almog56
השקעתי המון בהקדמה, זה בערך תקציר של עונה 1..
מאוהבת בכן <3
תגיבו ._.

החיים לא משהו – עונה 2 – הקדמה

almog56 12/09/2013 1023 צפיות 7 תגובות
השקעתי המון בהקדמה, זה בערך תקציר של עונה 1..
מאוהבת בכן <3
תגיבו ._.

אז היי, קוראים לי ניל, בת 16, שיער שחור חלק עניים כחולות, גבוהה אבל לא יותר מידי… אני מלאה אבל במקומות הנכונים!
יש לי משפחה עשירה, אבל אני לא מנצלת את זה.. אולי ממבט ראשוני אני נראת פרחה/פקאצה אבל אני ממש לא!
חבר? אין. אבל אני גם לא רוצה, נמאס לי לבכות מהם…

מייקל:
האקס שלי. בגד בי פעמיים עם אותה אחת, זבל של ילדה! מיכל. אני יודעת שזה לא השמתו שהיא נישקה אותו, אבל עדיין השפתיים של שניהם נגעו אחד בשני, אז זאת בגידה!
הוא היה חבר מושלם, אין מצב שיקרה בנינו כלום, אני לא ממש רוצה לראות אותו…, שיער שחור, עניים ירוקות מושלמות (יש לי חולשה לעניים ירוקות!)
עוד מלפני שהכרנו הוא התחיל לעשן… גרמתי לו להפסיק…אין מצב שיהיה לי חבר מעשן! אני שונאת את הריח הזה! אני לא מבינה למה יש אנשים שמעשנים, זה כל כך לא בריא!

מאי:
שיער שטני מושלם! עניים ירוקות, חברה הכי מושלמת שאפשר לבקש! היא תמיד שם בשבילי, גם שהיה לי ולמייקל את כל הריבים שלנו, היא הייתה כמו מטפלת זוגית, חולהה עליה!!
אין חבר- הרבה בנים רודפים אחריה אבל היא מסננת את כולם… היא מחכה לאחד, היא מאוהב בדילן, אני חושבת שזה התפתח לאינשהו…מקווה.

דילן:
הידיד הכי טוב שלי, אנחנו מכירים מגן חובה. הוא חתיך ברמות, שיער בלודיני עניים ירוקות.
חברה- אין. כולן רודפות אחריו, כולן, מחכה לאחת כמו מאי. אני לא יודעת אם הוא אוהב את מאי, אני צריכה לבדוק, הם ממש מתאימים אבל זה יהיה לי מוזר, כאילו הידיד הכי טוב שלך והBFF שלך חברים?

דניאל:
האקס שלי, באיזה יום כשהינו ביחד הוא פתאום ברח לי, אחרי משהו כמו חצי שנה הוא חזר והסביר לי שהוא ברח רק בגלל שמיכל אימה עליו שהיא תגלה שהוא היה בכלא, עזבו מסובך..
כן, הוא היה בכלא לחצי שנה, אני לא היכנס למה אבל הוא לא היה צריך להיות שם…
עניים חומות, שיער שחור, נראה לא משהו מיוחד, אבל הוא חתיך.

מיכל+עדי:
טווב אני לא יפרט עליהן, סתם 2 מגילות, רק מסכסכות בין זוגות ואיך שהו זה תמיד פוגע בי, שונאת אותם….

נטע:
שיער חום תלתלים, עניים ירוקות, מושלמת! מאי נטע ואני BFF אנחנו מספרות הכול אחת לשניה, עם מאי אני מרגישה יותר פתוחה אבל זה לא משנה…
חבר? יש. דניאל, כן האקס שלי, הוא הפסיק לאהוב אותי (סוף סוף!) הם ממש חמודים ביחד, אני שמחה שהם ביחד, שהוא התגבר עליי.

נדב כחלון:
שער שחור, עניים ירוקות, קיצר חלום של כל בת, אני הכי מבוקש בעיר, כל הבנות מתחננות שאני רק הסתכל עליהן.
בטחון עצמי בשמיים כמו שאתם רואים, אני נידלק בקלות ונירגע בקלות… אם הייתי בת 100 אחוז הייתי מתאהב בעצמי. אני מאלה שלא אכפת להם לפגוע בבנות…. כל יום סטוץ, החיים הטובים, לא?
אלכוהול, סיגריות ומזרחית- החבים הכי טובי, נודר!!
הורים ? חחחחחחח אחלה בדיחה, לא מכיר ת'מילה הזאת בכלל , מבחינתי אין לי הורים, אחי עידו הוא כל העולם שלי! יש לי רק אותו בעולם הזה נשבע!
גר בפנימיה, טוב לי שם עם כולם, כל יומיים מסיבה, חיי את החיים.
משחק כדורגל בהפועל תל אביב נוער, הפועל בנשמה!!!
חברה? יש, איב נוימן, כוסית אש! אני לא אוהב אותה משהו, היא רק בשביל הסקס.
מחר מגיעה איזו חדשה, הסטוץ הבא שלי, מקווה שהיא שווה את זה….

להתחיל ? (:


תגובות (7)

ברוקר שלהתחיל זה מושלםםם תמשיכייי

12/09/2013 10:40

נשמע מדהים תתחילי:)

12/09/2013 10:45

תתחילי

12/09/2013 10:49

למה מישהי בשם מיכל היא תמיד הרעה? לא עשיתי שום דבר!
נשמע מעולה. תתחילי! :)

12/09/2013 10:51

תעליייי כבררר

12/09/2013 11:07

תתמשיכיליייייייי

12/09/2013 13:11

ווואאייי נשמעעע טוווו אוובב!!!! תמשיכיייי!!!!

12/09/2013 14:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך