^-^Your Death
ווואי פרק שמונה! אולי תיהיה הפתעה בפרק הבא לכבוד הפרק העשירי! להמשיך?

החיים הרגילים של נערה בגילי- פרק 8!

^-^Your Death 30/03/2014 897 צפיות תגובה אחת
ווואי פרק שמונה! אולי תיהיה הפתעה בפרק הבא לכבוד הפרק העשירי! להמשיך?

-נקודת מבט של גאלה-
נכנסתי לחדר, ונשכבתי על המיטה, פתאום דלת החדר נפתחה ובה נכנסה דינה בסערה.
"מה קרה?" שאלתי, מרימה את ראשי מהכר הרך והנוח, היא היסתכלה עלי ואמרה "יש אספה, צריך לבחור בגדים".
צחקתי, אני מתה על הילדה הזאת "חשבתי שקרה כבר משהו", היא היסתכלה עלי וקרנה מאושר רב.
קמתי מהמיטה מהר, מתקדמת אליה, ושאלתי "מה קרה?", היא רק חייכה בביישנות ואמרה "כלום".
הסתכלתי אל תוך עינייה החומות, ושאלתי שוב "מה קרה?", היא נאנחה,התיישבה על מיטתה,וסימנה לי לשבת על ידה.
התיישבתי, והיא התחילה לספר, "טוב, אז ככה, אחרי שיצאת להחזיר את הטפסים, שמתי לב שהשרשרת שלי לא עלי.
אז התחלתי לחפש אותה, ולא מצאתי… הלכתי לחדר של דור ודני, ושאלתי אותם אם ראו את השרשרת, הם ענו שלא.
דור יצא מהחדר ואמר שהוא הולך לאכול, אני אמרתי לדני שגם אני אלך, כי הם לא יודעים איפה השרשרת.
הוא הציע לי שנלך לחפש ביחד ובטוח נמצא אותה,יצאנו לחפש את השרשרת, ואחרי חיפושים מפרכים מצאנו אותה מתחת לשטיח הכניסה לפנימייה.
הוא חייך אלי, ואני החזרתי חיוך, הוא התקרב אלי ושם על מותני את ידו, לפני שהספקתי להגיב, הוא נישק אותי".
היא גמרה בחיוך, ואני הייתי בשוק היסטרי… אח שלי? זה שבנות מנשקות אותו ולא הוא אותן, נישק את החברה הכי טובה שלי? הוא לא מאוהב.. אני רואה לו בעיניים, יכול להיות ש… לא, לא זה לא יכול להיות, אני צריכה לשאול אותו.
התרוממתי ממיטה של דינה, התקרבתי לדלת ואחזתי בידית, שאלה אחת עדיין עמדה בראשי, הסתובבתי אל דינה, ושאלתי, "זרמת איתו?".
השאלה פשוט יצאה מפי מבלי שיכלתי לעצור בעדה, דינה היסתכלה עלי אם עינייה החומות וענתה, "כן".
פתחתי את הדלת, והתחלתי ללכת במהירות ובזעם לחדרו של דני ודור, אך קרוב לדלתם נתקלתי במישהו.
הרמתי את מבטי למעלה, וראיתי את דור, הוא הושיט לי את ידו בחיוך ואמר, "תיזהרי, את בסדר?".
חייכתי אליו חזרה, נאחזתי בידו,קמתי ועניתי לו "כן אני בסדר, תגיד דני אצלכם בחדר?", הוא בחן אותי אם עיניו הירוקות עם גוונים צהובים, שילוב מדהים, במיוחד בשבילו.
הוא הינהן אלי כתשובה, חיבקתי אותו ואמרתי לו "תודה" הוא החזיר חיבוק, השתחררתי ממנו, והתחלתי ללכת לחדרם.
פתחתי את דלת חדרם בלי לדפוק, וגיליתי את דני יושב על המיטה, כשמישהי מסבירה לו משהו, והוא כרגיל לא מקשיב.
"זה אחד הכללים בפנימייה, אסור לשת…" היא אמרה, ולא הספיקה לסיים כי קטעתי אותה, "את יודעת שהוא לא מקשיב, למה בכלל לנסות?" שאלתי.
היא הסתובבה אלי, ועיניי השקד שלה התגלו בפניי, היא חייכה והושיטה לי את ידה כדי ללחוץ לי אותה, הושטתי את ידי וחייכתי אליה חזרה.
"את אחותו? שמעתי עליך מלא, הקבוצת כדורגל דיברו אליכם, על זה שיש לך וואחד פה" היא אמרה, והשתחררה מהלחיצה.
צחקתי טיפה, "כן, הפחדתי אותם קצת, אבל אין מה לעשות… כל אחד צריך לדעת איך לדבר איתי, זה חובה", היא צחקה, ושיערה הג'ינג'י התנפנף קצת.
דני התערב לשיחתנו, "אחות, רצית משהו או שאני יכול להמשיך לראות טלוויזיה?" שאל, הסתכלתי על הנערה הג'ינג'ית, ושאלתי את השאלה שהכי מעניינת אותי עד עכשיו.
"מי את?" שאלתי, היא חייכה אלי ואמרה "אני דנה, אני לומדת פה, וביקשו ממני להגיד את החוקים, לתלמידים החדשים".
"אוקיי, את יכולה בבקשה ללכת לחדר שלי? להסביר לשותפה שלי את החוקים? אולי תתחברו מהר כמו שאני ואת התחברנו, זה חדר מספר 346" אמרתי.
היא הינהנה, והזיזה קצוות שיער ג'ינג'י שנפלו על פניה, "הינה הטלפון שלי, אני הולכת לדבר אם השותפה שלך, נדבר" היא אמרה, ונתנה לי מהר דף, אם מספר טלפון רשום עליו, ויצאה מהחדר.
רשמתי את מספר הטלפון שלה לטלפון, ורשמתי אותה בתור דנדוששש, את הנייר השארתי בידי.
אח שלי היסתכל עלי, כשהבחין במבטי הממושך עליו, ונאנח, "מה?" שאל, התיישבתי לידו על המיטה.
"למה נישקת את דינה?" שאלתי בכעס, הוא היסתכל עלי עם עיניו הזהות לעיניי, ואמר "זה לא עיניינך" והסיט את מבטו ממני, וחזר להיסתכל בטלויזיה.
נשמתי עמוק לפני ששאלתי, ובסוף שאלתי, "אתה היתערבת עליה?", הוא היסתכל אל תוך עיניי, ועיניו סימנו לי בלי מילים את חששותי, כן.
"למה?" שאלתי בצעקה, הוא היסתכל על פריט כלשהו בחדר ואמר "כי ככה, רציתי להוכיח שאני יכול להשיג כל אחת".
נשמתי עמוק ואמרתי ברוגע, "אוקיי, אני סולחת לך, אבל היא בפנטזיות עכשיו שאתה הנסיך שלך", נופפתי בידי בייאוש.
"דני… בבקשה, אם אתה רוצה מישהי בבקשה לא את דינה, אני לא רוצה לאבד את החברה הכי טובה שלי" אמרתי ברוגע מוחלט.
פתאום הוא שאל אותי, "למה היא זרמה? היא יכלה להיתנגד", היסתכלתי אל תוך עיניו ואמרתי בשקט, " אני רואה איך היא מחבבת אותך, היא כל הזמן מיסתכלת עליך ואתה מיסתכל על בנות אחרות, שלא תבין אין לי בעיה עם זה, אבל בבקשה אל תתעסק עם דינה, אתה תשבור לה את הלב, כמו לכולן".
הוא היסתכל עלי והינהן, "אוקיי אחות, אני לא אתקרב אליה, יש לי עוד דברים לעשות בחיים" ענה, חייכתי אליו, וחיבקתי אותו חיבוק אחים.
"חוץ מזה, ראיתי פה כמה חתיכות" אמר לי וקרץ אחרי שהתנתק מהחיבוק, צחקתי קלות ואמרתי "אחלה, אני זזתי אח".
הוא החזיר לי ביי, ויצאתי.
נכנסתי לחדר שלי, וגיליתי שם את דינה ודנה מדברות וצוחקות ביחד, הצטרפתי לדיבורם, וצחקנו עד הערב.


תגובות (1)

תמשיכייייייייייייייייי

30/03/2014 18:54
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך