל הוא תפס לי את היידים והמשיך לנשק אותי עד שהבנתי מה אני עושה, שהוא פגע בי ולי בכלל יש חבר "אתה חתיכת חרא" אמרתי מעיפה אותו ממני ומנקה את השפתיים "מה אתה מחפש להציק לי?" כעסתי עליו והלכתי אבל הוא אחז לי ביד "לחזור אלייך אני רוצה, אני אוהב אותך, בחיים לא הפסקתי לאהוב אותך" הוא אמר בכנות ואני לא הפסקתי לצחוק "לא..אתה מקרה אבוד,אין ספק" אמרתי נגעלת ממנו "מה אתה רוצה,לשכב איתי לא? לספק את המטרה שלך?" צרחתי עליו "לא!! אני רוצה אותך, את הדבר הכי טוב שקרה לי ואני עזבתי אותך כמו מטומטם" הוא אמר לי עצבני "עזבת אותי כי אתה לא אוהב אותי" צרחתי עליו "לא עזבתי אותך בגלל זה" הוא צעק והתחרפן "אל תשקר לפחות, למרות שזה בקשה לא הגיונית כי זה בגנים שלך" אמרתי והלכתי לכיוון הדלת "עזבתי אותך בגלל אבא שלי" הוא צעק והסתובבתי אליו לא מבינה "מה?" שאלתי והתקדמתי אליו "כן,זה אבא שלי, הוא איים עליי" הוא ענה לי וצחקתי "אין ספק, אתה באמת חלאה" עניתי לו כועסת "לא אני לא חלאה, אבא שלי אמר לי לעזוב אותך ולהתחיל לצאת עם שני" הוא סיפר לי "אה כן? הוא דואג לחיי המין שלך?" שאלתי בציניות "לא, הוא חותם עסקה עם אמא שלה ואם אני אצא איתה זה הדבר היחידי שיקדם את העסקה" הוא המשיך לספר וצחקתי יותר "אתה משקר וגם אם לא, יכולת לסרב לו…אתה פשוט פחדן" המשכתי להטיח בו "את לא מבינה שלא" הוא אמר ואחז אותי חזק ביד "הוא אמר לי שאם אני לא עוזב אותך אני עוזב לפניימיה צבאית ואותך הוא ידאג להוציא מבית ספר" הוא אמר לי ולא האמנתי למה שאני שומעת "מה?" לא האמנתי "את מבינה למה נפרדתי ממך, אבל אני לא מסוגל יותר" הוא אמר לי ונישק אותי "לא" אמרתי והתרחקתי ממנו "לא מה יפה שלי?! בואי נהיה ביחד, אבא שלי לא מעניין אותי יותר" הוא אמר לי וחיבק אותי "לא עומרי, גם אם זה נכון אתה לא סיפרת לי, העדפת לשקר לי ולפגוע בי מאשר להגיד לי את האמת, יכולנו להיות בסיפור הזה ביחד" אמרתי לו והתרחקתי ממנו "את לא מבינה שאבא שלי מסוגל להכל, לא רציתי להרוס לך את החיים" הוא ענה לי ותפס לי ביד "אתה פחדן, לא העזת להתעמת איתו ולהסתכן בשבילי, אני לא מסוגלת להיות עם בן אדם כמוך" התרחקתי ממנו ויצאתי מהחדר שלו בתחושה לא ברורה.


תגובות (2)

לאאאא
למה פרק אחרון????
מתי תצא עונה 2??
חוץ מזה הפרק מדהים היא ממש יודעת לעמוד על שלה והיא צודקת אבל לפחות הוא סיפר לה סופסוף.
מאחלת להם להיות מאושרים בסוף:)

16/07/2017 13:18

למההההה פרק אחרון
יהיה עוד עונה?????
פרק מושלם את כותבת מהמם כמו תמיד

16/07/2017 16:06
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך