^-^Your Death
למי שמכם ראה את הפרק... החלטתי לשנות אותו, אני חושבת שיותר מעניין כשיש מתח, אז קבלו את הפרק!

החיים הרגילים של נערה בגילי- פרק 12!

^-^Your Death 03/04/2014 851 צפיות 3 תגובות
למי שמכם ראה את הפרק... החלטתי לשנות אותו, אני חושבת שיותר מעניין כשיש מתח, אז קבלו את הפרק!

-נקודת מבט של גאלה-
מה?????
העברתי מבט בעיניו הכחולות, וכך גם הוא עשה רק על כל הפנים שלי, ונעצר בשפתיים, הוא התקרב….
הוא החליט לדבר, ואמר "אז מה? שמעתי שאת וה… עיזבי אני לא אגיד איך אני קורא לו, ביחד" ולא הפסיק להסתכל עלי.
זזתי אחורה ואמרתי "אני הולכת" הסתובבתי, והתחלתי ללכת לכיוון הפנימיה, כשהרגשתי שמישהו נוגע בידי.
הסתובבתי וראיתי את ג'ורג', שוב.
"נו מה?!" כבר התחלתי להתעצבן, הוא רק חייך ומשך אותי קרוב לגופו, "נראה לי שטעית פרינססה, ממני לא בורחים".
גיחכתי ואמרתי "תמיד יש פעם ראשונה, לא?", הוא חייך וענה לי,"יש פעם ראשונה, אבל לא הפעם".
נאנחתי, הוא כבר הוציא לי את כל האנרגיות מהגוף, ועוד ביומיים, פשייי שבר שיא שאף אחד לא שבר אי פעם.
"אני חייבת לזוז לדור ביי" אמרתי והסתובבתי, הוא עזב את ידי ושחרר אותי, שמעתי אותו קורא מאחורה, "זה עוד לא נגמר פרינססה!".
הסתובבתי בלי לומר דבר, הוא עמד שם עם ידיו בכיסי הג'ינס, ועיניו נועצות מבט בגופי ובעיניי, נאנחתי והיסתובבתי חזרה, הלכתי לחדר שלי בפנימייה.
נכנסתי לחדר וראיתי את דינה בוכה על המיטה שלה, מחבקת את ברכייה.
"דינוש מה קרה?" שאלתי בחשש, ורצתי למיטתה, היא נשמה עמוק ואמרה "אח שלך….. אני הבנתי שאני אוהבת אותו", הייתי בשוק היסטרי, פערתי את עיניי ואת פי, מה?! הם אף פעם לא הסתדרו… ועכשיו היא אוהבת אותו? והם עוד התנשקו קודם אז בכלל….
"את לא צריכה לבכות בגלל זה, אהבה זה דבר טוב, את רק צריכה ללמוד איך להשתמש בזה בעדך" אמרתי לבסוף, אחרי שקילת מילים, היא חייכה.
היא אמרה לי "את צודקת, אני אוהבת אותו, ואני אגיד לו את זה" וקמה ממיטתה מתקרבת לדלת, הינהנתי ורק אז הבנתי מה אמרה.
"לא, לא!" צעקתי, היא היסתובבה, וסגרה את הדלת הפתוחה, "למה?" היא שאלה, "את לא מבינה? הוא יעיף אותך ויגיד יופי את כמו כל השאר, את צריכה…. לא זה רעיון גרוע" אמרתי, היא היסתכלה עלי בעיניים גדולות, והתחננה שהמשיך.
נאנחתי, "טוב, נו" אמרתי, היא חייכה והתיישבה על ידי על המיטה, התחלתי "את צריכה…………… לנשק אותו שוב, ככה תראי אם גם הוא מרגיש אלייך משהו ויזרום, ואם לא, במילא הרווחת נשיקה, ועוד משהו, ממתי אכפת לך מאגו? לא אכפת לך נכון? אז יאללה" סיימתי, היא היסתכלה עלי והינהנה.
"אני הולכת לעשות את זה עכשיו" היא אמרה וקמה מהמיטה, חייכתי לה, והיא לי, היא פתחה את הדלת ויצאה בה.
הלכתי למיטתי ונזכרתי שמחר מתחילים הלימודים, מרוב היום הארוך הזה, ומרוב החשיבות הרבות, פשוט… נרדמתי.
נשמעו דפיקות קלות על הדלת, התעוררתי, הלכתי לכיוון הדלת, מביטה בדור בעיניי הירוקות, הוא הסיתכל עלי ושאל "אפשר להיכנס? פשוט דינה ואח שלך תפסו את החדר".
צחקתי, והוא צחק מהצחוק שלי, הוא ודני כל פעם שהם לידי ואני צוחקת, הם צוחקים איתי ומצחיקים אותי יותר, מה לעשות? יש לי צחוק מדבק.
"כן ברור" עניתי, וזזתי לכיוון הצד השני של הדלת כדי להביא לו להיכנס, הוא נכנס וסגר את הדלת אחריו.
הוא התיישב על מיטתי, ומשך אותי מעליו, הוא התחיל לנשק אותי בצוואר, צחקתי, הוא עבר לשפתיים, שפתיו נגעו בשפתי הרכות.
וככה היינו, אני מעליו על המיטה, כשאנחנו מתנשקים.
הדלת נפתחה בחוזקה ובה נכנסה דנה, היא ראתה אותי ואת דור מתנשקים ואמרה, "אה… מצטערת על ההפרעה, פשוט אני חייבת את גאלה".
חייכתי לכיוון דור, והוא רק נאנח והינהן, "טוב" הוא קם מהמיטה, נישק אותי בשפתיים, ויצא מהחדר.
היא התיישבה על מיטתי מהר, "את לא מבינה מה קרה לי עכשיו" היא אמרה, גיחכתי ועניתי לה "אני גם לא יודעת מה קרה, אז שתפי" והעברתי את עצמי למצב ישיבה.
היא נשמה עמוק והתחילה לספר.
"הלכתי במיסדרון, אל החדר שלך, ופתאום התנגש בי אור…….", "רגע, רגע מי זה אור?" קטעתי אותה, היא היסתכלה עלי, לקחה דף ורשמה לי:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שם: אור דמורו
גיל:16
מראה: שיער חום (מארינס), עיניים ירוקות, אבל כהות, גבוה, שזוף, שרירי, עגיל בגבה, עגיל באוזן, בקיצור…. ערס.
תיאור: החבר הכי טוב של ג'ורג', הוא זה שגר איתו בחדר בפנימייה, הוא כל הזמן אם ג'ורג' הוא דבוק אליו, הרבה קוראים לו ' שפוט של ג'ורג' '.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אההה זה הזה, שאמר לי שהוא ישאיר לבד אותי ואת ג'ורג' היום, עכשיו הכול ברור……
"אז בקיצור" אמרה דנה והמשיכה,
"הוא התנגש בי ואמר תתנגשי בחברים שאין לך חננה, מאז שאני מכירה אותו שזה בערך… שנתיים, הוא תמיד אומר את זה, שאני חננה, הוא תמיד מוציא לי את העצבים ושנייה אבל גם יש לי עיקצוצים בבטן כשאני רואה אותו" היא גמרה.
חייכתי אליה ואמרתי, "עיקצוצים? את מאוהבת, ולא באח שלי", היא חייכה חזרה ואמרה, "אבל הוא כזה שתמיד מחליף בנות כמו גרביים", ונאנחה.
עניתי "כע אה, סתם ילד אל תשימי לב, אבל אם את דלוקה אז את חייבת לפעול", היא גיכחה ואמרה "אני לא הולכת לעשות כלום, כולם יצחקו עלי".
נאנחתי, אני מבינה שהמקום הזה מוציא מהר כוחות אה?, אמרתי לדנה שאני עייפה, והיא יצאה מהחדר.
החלפתי בגדים, ושמתי פיג'מה, את שיערי החום- שטני פיזרתי, ונשכבתי על המיטה, פשוט בלי לחשוב על כלום, נרדמתי.


תגובות (3)

תמשיכיייייייייייי

03/04/2014 13:38

המשךך

03/04/2014 14:21

המשךךךךךךךךךך

03/04/2014 14:28
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך