love_love_love
בנות אם אתן אוהבות תגיבו, תדרגו, תבקרו.♥

החיים הם חלום-אלמה ועומרי פרק 4

love_love_love 28/06/2017 759 צפיות תגובה אחת
בנות אם אתן אוהבות תגיבו, תדרגו, תבקרו.♥

פרק 4
נקודת מבט אלמה
מסיבת פתיחת השנה אמורה להתחיל בתשע בערב באולם הגדול ואני הכי מתרגשת בעולם, תמיד באירוע הזה אני מפציצה בלבוש ורוקדת בלי סוף "איפה הנעל השחורה שלי?" שירז הלחוצה צעקה בזמן שיצאתי מהמקלחת ושמתי שירים "באמת? שירים בתוך כל הלחץ הזה?" שירז שאלה והמשיכה לחפש את הנעל השנייה "כן צריך לרקוד ולשמוח" אמרתי ורקדתי יחד עם השיר ויחד עם עדן שזרמה איתי, סוף סוף אני לא המשוגעת היחידה.
התחלתי להתלבש, אני לא אשקר החישוב בלבוש שלי היה כמובן להיות מדהימה כמו תמיד אבל הפעם, מה שהכי רציתי זה להדהים את עומרי, להשאיר אותו עם פה פעור אחרי שהוא אמר לי 'משעמממת', ולא כי אכפת לי ממנו או יש לי רגשות אליו, כי בא לי פשוט שיסתום את הפה שלו פעם אחת ולתמיד. לבשתי אוברול ארוך שחור, שסופו של המכנס הוא פתוח, והחלק העליון של האוברול הוא גופייה עם מחשוף קל, נעלתי עקבי סנדל מכסף, את השיער פיזרתי, וענדתי כמה טבעות וצמידים כסופים ועגילי חישוק כסופים בינונים, לא התאפרתי הרבה כי אני לא אוהבת אבל שמתי ליפסטיק שקוף וקצת מסקרה והייתי מוכנה
"נו בנות מה אתן אומרות?" שאלתי מסתובבת בחדר עם חיוך על הפנים ודיגמנתי להן "את מושלמת" עדן אמרה לי כשהיא בידיוק סיימה למרוח את המסקרה "כרגיל, נראית הכי טוב בלי להתאמץ שנייה אחת, ומפילה את כל הבנים מהרגליים" שירז החמיאה לי כשהיא סילסלה את השיער שלה והלכתי לשבת לצידה בחיבוק, עד שהייתה נקישה בדלת "אני אפתח" התנדבתי וקפצתי מהמיטה במהירות "הופהה…איזה הורס!" אמרתי לנוכח המראה של עומר החבר החדש שלי בבית ספר ואח של עדן ועומרי האידיוט "לעומת שלושתכן אני נראה כמו חייזר" הוא אמר בגיחוך ונכנס לחדר להתיישב "לא אתה מושלם אח חתיך שלי" עדן אמרה לו ושלחה לו נשיקה באוויר "אני מקווה שיותר חתיך מעומרי" הוא צחק איתה על האח השלישי והאידיוט שלהם, מין בדיחה פנימית בינהם, ואני לא יכולתי שלא לעצור את המחשבה שאין יותר חתיך מעומרי, כי באמת הוא הגבר הכי חתיך בבית ספר הזה "טוב חברות, ניפגש שם כבר אני חייבת לראות מה קורה עם האח המפגר שלי, בטח הוא עוד לא מוכן אפילו" אמרתי תוך כדי שאני מתקדמת לדלת "את הולכת לראות את תום?" עדן שאלה מרוצה מידיי, ובאותה שנייה הבנתי שכל הריבים שלהם זה הצגה אחת גדולה, שהיא מתה עליו "כן למה? את רוצה לבוא?" קרצתי לה בגיחוך "לא,ממש לא" היא אמרה בהתכחשות, לאחר שהיא הבינה שהיא די הסגירה את עצמה "טוב נתראה" צחקתי עליה ויצאתי מהחדר לכיוון אגף הבנים למרות שאסור, אבל מה יכול לקרות? אני בסך הכל הולכת לאח שלי.

נקודת מבט עומרי
היינו מוכנים ולבושים כבר למסיבה המטומטמת הזו, אני ותום ארגנו כמה בקבוקי שתייה בצד כי לא מוזגים שם אלכוהול במסיבה הילדותית הזו, הערב נתחיל לספק לכמה בנות את המוצר שהן הכי צריכות-אני.
עומר אחי, שאיתי בחדר יצא לראות את הידידות שלו, שבינהן נמצאת האחות הפסיכית של תום-אלמה, חשתי מין תחושה מוזרה כזו של כעס שהוא יראה אותה אבל זה סתם תחושה מפגרת שתיעלם אחרי דקה.
עשר דקןת אחרי שעומר יצא הייתה נקישה בדלת "קום תפתח" צעקתי לתום שהיה באיזה שיחה בטלפון עם איזה מישהי "תפתח אתה" הוא צעק בחזרה וסתם את הרמקול של הטלפון שלו, לא היה לי כוח לקום מהכיסא אבל יש קודים בין חברים, ולא מפריעים בדברים כאלו.
פתחתי את הדלת ועמדה מולי הפסיכית…אני לא אשקר, נדהמתי מהיופי שלה, הגוף שלה, השפתיים הבשרניות שלה, העיניים שלה… אוו, המחשבות שעברו לי בראש באותו רגע כל כך רעות, כל כך שאם תום היה יודע עליהן הוא מזמן היה קובר אותי בחיים, רציתי לטרוף לה את השפתיים ולהוריד ממנה כל פריט לבוש אפשרי, המחשוף שלה הותיר אותי עם ריר בפה, אבל התאפסתי מהר, היא אחות של חבר והיא מתנהגת כמו ילדה בת 10 "אני חושבת שהיום זה היום הכי נאחס שלי" היא אמרה לנוכח המראה שלי כשפתחתי את הדלת ונכנסה "את בטוחה? כי אני הייתי צריך להיתקל בך 3 פעמים" לעגתי לה תוך כדי שאני סוגר את הדלת והיא עשתה לי אצבע משולשת… היא הלכה לכיוון אח שלה, ואני בהיתי לה בתחת שהיה יותר מחרמן, היא ישבה עליו ולקחה לו את הטלפון מהיד "מצטערת בחורה מספר 541 תום לא יכול לדבר עכשיו, ביי" היא אמרה בנחמדות מזויפת, ניתקה את השיחה בלי לצפות לתשובה, זרקה את הטלפון למיטה, וחיבקה אותו "אולי תפסיקי לעשות את זה?" הוא כעס עליה מיואש ולא יכל להימנע מלחבק אותה בחזרה, ואני לא יכולתי להפסיק לחייך מההתנהגות המטורפת שלה שמזכירה את אחותי יותר מידי "אני לא יכולה להפסיק, זה כיף מידי" היא צחקה והם קמו מהכיסא "מזה המחשוף הזה?" הוא שאל אותה כועס והצמיד לה כרית לחזה, וכמובן אני לא יכולתי שלא להסתכל לכיוון החזה שלה למשמע המילה מחשוף "אל תתחיל עוד פעם" היא אמרה ביאווש, התקדמה לכיוון ארון הבגדים שלו וזרקה לו חולצה אחרת "קח, זו יותר יפה" היא אמרה לו והוא כמו מפגר הקשיב לה "טוב יאלה, בואו נזוז יש כמה בנות שמצפות לי" אמרתי בחיוך ומתבשם "כן, המורה להיסטוריה ממש נרגשת לקראתך" אלמה אמרה לי בלעג ותום צחק "שתוק יאפס" אמרתי לו, לקחתי את הטלפון שלי, פתחתי את הדלת, ואלמה קפצה לשק קמח על תום כמו ילדה בת 3.
התקדמנו שלושתנו לקראת המסיבה כשבידיוק התקרבו שתי בנות כוסיות ורק אלמה הפריעה לנו, התקדמתי לשתיהן וחיבקתי כל אחת מצד אחר, ראיתי את החיוך התמידי של אלמה יורד אט אט מהפנים וצחקתי…לא עשיתי כמעט כלום וכבר כבשתי אותה.
פחות מדקה עברה והיא הלכה לבדה למסיבה והשאירה אותנו עם הזוג בונבונים האלו.
הגענו למסיבה, התיישבנו וכמובן הראשונה לרקוד הייתה אלמה, לא יודע למה אבל לא ירדו לי ממנה העיניים, גם כשהתנשקתי עם אחת הבנות לא יכולתי להפסיק לבהות בה… המסיבה המשיכה ורקדנו וצחקנו, שתינו בסתר מתחת לשולחן והתחלנו עם כמה בנות, רשמנו כמה מספרים ואז הלכתי לשירותים כדי לשטוף את הפנים ושוב פעם מזל רע-אלמה.

נקודת מבט אלמה
בהמשך המסיבה נכנסתי לשירותים כדי להוריד קצת את נעלי העקב ששחקו אותי ולהשתחרר קצת "אוי איזה הקלה" אמרתי לעצמי באנחה כשהורדתי שאת הנעליים והנחתי על השיש, שנייה אחרי, נכנס הבן אדם הכי קרצייה בעולם-עומרי "אתה עוקב אחרי או משהו?" שאלתי בעקיצה לנוכח העובדה שכל הזמן אני רואה אותו "את רוצה שאני אעקוב אחרייך?" הוא שאל בחזרה, בהתגרות תוך כדי שהוא מתקרב אליי ואני הולכת אחורנית "את קצת מפחדת ולחוצה או שנדמה לי" הוא שאל שוב בהתגרות תוך כדי שהוא ממשיך להתקרב אליי ואני ממשיכה ללכת אחורה מלחץ, עד שאני נצמדת לקיר בלי לשים לב, היד שלו מעליי והפיות שלנו במרחק חמש ס"מ פחות או יותר "נדמה לך" עניתי לשאלה המגוכחת שלו ובלמתי אותו עם היד לפני שיתקרב אליי יותר "אני בידיוק כמוך, מחפשת גברים, לא ילדים קטנים של אבא" עניתי לו בלי להסס "את כזו ילדה היסטרית, את אוהבת את זה שכולם רוצים אותך ואת לא נענית לאף אחד" הוא אמר כאילו הוא מכיר אותי שנים "אתה לא יודע מי אני אז תסתום" אמרתי לו, התחמקתי מתחת ליד שלו, והתקדמתי לכיוון הדלת.. אך הוא משך אותי מהיד והצמיד אותי אליו כששוב היינו במרחק 5 ס"מ עם הפיות שלנו "מי את?" הוא שאל בהתגרות, מנסה לפתות אותי, ואני לא יודעת למה… אבל הולך לו טוב, מצוין אפילו, אבל בעד שום מחיר שבעולם אני לא אתקרב לבן אדם הדוחה הזה, יש לי גבולות ועקרונות. תוך כדי שאנחנו קרובים אחד לשנייה ולא אומרים כלום, רק בוהים אחד לשנייה בשפתיים ובעיניים במחזוריות, אנו שומעים את אחי תום מדבר עם מישהי,מנסה לפתות אותה קרוב לשירותים וזה נשמע שכל רגע הוא יכנס.. פחדנו שהוא יראה אותנו ביחד ויתחיל לדמיין דברים, אז בגלל האינסטינקט הראשוני שלי משכתי את עומרי לתא אחד בשירותים, כאשר הוא מתיישב ואני עליו כששוב אנחנו צמודים מאוד והפיות שלנו עוד יותר, ואני אומרת לעומרי בלחש לשתוק.


תגובות (1)

מהמםם

28/06/2017 15:30
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך