^-^Your Death
להתחיל? אל תדאגו... אני לא מפסיקה לכתוב את חצויים..... פשוט לקחתי הפסקה קצרה מלכתוב את הסיפור כי יש הרבה דמויות ואני עצרתי דווקא בקטע שמתחיל הכול הריבים המתח האהבות אכזבות ואני עדיין כותבת אותו אבל הפרקים אצלי חייבים להיות מוכנים מראש. ~דמיינוסמיילינרגש~

החיים הרגילים שלי- דמויות+ הודעה ברציתי להוסיף

^-^Your Death 26/03/2014 918 צפיות 2 תגובות
להתחיל? אל תדאגו... אני לא מפסיקה לכתוב את חצויים..... פשוט לקחתי הפסקה קצרה מלכתוב את הסיפור כי יש הרבה דמויות ואני עצרתי דווקא בקטע שמתחיל הכול הריבים המתח האהבות אכזבות ואני עדיין כותבת אותו אבל הפרקים אצלי חייבים להיות מוכנים מראש. ~דמיינוסמיילינרגש~

דמויות:
————————————————————————————————-
גאלה נרמי- הדמות הראשית
גיל:16
מראה:שיער חום-שטני ארוך עד אמצע הגב, חלק ובקצוות מתולתל, עיניים ירוקות, שזופה, גובה- ממוצע ורזה.
אופי:אמיצה, לא מתביישת להגיד לאנשים מה היא חושבת אליהם בפנים,תולעת ספרים, אוהבת לעצבן אנשים,אוהבת לשחק כדורסל,להתאגרף עם השק ולראות כדורגל (בעצם באופי יצא שתארתי את עצמי).
הורים: אין… מתו או יותר נכון נרצחו….
רקע: גרה עם אח שלה התאום שגדול ממנה ב2 דקות אצל דודה שלהם (אחות של אימם), ההורים שלה נרצחו מול עינייה, אנשים עם סמל על הכתף שאותו לא תוכל למחוק מראשה לעולם, סמל של נחש אדום בעל שני ראשים הפותח את פיו כאילו מזמין לאכול אותך.
————————————————————————————————–
דניאל נרמי- הדמות הראשית (2)
גיל:16
מראה:שיער חום-שטני קצר פרוע, עיניים ירוקות, שזוף, גבוה, רזה ושרירי.
אופי:אמיץ, חשדן,אוהב לעצבן את אחותו ולהגיד שהוא יותר גדול ב2 דקות,אוהב לשחק כדורגל ולהיות עם חברים שלו.
הורים:נרצחו…. (לא לוקח את זה קשה כמו אחותו)
רקע: גר עם אחות שלו אצל דודה שלהם, כל הבנות רוצות אותו, ותמיד מציקות לאחותו בגלל זה, אבל הוא… הוא לא מתאהב, הוא לא מרגיש שום דבר כזה, לפי מה שהוא אומר… גם לא ירגיש.
—————————————————————————————————
נירה שלמני-דמות משנית, וקצת ראשית.
גיל: 35
מראה: שיער בלונדיני ארוך ומתולתל, עיניים סגולות (היא שמה עדשות חומות), קצת שזופה, גובה- ממוצע ורזה.
אופי: חשדנית, אוהבת לבשל, מתאהבת בקלות, מוכנה לעשות הכול בשביל האהבה, דני (קיצור של דניאל) וגאלה יודעים את נקודות החולשה שלה.
הורים: אמה בת 76, וג'לום בן 80. גרים בכפר קרוב אליה.
רקע: אחותה נרצחה, והיא גרה עם אחייניה, הם כל הזמן רבים והיא משלימה בניהם.
—————————————————————————————————-
ג'ורג' קינגסטון- דמות משנית, קצת ראשית, יכנס בהמשך הסיפור.
גיל: 16
מראה: שיער שטני-חום חלש מאוד קצר ופרוע, עיניים כחולות כמו השמיים, שזוף, שרירי, גבוהה ורזה.
אופי: שחצן, לא מתבייש להגיד לאנשים מה הוא חושב אליהם בפנים, אמיץ, אוהב לעצבן אנשים ולהתעלל בחנונים, ולשחק ולראות כדורגל.
הורים:ג'וש בן 38, ג'ני בת 37. ההורים שלו הם ראשי העיר של עיירת דימלונג(המצאתי), לכן הם עשירים והוא משתחצן ומתנהג איך שבא לו.
רקע: לא עבר עליו שום דבר, חוץ ממות סביו(אבא של אמו) שהיה נורא קרוב אליו, אבל הוא המשיך הלאה (נקודה רגישה), לא מתאהב, בנות רוצות אותו, אותו זה לא מעניין, זה רק מעלה לו את האגו.
—————————————————————————————————–
אמה-דמות משנית, תכנס בהמשך הסיפור.
גיל:76
מראה:יחסית לגילה יש לה שיער בלונדיני חזק וקצר,עיניים תכולות(צבע נדיר),לבנה,גובה-ממוצע וממש קצת שמנה (לא רואים)
אופי: אמיצה(תורשתי),ביישנית, אוהבת לבשל הרבה, ואוהבת לארח את נכדיה:דני וגאלה.
הורים:מתו
רקע:לא משהו מיוחד, לא קרה לה משהו מעניין, הורייה מתו בגלל שהיו זקנים,והיא נשואה לג'לום, האהבה הראשונה שלה.
——————————————————————————————————
ג'לום-דמות משנית, יכנס בהמשך הסיפור.
גיל:80
מראה: שיער שחור,עיניים אדומות- חומות,לבן,גובה- גבוהה יחסית,ורזה.
אופי:אמיץ(תורשתי), אוהב לשפץ דברים, ואוהב מאוד את נכדיו :דני וגאלה.
הורים: אין.. מתו
רקע: שום דבר מיוחד, הוריו מתו מזקנה,הוא נשוי לאמה, האהבתו הראשונה.
—————————————————————————————————-
דמויות נוספות יכנסו בהמשך הסיפור…..


תגובות (2)

אהבתי תמשיכי

26/03/2014 19:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך