love_love_love
מקווה שאהבתן את הפרק♥ שירים שבפרק: I'M YOURS-JASON MARZ

החיים הם חלום-אלמה ועומרי פרק 5

love_love_love 29/06/2017 942 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתן את הפרק♥ שירים שבפרק: I'M YOURS-JASON MARZ

פרק 5
נקודת מבט אלמה
אח שלי יצא מהשירותים אחרי מזמוזים של עשר דקות עם איזה סתומה אחת, נגעלתי שהייתי צריכה לראות אח שלי עובד ככה על בנות ומשחק בהן, דומה ליצור הזה שאני יושבת עליו עכשיו כי דבר אחד זה לדעת על מה שהוא עושה, אבל דבר אחר זה לשמוע את זה ולראות את זה "אני לא מאמינה כמה מזל רע יכול להיות ביום אחד" אמרתי לעומרי במכוון כאשר הוא מבין שהוא חלק מהמזל הרע ביום הזה "הייתי נשאר איתך שעות לשמוע את התלונות שלך אבל יש לי כמה בחורות שמחכות לי" הוא ענה ויצא מהשירותים כאילו אני לא מעניניית אותו, כאילו לא היינו קרובים לנשיקה למרות שלא הייתי מביאה ליצור הזה נשיקה בחיים, וזה רק הרתיח אותי יותר, נעלתי את הנעליים בחזרה וחזרתי בעצבים למסיבה כאשר הדבר הראשון שאני רואה זה את עומרי המטומטם הזה יושב באחד השולחנות כשעליו יושבת איזה זולה אחת, זה עצבן אותי, היא ישבה עליו כמו שאני ישבתי עליו לפני פחות מ10 דקות וחשתי קנאה איומה שלא ידעתי איך לנהוג בה, התכחשתי אליה, הלכתי לכיוון אחר עד שנתקלתי בעומר "איה" אמרתי ונגעתי בראש שכאב לי "גם אותך אח שלי לכד?" עומר שאל אותי בחיוך כששם לב איך אני מביטה על עומרי "ממש לא" קבעתי "אני לא נמשכת לילדים קטנים ומפונקים שלא יודעים להסתדדר לבד" המשכתי את טענתי, מנסה לשכנע את עצמי יותר מאשר את עומר למה הוא לא מושך אותי "כן, תראי, הספיק לי חצי יום כדי להכיר אותך שאת לא מהבנות הסתומות האלו, אבל עם כל הצער שבדבר…נראה שהקסם של אח שלי חזק מידי" הוא ענה כשהוא מסתכל עליו ומחייך "הקסם של אח שלך לא קיים, אין לו קסם" אמרתי לו בעצבים, תפסתי את היד שלו ולקחתי אותו לכיוון הבמה "מה את עושה?" הוא שאל תוך כדי שהוא עוצר אותי שנייה לפני שעלינו "בוא נשיר כמו היום בבוקר" חזרתי לעצמי, לשמחת חיים שלי "את מטורפת, עכשיו?" הוא צחק "כן, כל שנה אני עושה את זה" אמרתי ועלינו לבמה לשיר את השיר "i'm yours" של jason mraz

נקודת מבט עומרי
תוך כדי שהייתי עם אחת הבחורות הכי יפות בבית ספר הזה ושנינו שתינו בסתר מהוודקה שהבאתי איתי השתנתה המנגינה הפתאום, וראיתי את אחי עומר עולה לשיר עם אלמה הפסיכית הזו, "בבקשה לא" לחשתי לעצמי והבחורה שלי שמעה אותי "אתה מכיר אותה?" היא שאלה לא מבינה "לא מה פתאום יפה" אמרתי ושיניתי את הבעת הפנים המבואסת שלי ונישקתי אותה בצוואר… השיר התחיל והייתי מהופט אליה, הקול שלה היה הדבר הכי יפה ששמעתי "לא משנה איפה היא זוהרת" תום אמר על אחותו מלא גאווה ולא יכולתי שלא להסכים איתו.
לקראת סוף השיר הבחורה שהייתה איתי שמה לב כנראה שהתכרזתי באלמה ולא בה אז היא פעלה, היא נישקה אותי בצוואר ומשכה אותי לקןם מהשולחן ויצאנו מהמסיבה, מתנשקים לכיוון החדר שלה, איך שנכנסו לחדר שלה היא נעלה אותו ובלי יותר מידי משחקים היא הורידה מעליה את החולצה שלה ואני את שלי..ההמשך היה תענוג.
פתחתי את העיניים בבוקר, מסוחרר לצד אותה בחורה מאתמול בלילה, הייתי חייב לקום, להתארגן מהר ולצאת לפני שיתפסו אותי פה, התלבשתי בפחות מדקה ויצאתי מהחדר שלה בשקט והצלחתי לצאת מאגף האושר-אגף הנשים, בלי שאף אחד יגלה.
נכנסו למתחם הכיתות, אך לפני זה עברנו ברשימות של מגמות ולימודים כדי לראות איפה אנחנו לומדים, בתוך כל הרשימות האלו השם של אלמה עלה מספר פעמים, בריקוד ובשירה,בתיאטרון, מדעי החברה, מדעי המדינה ופילוסופיה "סוג של גאון אחותך" אמרתי לתום "היא הגאון של הבית" הוא אמר גאה עד שמצא עד השמות שלנו ברשימה של קבוצת כדורגל של בית הספר, ואת הכיתה שאליה אנחנו הולכים ללמןד בצורה רגילה, "יאלה בוא" הוא אמר והתקדמנו לכיתה. הלימודים התחילומ והבנתי שהשעמום מתחיל מחדש, לפחןת זו שנה אחרונה ואולי בבית ספר הזה יהיה לי טוב יותר. מהשעה השלישית בערך הברזתי וחתכתי עם תום לאזור של אולם הריקןדים, אנחנו פרקטיים-שם הבנות הכי שוות! נכנסו לאולם, ולפי הטבלה עכשיו זה הזמן של תלמידות בכיתה יא', פתחנו את הדלת בשקט והצצנו בלי שישמו לב.. היה קשה שלא להבחין באלמה שהייתה בשורה הראשונה, רוקדת הכי יפה בבגדים הצמודים שלה.. אני לא יודע איך אני מצליח להתאפק בלי לנשק אותה ולהשכיב אותה. ליד אלמה הייתה אחותי היפה ששמתי לב שתום לא מוריד ממנה את העיניים "תרגע אתה אה?" אמרתי לו והבאתי לו תפיחה על העורף "עם מה?" הוא שאל בתמימות "עם אחותי, תזהר" סימנתי לו עם העין "אל תדאג" הוא ניסה לצאת מזה "טוב אתה התחמן בינינו איך נכנסים לדבר איתן?" הוא שאל והחליף נושא במהירות "תזרום איתי" עניתי בחיוך זדוני ונכנסתי אל תוך האולם.

נק מבט אלמה
אני עדן ושירז התחלנו לרקוד את הריקוד החדש שעברנו עליו עם המורה מהבוקר, התגעגעתי לזה כל כך. לקראת סוף השיר אח שלי ועומרי הדפקט נכסנו, אני יודעת מה הם מתכננים החרמנים האלו ואני שונאת את זה "מה עכשיו?" שאלתי מתקדמת לכיוון תום שעומרי עומד לידו "את תתעסקי בעיניניים שלך" עומרי ענה כשהוא משתיק לי את הפה עם היד ומתקדם לכיוון המורה וכמה תלמידות שהתרגשו ממנו כמו סתומות "אני שונאת את החבר הזה שלך" אמרתי לתום עצבנית ומאגרפת את הידיים "יופי, ככה אני רגוע שלא יקרה בינכם כלום" הוא אמר מרוצה והתקדם לעומרי "מה הם מתכננים?" עדן שאלה כשהיא מתקרבת אליי עם שירז "בטח להתחיל עם הבנות האלו ולראות אותן רוקדות" עניתי זועמת כשראיתי את עומרי ותום מדברים בשקט עם המורה "טוב, בהמשך השיעור שני החמודים האלו ישבו כאן" המורה שלנו אמרה אחרי כמה דקות של שכנועים "חמודים בתחת שלי" עדן אמרה עצבנית ומיד עלה לי חיוך על הפנים "אוי לא מה עכשיו?" שירז שאלה לחוצה "הם רוצים לצפות בשיעור ריקוד, אין בעיה בכיף שיהנו" אמרתי מרוצה מתקדמת למורה "עכשיו זה הריקודים המאולתרים לא?" שאלתי אותה מרוצה מעצמי "אלמה לא לעשות בלאגן בבקשה" שירז לחשה לי באוזן "אל תדאגי, זה יהיה משהו חמוד וקצר" עניתי לה ועדן התקרבה לברר מה התוכנית "אנחנו נרקוד לשניהם כמו שאף אחת לא רקדה להן, הם יראו איזה כלבות יש פה" עניתי והתקדמתי לכיוון המחשב כדי לשים שיר מספיק קצבי שבו אני עדן ושירז נאלתר ריקוד "לא אלמה, אני לא רוקדת אני אעזור לכן עם השיר" שירז אמרה חוששת והלכה לשים את השיר שאני ועדן נרקוד.
השיר Man I Feel Like A Woman התנגן ורקדנו בצורה הכי חושנית שיש, היינו כלבות אמיתיות באיך שגירנו את הבנים והתקרבנו אליהם במהלך הריקוד, הוזזנו את הגוף מולם, התיישבנו אליהם, קירבנו את השפתיים, ראינו איך משנייה לשנייה הריר שלהם נוזל. עצבנתי את אחי תום כמו שתכננתי ועל הדרך נהנהתי לראות את עומרי נותר עם פה פעור בגללי… כמו שאומרים הרגתי שתי ציפורים במכה אחת.
"מה את חושבת שאת עושה?" תום שאל אותי וגרר אותי הצידה "רוקדת בשיעור מחול" עניתי לו בהתחכמות ובחיוך רע "אל תעצבני אותי! למה עשית את זה?" הוא יצא מדעתו "ככה, כי ככה, כי זה השיעור שלי וזה הדברים שאני אוהבת לעשות ואתה חייב להרוס הכל ועוד עם החבר המטומטם שלך! אז אני לא אשתוק" עניתי כועסת במיוחד "ויותר טוב שתלך לעדן, כי נראלי שהריקוד שלה זה מה שהציק לך" צחקתי עליו והלכתי ממנו "היה מצחיק רצח" עדן אמרה לי אחרי שהיא סיימה את השיחה עם אח שלה "איך חשבת על זה?" עדן צחקה עליי ובידיוק שעמדתי לענות לה המנהל נכנס "אלמה, עדן ושירז תגשו אליי מיד למשרד" המנהל כעס, כנראה בגלל הבלגן שעשינו בטקס, אין לי כוח לנזיפות שלו "ואם כבר אני רואה אתכם זוג יונים, אז גם אתם" הוא הפנה את דבריו לתום ועומרי שניסו להסתתר ממנו ללא הצלחה.
הגענו חמשתנו למשרד והנזיפות של של הגנרל התחילו "מה שאתן עשיתן לא יעבור לכן בשתיקה!" הוא התחרפן "ואתם שניכם, תיענשו קשות על האלכוהול מאתמול או שחשבתם שלא נגלה?" הוא כעס על תום ועומרי "שתית אתמול?" שאלתי בכעס את תום והוא לא ענה לי, ידעתי שכן "תגיד אתה מטומטם? אולי די להתנהג כמו טמבל!" הרמתי עליו את הקול "ואת? יש לך זכות לדבר עם הריקוד המטופש הזה בטקס? זה נראה לך בסדר?" הוא שאל אותי "טוב שקט שניכם, כולכם תקבלו עונש אבל שני האחראים האמיתיים ישארו פה עכשיו" המנהל אמר ולמעשה רצה שנודה מי היה אחראי לכל סיפור, אבל אף אחד לא הסגיר אף אחד "אני אאלץ להעניש את כולם" המנהל הזהיר "טוב בסדר, אני אחראית על הריקוד" הצהרתי כדי שלא יקרה כלום לבנות והן ניסו לגונן עליי אך ללא הצלחה "כמו שחשבתי" המנהל אמר בזלזול "ואתם, מי הראש?" הוא שאל את תום ועומרי עד שעומרי הצהיר שזה הוא "יופי, מצוין, לפחות לקחת אחריות אתם יודעים, עומרי ואלמה הישארו כאן, השאר תצאו" המנהל אמר ונותרנו שוב אני ועומרי לבד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך