TamarXD
יום מקסים 3>
"האושר הוא בושם שאינך יכול לצקת על אחרים מבלי שכמה טיפות ממנו יפלו גם עליך."
("החיפוש אחר הציפור הכחולה")

החיים על פי הילה- דף דמויות מסודר

TamarXD 27/07/2013 855 צפיות 5 תגובות
יום מקסים 3>
"האושר הוא בושם שאינך יכול לצקת על אחרים מבלי שכמה טיפות ממנו יפלו גם עליך."
("החיפוש אחר הציפור הכחולה")

אני לא מתחילה מחדש או משהו, אחר כך אני יעלה את פרק 4.
אזהרה: מדובר בלמעלה מעשר דמויות חדשות D: (על הילה זה הכל בהקדמה) יהיו פה דמויות יותר מרכזיות ופחות מרכזיות.

דניאל- בן 16, שיער שחור, עיניו כחולות כקרח כשל הילה. האקס של הילה, "בגד בה" כדי שלא תמות.
בן אדם מקסים, נאמן ואוהב. חברו הטוב ביותר הוא אלכס.

אלכס- בן 16, שיער שטני, עיניים חומות בורקות. חבר של אדווה. ערס, סטוציונר, רודף שמלות.

שירה- בת 16, שיער חום כהה גלי עד לקצת אחרי הכתפיים, עיניים חומות, שמנמנה. חולת שופינג, חופרת שצריך , נחמדה, לב זהב, נפגעת קלות, עושה סצנות דרמות מהעלבות, מצחיקה. אוהבת את אלכס. (תודה ל- i love me)

אסף- בן 16, שיער חום, עיניים כחולות, שזוף, גבוה. ערס, סטוציונר, רודף שמלות, פעם נפגע לכן אינו רוצות להתאהב שוב. מתחבר עם הילה עוד בהתחלה. (תודה ל- מאוהבת בך)

אדווה- בת 16, שיער שחור ארוך, בקצוות מחומצן לבלונד, עיניים חומות, חברה של אלכס. פרחה, בטוחה שהיא הכי יפה מכולם, אין טיפת שכל, שונאת טבע, לב שטן, דרמטית. האויבת של הילה וחברותיה. כל חברותיה מזויפות. (תודה ל- i love me)

רז- בן 17, שיער שחור, עיניים ירוקות, אח של רותם, בליין, חביב, אוהב לעזור, בנות רודפות אחריו. חברו הטוב של טום. (תודה ל-Angel of love)

גאיה- בת 16, שיער בלונדיני באורך בינוני, עיניים כחולות, נחמדה, אמיצה. (תודה ל-צ'ירונו)

טום- בן 16.5 שיער שטני, עיניים כחולות. חצוף, מתעצבן מהר, שומר על האנשים החשובים לו. חברו הטוב של רז,ערס ,סטוצינר, לא בנוי לאהבה, לא אוהב התחייבות, עד שהגיעה האחת שהוא רוצה להשתנות בשבילה, אוהב ים לגלוש, בליין. (תודה ל-Angel of love, שיניתי את השם לטום.)

רותם- בת 16, שיער שחור עם קצוות בצבע בלונד, עיניים חומות גדולות. עוזרת, חביבה, בליינית, אופנתית, מתעצבנת מהר, מקובלת. מאוהבת בטום. (תודה ל-Angel of love)

עדי- בת 16, שיער חום עם קצוות בלונד, עיניים חומות דבש. אחראית, דואגת לסדר את המצב, יודעת את כל הרכילויות של השכבה ובכלל,חשוב לה מהחברות שלה והיא תעשה עבורן כל מה שתוכל . חברה של כולם. ( תודה לסיפורונת)

רון- בן 16, שיער ג'ינג'י, עיניים שחורות גדולות. חבר טוב, בליין, ביישן. מאוהב בעדי.


תגובות (5)

איזה נחמדה ^^
אגב , מתי תבינו שקוראים לי אורין? -.-

27/07/2013 02:32

אורין, זה פשוט מסורת באתר לקרוא למשתמשים באתר בכינוי שלו. חוץ מזה, את לא יכולה לצפות שכולם ידעו את זה. אם את כל כך לחוצה על השם שלך, תחליפי את שם המשתמש למשהו עם "אורין".

27/07/2013 10:51

יא זה ממש יפהה♥ תתחילי כבר תסיפוור ותודה שהכנסת את דמותיי♥
אוהבתת שבוע טווב (:

28/07/2013 01:36

התחלתי, אני בפרק 4 כבר מזמן… מוחעחע O_O

28/07/2013 03:09

michal2467300 , לא ביקשתי ממך להסביר לי\לצאת עלי , תודה.

28/07/2013 05:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך