TamarXD
מה שאני מתכננת לכם........ מוחעחעחעחע!

החיים על פי הילה- פרק 10 חלק ב'

TamarXD 06/09/2013 827 צפיות 6 תגובות
מה שאני מתכננת לכם........ מוחעחעחעחע!

"הילה, הכל בסדר?" שאל אותי אסף.
"אסף, תעשה לי טובה, קח את זה ותעוף ממני!" צעקתי על אסף והושטתי לו את הנעליים, התכשיטים והתיק.
"מה?" שאל אסף מבולבל.
"תגיד מה לא מובן?! קח את זה ותעוף ממני!" אמרתי לאסף, הוא התקדם במהירות לעבר האוטו ונסע לדרכו.
"והנה שוב, אני רצה…" נאנחתי לעצמי והתחלתי לרוץ. פשוט רצתי, הפלאפון שלי נשבר ואין לי דרך למצוא את רחוב דיזנגוף, אבל זה לא מה שיעצור אותי, אם אימא חיה, העובדה שיכול להיות שרחוב דיזנגוף נמצא בצד השני של הארץ, לא מעניינת אותי.
עצרתי ליד הקיוסק השכונתי.
"מנחם, כפרה עלייך, תרשום שקניתי בקבוק מים, אני אשלם לך אחר כך." אמרתי ולקחתי בקבוק מים.
"טוב, אבל רק הפעם!" אמר. יצאתי מהחנות והמשכתי לרוץ, אך הסתובבתי וחזרתי.
"אה כן, איפה זה רחוב דיזנגוף?" שאלתי אותו.
"קחי ימינה, תתקדמי ותפני שמאלה,"
"תודה, כבר אמרתי שאני אוהבת אותך?" שאלתי ונישקתי אותו בלחי.
"כן, יאללה רוצי, יש לי לקוחות מחכים," אמר, הסתובבתי והמשכתי לרוץ כפי שאמר לי.

הגעתי למקום הפגישה, מותשת אך מאושרת.
אך אז, ראיתי מחזה מחריד, איש ובידו מעטפה שכב באמצע הרחוב, ירוי.
לקחתי את המעטפה מידו ורצתי חזרה לפנימייה.


תגובות (6)

קראתי את כל הסיפור וזה שולט נא להמשיך דחוף כפרה

06/09/2013 11:33

אם את כותבת בשביל שאנשים יגיבו לך ויצפו בו אז את בבעיה. כי לצפות שיקראו ויחמיאו לך כל הזמן על הסיפורים שלך זה נורא ולרוב יכול להיות מאכזב. אומרת לך אישית.
תכתבי קודם כל בשבילך לא בשביל אף אחד אחר

06/09/2013 16:11

אני כותבת קודם כל בשביל עצמי. אך אני לא מכירה בן אדם שלא יתאכזב מכך. עובדה שהמשכתי למרות האכזבה הזאת.

07/09/2013 01:25

זה מרגיש כאילו את עושה טובה שאת כותבת ׳אכזבתם, באמת שאכזבתם׳ מה שבאלך אני רק אומרת איך זה נקאה מהצד. הסיפור נשמע טוב ואני מקווה שתמשיכי בכל זאת גם אם לא הרבה צפו או הגיבו

07/09/2013 10:48

מחקתי, את צודקת(:

08/09/2013 10:52

היה ממש יפה תמשיכי בבקשה

11/09/2013 11:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך