nikolm24
לא הייתי בבית כמה ימים אז לא פרסמתי עוד פרק.. אבל עכשיו חזרתי והינה עוד פרק D:
אם תאהבו אני אמשיך..

החיים לא תמיד דבש.. ~6~

nikolm24 12/06/2013 299 צפיות 4 תגובות
לא הייתי בבית כמה ימים אז לא פרסמתי עוד פרק.. אבל עכשיו חזרתי והינה עוד פרק D:
אם תאהבו אני אמשיך..

ישבתי בסלון כמה דקות המומה ממה שקרה והרגשתי פרפרים בבטן ופשוט התאהבתי בו. "אז.. הוא חבר שלך?" אמרה אימי וצחקה.
"מה?! היית פה כול הזמן הזה?" אמרתי, "לא כול הזמן, רק חלק מהזמן" צחקה
"טוב נו, אני לא יודעת ואני עולה להשלים את החומר" אמרתי ועליתי לחדר.
ישבתי בחדר והשלמתי את כול החומר . אחרי כמה דקות פשוט ישבתי בחדר עם חיוך מאוזן לאוזן.

ביום למחרת קמתי בבוקר והיו לי בחילות וכאבי ראש נוראיים.
אמא שלי כבר לא הייתה בבית והיא יצאה לעבודה, התהלכתי בבית ולא ידעתי מה לעשות . חיכיתי שטיילור יבוא. המשכתי ללכת בבית עם סחרחורות מטורפות , ובשלב כלשהו פשוט נעצרתי ונפלתי לרצפה, פשוט התעלפתי.
אחרי שעתיים בערך טיילור בא, הוא דפק בדלת ואף אחד לא פתח לו , אמא שלי הייתה בעבודה ואבא שלי בניו-יורק ואני מעולפת.
הוא הלך לחלון של המטבח והציץ בו , וראה אותי מעולפת , הוא נכנס דרך החלון הפתוח ופשוט התחיל לצרוח " ניקול!! קומי!" אבל אני לא התעוררתי
טיילור התקשר לאימי ותוך כמה דקות היא כבר הייתה בבית ואחרי זה ישר הם הזמינו אמבולנס ושוב אישפזו אותי בבית החולים. לאחר שעה התעוררתי עם כאבי ראש נוראים!
הרופא נכנס לחדר ואמר לטיילור ולאמא שלי "אי צריך שתצאו , החלטנו לעשות לה בדיקה כללית של כול הגוף, כי משהו לא בסדר מתרחש כאן .
אמא שלי יצאה עם דמעות וטיילור אחריה כשהוא מנסה להרגיע אותה
הרופא עשה לי את כול הבדיקות ושחרר אותי הביתה ואמר לאימי, " אל תשאירי אותה בלי השגחה שוב כי זה יכול לקרות שוב. " "אני לא יכולה לקחת כבר חופשים מהעבודה, מה אני יעשה עכשיו? " אמרה אימי .
"אל תדאגי , אני אשאר איתה מחר בבית" אמר טיילור לאימי .
אימי חיבקה את טיילור ואמרה לו תודה וחזרנו כולנו הביתה. באוטו ישבנו אני וטיילור ואימי נהגה.
"אז מתי התוצאות של הבדיקות צריכות להגיע? שאלתי את אימי. "אני לא בטוחה מתוקה, בשבועיים הקרובים" אמרה והמשכנו בנסיעה.
אימי הסיעה את טיילור לביתו כי כבר נהייה מאוחר ואנחנו נסענו לבית , ברגע שנכנסתי לחדר ישר נרדמתי.
בבוקר התעוררתי כששמעתי את הדלת נטרקת.
ירדתי למטה וראיתי שאימי הלכה לעבודה וטיילור בא, הסתכלתי על עצמי ושמתי לב שאני עם שיער מבולגן ולא צחצחתי שיניים ואני בפיג'מה בכלל . ישר רצתי למעלה החלפתי בגדים והסתרקתי וצחצחתי שיניים.
ירדתי שוב למטה ואני וטיילור הלכנו למטבח.
"אתה רוצה משהו לאכול או לשתות? שאלתי.
"אממ.. את יודעת מה, תשבי בכיסא ואני אכין לנו ארוחת בוקר" אמר לי
"אהה באמת? אתה יודע לבשל? לא ידעתי.." אמרתי לו.
"את לא יודעת עליי המון דברים" אמר לי
"אתה צודק, אז תספר לי על עצמך " אמרתי
"אוקיי אז ככה.. אני טיילור ואני בן 16 בדיוק כמוך , הייתי עם ההורים שלי בשליחות של שנה בניו יוק וחזרתי לא מזמן ובאתי ללמוד בבית הספר שלך , אממ אז מה עוד? אהה כן אני אוהב לבשל ולהציק לאנשים" אמר לי וצחק ואני צחקתי גם.
טיילור הכין חביתה ושוקו לכול אחד , ישבנו לאכול והסתכלנו אחד על השנייה והתחלנו לצחוק. אחרי 10 דקות שסתם צחקנו אחד על השנייה , טיילור שאל אותי " על מה בדיוק צחקנו? "
וזה גרם לשתינו לצחוק אפילו יותר.
אחרי שאכלנו הלכנו לסלון וראינו טלוויזיה ודיברנו.
"אממ, את זוכרת את המכתב הזה שכתבת לי ושמת לי בלוקר? " שאל


תגובות (4)

ממש יפה!
תמשיכו מהר!
אבל את לא יכולה לכתוב שהיא מספרת והיא יודעת מה קורה כשהיא מעולפת
כי זה פשוט ממש לא הגיוני.
את יכולה לעשות,
-לפתע הכל הפך שחור. התעלפתי.
לאחר זמן שנארה כמו נצח פקחתי את עייני וחדר לבן כיונה נגלה לעיניי.

12/06/2013 06:23

מהמם

12/06/2013 06:47

מושלםםםם

14/06/2013 14:32

ממש יפה…
תמשיכי !

15/06/2013 11:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך